Unutulmaz oyun anları #2


Bu introyu ilk gördüğümüzde, sene 99 falandı yanılmıyorsam, Tuğbek'le çenemiz düşmüştü şaşkınlıktan yere. Çocuk gibi, odaya kim gelirse "bak inanılmaz bir şey göstereceğim sana!" diye çağırıp zorla izletiyordum. CGI bir animasyon için bile fazlasıyla detaylıydı. Ama, esas inanılmaz olan, üstad Uematsu'nun muhteşem müziğinin, dövüşle ve videonun geneliyle uyumu. Yapımcıların ve müzisyenin ustalıklarının doruğuna çıktığı anlardan birisiydi bu intro ve ardından gelecek 80 saatlik harika, unutulmaz maceranın da habercisiydi.

Ben şimdi 12'nci için hazırlıyorum kendimi :)

Yorumlar

"Evet eveeett!!!"

Daha videoyu açmadan, ekrandaki tüy parçasını gördüm ve yukarıdaki kelimeler çıktı ağzımdan.

Bambaşka bir dövüş sistemi, GFler (Leviathaaaan!!!!), karakterler, mükemmel animasyonlar (Dans sahnesi), "Eyes on me" parçası, şu ana dek benzeri olmamış bir hikaye... Ahhh her saniyesinden zevk almıştım.

Bir oyunu bitirmek bir insanı bu kadar üzer mi? Yarım saatlik bir sonla veda ederken ben bittiğine kahroluyordum. (Şey, Soul Reaver'dan kalan boşluğu doldurmaya layık bir oyundu.)

Tek oynadığım FF oyunu bu olduğu için açıkçası üzülüyorum. Kimbilir diğer serilerde ne hikayeler var. Neden PC'ye çıkmıyor ki :(

Not: Dergide PS versiyonu Klasik ödülü alırken PC versiyonu Hit alabilmişti. Hala yadırgadığım bir olaydır.
Adsız dedi ki…
FF8' i ilk görüşüm, yeni PC mi aldıktan sonra eski LVL CD lerini karıştırıp, demosunu kurmamla olmuştu. Ve bu müthiş açılışla ilk karşılaşmam da o sıralara rastlar. Sonrasında ise ...
Adsız dedi ki…
Bu muzik cok guzel,LEVEL bi ara vermisti,cok severim,ama kusura bakmayin,hayatimda hic FF oyunamadigim icin,bu Intro'yu begenmedim desem ?
videodrone dedi ki…
FF X-2 de dahil büyük keyif aldığım bir seriydi. Bu video gerçekten unutulmazlar arasında. Ben de bu videoyu anneme, babama, babanneme ve bilimum eşe dosta defalarca izletmişimidir. Zaten her video ayrı bir eserdi...

içimde gitgide büyüyen eskiye özlem konusunda kendimi yalnız sanıyordum.
Yahuda dedi ki…
İlk izlediğimde ben de şaşırmıştım. Level CD'sinden çıkmıştı bu video. Eve gelen arkadaşlara izletiyordum ben de. Hatta galiba aynı CD'de FF8'in demosu vardı. Onu da oynamıştım. Ama bir türlü bulamamıştım FF8'i.

:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anime, çizgi film değildir!

388@0

12'den 20. Güne Zıplayış