Gezmeye çıkıyoruz...

...hep birlikte...


...Allah yolumuzu açık etsin!

Yorumlar

Ayna-i Marzî dedi ki…
Hayırlı uğurlu olsun hepimize :)
hakkans dedi ki…
İkinci yorum benden olsun. Hayırlı olsun da o e lerin neden döndüğünü anlayamadım :D
hakkans.blogspot.com
Dauril dedi ki…
Başarılar!
Adsız dedi ki…
bu isim sadece bana mı taıdık geliyor yoksa biyerlerden hatırlayan var mı? eski level da bi köşe miydi yoksa? Neyse güzel isim sonuçta, yolunuz - yolumuz- açık olsun diyorum :)
Adsız dedi ki…
bu isim sadece bana mı taıdık geliyor yoksa biyerlerden hatırlayan var mı? eski level da bi köşe miydi yoksa? Neyse güzel isim sonuçta, yolunuz - yolumuz- açık olsun diyorum :)
Adsız dedi ki…
Serpil ablanın önerisi kabul görmüş gibi bir his var içimde. ^^

İsme de karar verildiğine göre, artık yola çıkmaya hazırsınız demektir. Yolunuz her daim açık olsun, başarılar..
UnicornKnight dedi ki…
tüm hardcore oyun camiası için hayırlı olsun inşallah...(biz bu kasabada casual olanlardan hazzetmeyiz :P )
Adsız dedi ki…
Yeni dergimiz hayırlı olsun ismi harika,bulan arkadaşı tebrikederim.
Adsız dedi ki…
güzel isim hayırlı olsun nezaman çıkarablirsiniz onuda diyiverin bari
Eren Doğuş dedi ki…
İsmin Türkçe olmasına sevindim. Hepinizin yolu açık olsun
Kastrasyon dedi ki…
Hayırlı olsun...
Adsız dedi ki…
Günlerdir meraktan bloglara girip çıkıodum ii oldu bu:D Şimdi de ilk sayıyı bekliyoruz. Hayırlı olsun
Adsız dedi ki…
Yolun açık olsun OYUNGEZER....
not:"e" harflerini soranlara pacman diyorum.
neoxolmis dedi ki…
hayırlı olsun :)
Adsız dedi ki…
hayırlı uğurlu olsun. Başarılar dileriz.
Unknown dedi ki…
İlk sayı ne zaman çıkacak acep çatlayacam meraktan:D
Adsız dedi ki…
Herkeze hayırlı olsun güzzel isim. :)
Adsız dedi ki…
Butun OyunGezer ailesine hayırlı olsun diyorum,allah yolunuzu açık etsin ve hepimiz yanınzdayız,ilk sayı kasım olcak her halde dimi?umarım öyledir,Allah kolaylık versin Sinan abi ;)
Adsız dedi ki…
logo böyle mi olucak şimdi ?
gazete logosu gibi olmuş.
eğer buysa tabi...
Adsız dedi ki…
''Oh beeeeeeee'' :D :D Keşke bir de logo güzel olsaydı. (: (:
Adsız dedi ki…
Bazı bitişler yeni başlangıçlar için önayaktır benim gözümde bu viraj öyle ya da böyle alınacak ama ben ve arkadaşlarım arkanızdayız sonuna kadar...aslında şansa ihtiyacınız yok ama...iyi şanslar
UnicornKnight dedi ki…
When you walk through a storm
Hold your head up high
And don't be afraid of the dark
At the end of the storm
Is a golden sky
And the sweet silver song of a lark

Walk on through the wind
Walk on through the rain
Tho' your dreams be tossed and blown
Walk on, walk on
With hope in your heart
And you'll never walk alone
You'll never walk alone

duruma en uygun ve hislerimizi en yoğun şekilde anlatabilecek dizeler bunlar sanırım... :)
Adsız dedi ki…
Türkçe olsun dedik. Oldu bizleri sevindirdiniz. İşte şimdi dergi zamanı. Yabancı olacak diye çok endişeliydim fakat gördüm kü o yanlış yola girmemişsiniz. Elimden geldiğince dergiden birden fazla almaya çalışacağım aynı ay içerisinde maksat sizlere destek olmak. AMa tabi öyle 100 tane filan olmaz. :)

Teşekkürler, tebrikler.
Adsız dedi ki…
Güzel isim seçmişsiniz, tebrikler. Bakalım ilk sayı ne zaman gelecek...
Not: Ters "e"ler level'a bir gönderme mi acaba :)
Adsız dedi ki…
Tam da olmasını dilediğim ve beklediğim isim.
-DreameR-
Adsız dedi ki…
Blaxis dedi ki:
"...Allah yolumuzu açık etsin!"
Amin diyorum ben de.
Gelelim Oyungezer'e...
Logotype buysa cok pasif kalmis. Daha saldirgan olabilirdi. Iddiali gozukmuyor bana kalirsa.
Basarilar her turlu.
Adsız dedi ki…
Hayırlı olsun. İlk sayı ne zaman çıkıyor?
Adsız dedi ki…
Bence logo'ya çok iş lazım,yani böyle kalamaz,kalmiyacak dimi?çok karizmatik bir yazı tipi lazım,belki yeri değil ama başka nereye yazabilirim bilmem!!çok karizmatik bir Oyungezer yazısı lazım,hadi kolay gelsin.
Adsız dedi ki…
Bu düz logo elbette. Dergi kapağında çok farklı görünecektir. Tesçil kurumu standartlarında ancak bu kadar güzel görünebiliyor =)
erengy dedi ki…
Olamaz, Sinan Abi derginin ismini ağzından kaçırmış!
Adsız dedi ki…
Türkçe bir isim seçmenizden ötürü sizi tebrik ediyorum. Bu konuda ne kadar hassas olduğunuzu yıllarca bize gösterdiniz ve gün gelince de aynı tavrınızı sürdürdünüz. Umarım herşey dilediğinizce olur. Biz sizlerin arkasındayız elimizden geldiğince.

ZimDeath
Adsız dedi ki…
cok sade ve bir o kadar samimi olmus ;) hepimizin sevip sahiplenecegi turden ;)

yeni dergimiz hayirli olsun :)
Adsız dedi ki…
Level'a Cem Sanci tekrar gelmis.
Ilk geldigi zamanlar yazilarini severek okurdum. Maddog yine gitmisti galiba o sira, dogan boslugu da o dolduruyordu sanirim. Roman yazaridir ayrica, keyifli yazilar yazardi. O zamanlar Level'da diger yazarlarin Cem Sanli'yla cok mutlu bir birlikteliklerinin olmadigini duymustum, yanlis duymus olabilirim. Ta o zamanlar Tugbek, Serpil, Level'da degillerdi. Boyutunu, kokusunu, kagidini ve icerigini cok sevdigim PCGamer'dalardi...
Mesele su ki, Maddog donecek gibi degil, keske Cem Sanli'yi Oyungezer kapsaydi. Hic olmazsa inbox'i falan yazardi...
Adsız dedi ki…
Evet evet tanıdık geldiğine emindim:

Alıntı "Serpil’in sekiz sene önce PCGamer’da yazarken köşesine koyduğu isim"

ayrıca Burak Akmenek ve Cenk ve Erdem'in Level'da kaldığını gördüğümde yıkıldım, gerçi C&E yoktu geri dönmüşler..

Neyse iki derginin kadrolarını bir teraziye koyduğumda Oyungezer'in kabına sığmayıp, teraziyi parçaladığını bilmenizi isterim...
OttO dedi ki…
Amin,
Onur güzel yazmış;
You will never walk alone...
Adsız dedi ki…
Peki slogan -belli ise- nedir bu arada?
Adsız dedi ki…
"Türkiye'nin en çok satacak oyun dergisi" :P

Derginin ismi hoşuma gitti gerçekten ama hiç tahmin etmemiştim dergiye oyungezer ismini vereceğinizi...

Çok güzel bir dergi olacağından hiç şüphem yok... Başarılar.
Adsız dedi ki…
işte budur!!!!
(tabi logoya el atılsın tescil kurumuna bırakmayalım işi)
Zımbılik
(ey ahali başlayın reklama!!!)
Özgür Yavuz dedi ki…
Süper, yola devam. "Oyungezer" piyasanın yakında kralı olacak. Level korkusundan Ekim sayısında vereceklerini biraz fazla ballandırmış. :)
Adsız dedi ki…
bir de sadece merak değişmeden önceki ismi neydi:)
Zımbılik
Léon dedi ki…
çok güzel isim. ve bence de amin:) ama bari cem abi gelebilseydi, o yok bari maddog gelebilseydi, o yok bari fırat abi gelebilseydi, o yok bari...:) ama cem abi üzücü bir kayıp dergi için.
nemesisdarkman dedi ki…
Evet oyun gezer çok güzel isim ve de Turkçe.Bu isim altındaki herseyi çok sevecegiz.Simdi ben çok heyecanlandım.Artık Megaemin de Level dan daha fazla yazar.Hepinize basarılar.
Adsız dedi ki…
Serpil Ulutürk'ün köşesinin adı. : ) ilginç umarım başarılı olursunuz
MaDWoLF dedi ki…
Türkçe ve güzel bir isim olmuş.Tüm arkadaşlara hayırlı olsun.Allah utandırmasın.Sabırsızlıkla bekliyoruz..
Tassadar dedi ki…
"Serpil abla hazır isim bulmuşken Bizim aramamıza ne gerek var ki?"
Bu sözleri isim arama yorumlarına yazmıştım çok sevindim Oyungezer olmasına. Bence logoda gayet güzel. Haydi herkes Forumlara bloglara ismi yayalım:)
Adsız dedi ki…
Allah şu mübarek günde yüzü(n,m)üzü kara çıkarmasın...
İnşallah daha nice 10 senelere...
23ertu dedi ki…
Hayırlı uğurlu olsun, allah utandırmasın. Hep beraber eskisinden de daha iyiye inşallah.
Adsız dedi ki…
Hayırlı olsun fazla söze gerek yok. Desteğimiz ile daha ilerilere gideceksiniz emin olun.. Bu derginin tanınıp 10000'ler satması uzun sürmeyecek..
[C][α][N][є][я] dedi ki…
Hadi oyunlar arasında gezmeye çıkalım.Allah yolunuzu açık etsin!
C dedi ki…
Hayırlı olsun yeni derginin ismi :) İnanıyorum, biliyorum, çok başarılı olacfaksınız bu dergide! ;)
yorumamacli dedi ki…
Hımm, Serpil Abla'nın kösşesinin ismi derginin adı olmuş hayırlı olsun. Merak ediyorum, Serpil Abla aynı isimle köşesine devam edecek mi? :))
Adsız dedi ki…
Arkadaşların dediği gibi logo birazcık basit olmuş. Bence bi logo yarışması başlatsanız süper olur. Eminim birçok kişi elinden geldiğince yardım etmeye çalışır. Bu logodan daha iyilerinin yapılacağına eminim.
Next_Gen_Ceo dedi ki…
Hayırlı olsun ne diyelim klasik bir Fenerbahçe sloganı atalım hemen;
"Hep Destek Tam Destek" :D :D
Alpan Aytekin dedi ki…
çok iyi olmuş. çok sevindim.
Emre dedi ki…
Hayırlı olsun ancak bence logo uzerinde biraz daha calısılabilir. Bu haliyle çok soğuk gorunuyor.
Adsız dedi ki…
Oyungezer güzel bir isim hadi hayırlısı.Şimdi o Türkçe olsun diye ısrar edenler eminim mutlu olmuştur fakat size bir sorum var:LEVEL Türkçe'miydi?
Adsız dedi ki…
İsim çok güzel olmuş.slogan olarak "Türkiye'nin en çok satan oyun dergisi." ve "Türkiye'nin ilk oyun dergisi." sloganları var olduğuna göre sanırım bu dergiye de "Türkiyenin en iyi oyun dergisi." sloganı yakışır.Yoksa o da alındı mı? :S
Adsız dedi ki…
Hayırlı ugurlu olsun.Allah yolumuzu acık etsin :) Hadi millet baslayın reklama...
Pathologic dedi ki…
Hayırlı olsun.
TNG dedi ki…
verilebilecek en güzel isim olmuş bence.dilerim ismi kadar ömrü de güzel ve uzun olur.
Eren Doğuş dedi ki…
Rüyamda Oyungezer'in elimde galiba ilk sayısı vardı. Resident Evil 5 kapaktı. Biraz lise gazetelerini andırıyordu ama okuduktan sonra Level'ın ilk sayılarına yaptığım aynı şeyi onada yaptım dergiyi düzgün bir şekilde dosyaladım :D ne heycanlı rüyadı be.

Desert78'e

Level dergisinin isim hakları bu ülkeye ait olmadığından ismide İngilizce'ydi.
PeaCeMaC dedi ki…
İşte güzel haber, yolumuz açık ve uzun olsun!! :)
Adsız dedi ki…
Yeni dergimiz hepimize hayırlı olsun :)

Toro..
Eren Doğuş dedi ki…
Sormayı unuttum forumlar ve site nezaman açılıyor ?
Adsız dedi ki…
Birisi önermişti oyungezer olsun diye,dergiye yakışır diye düşünmüştüm ama Serpil Abla köşesinin ismini vermez belki(niyeyse artık) diye de geçmişti aklımdan,demek ki yanılmışım :) Artık bayiden isterken zorluk çekmeyeceğiz :P

Aspirant
Adsız dedi ki…
Haydi hayırlısı

mhs85
Adsız dedi ki…
Çok sevindiM Türkçe olmasına .Hayırlı olsun hoş bir isim olmuş ama logo yapısını ve yazılışı değistirebilirseniz daha iyi olur

dergi çıksada sayfalar arasında kaybolsak...
Adsız dedi ki…
Forum açılınca hepimize adminlik ya da en azından moderatörlük verilmeli :D Sizin her zaman arkanızdaydık ve bu güzel bir ödül olur :D

Böylece acaba ..... beni niye forumdan attı muhabbetlerinden kurtuluruz

SİNİRMANGA
Khan dedi ki…
Sonunda be ! Artık Türk'ün gücünü tüm oyun medyası duyacak ! Bu dergi milyonlar satacak ! :D

İsim çok iyi, fakat herkes gibi bende Logonun Font unun değişmesinden yanayım.
Dergiyi çıktığı anda almayanı, ablukaya alıp karambol yapıyoruz arkadaşlar :D .
Adsız dedi ki…
Yorumun çok hoşuma gitti ve daldım iki üç kişiye

sonuç: HER KEMİĞİM KIRILDI NASIL ALCAM OYUNGEZERİ ? :D
Unknown dedi ki…
Hayırlı olsun herkese, bekliyoruz OyunGezer'imizi... Kolay gelsin size Sinan abi...
Feyyaz Ustaer dedi ki…
İsmi beğenmedim. Köşe ismi olarak daha iyiydi. Dergi ismi olarak güzel durmuyor.
Adsız dedi ki…
umarim ayin birinde cikar:)
Murat D. dedi ki…
Hayırlı olsun öncellikle ismi Türkçe seçmeniz beni çok sevindirdi inşallah başarılı olursunuz.
Adsız dedi ki…
Hayırlı olsun, yolunuz açık olsun...
somnambulist dedi ki…
hayırlı uğurlu olsun! isimde güzel logoda güzel. Dergide çok daha iyi duracaktır!
Blogumda orda burda haberi duyurmaya çalışmaktayım. Umarım faydası olur!
http://yaziylasekiz.blogspot.com/
Adsız dedi ki…
İsim fena sayılmaz ama daha iyi öneriler de olmuştu neyse.Bu arada bu logonun kesinlikle düzenlenmesi gerekiyor,böyle çok itici.
Adsız dedi ki…
İlk sayı kasım sayısı mı ekim mi olcak acep.Bir de yeni dergi için başarılar ve bol ömürler..
Adsız dedi ki…
Hayırlı olsun...
Alaturka dedi ki…
İsim çok güzel,hayırlı olsun :)
Blaxis dedi ki…
Ekim'de Oyungezer'in çıkması mümkün değil :)
Adsız dedi ki…
hayırlı olsun
türkçe olmasına sevindim
Adsız dedi ki…
Gerçekten gözümüzün önündekini görememişiz. Derginin ismi iyi oldu, şimdi belki logoyu seçmenize de yardımcı olabiliriz.
Adsız dedi ki…
mr.kubidik milyonlar satacak demiş direk aklıma zamanında LEVEL 500.000 satıyor konulu bir mail geldi taa eskilerden ehehe:Dkimliği belli oldu sinan,berker,fırat abi(o sayıda inbox bombaydı ehehe,benim için efsanedir bir o inbox bir de SGA :D:D:D)
alınmamışındır inşallah:D
Zımbılik
İz-Süren dedi ki…
İlk çıktığı ay 3 tane almazsam banada İz-Süren demesinler....
Adsız dedi ki…
Yaaaa olmamış bu isim rezalet!!
Yani ilk günden şevkinizi kırmak istemem ama olmamış bence bu isim.Ama ne yapalım elimiz mahkum alacağız.
Adsız dedi ki…
Yaaaa olmamış bu isim rezalet!!
Yani ilk günden şevkinizi kırmak istemem ama olmamış bence bu isim.Ama ne yapalım elimiz mahkum alacağız.
Adsız dedi ki…
Tebrikler :)
İz-Süren dedi ki…
Nasıl Olmamış? Bence gayet güzel!
Türkçe olması bir yana taşıdığı anlam oyuncuların elini bu dergiye atmasını sağlayacaktır!
Reklamı yapıldı fermanlar tüm ülkeye salındı bile :D
yesilpansiyon.blogspot.com
Adsız dedi ki…
türkçe isim olması gayet güzel. artık sıra bizde derginin ismini her yerde duyuralım.
oyunun siteside yapıldımı tanıtım hızlanacaktır
emrsag dedi ki…
Çok güzel bir isim. Hadi hayırlı olsun.
Adsız dedi ki…
Güzel olmuş. Hayırlı olsun!
Krav Maga Ankara dedi ki…
Yok yok bence Sinan abinin Tuğbek abinin ve eski levelcıların e harfine gıcıklıkları var. Level'ı da LVL olarak yazarlardı ya. Şaka bi yana yeni dergi hayırlı olsun. Umarım tez zamanda çıkar. Kendinize iyi bakın
Eren Doğuş dedi ki…
Site diyorum forum diyorum ne zaman açılacak diyorum. Arada kaynıyor. Bir cevap lütfen
Krav Maga Ankara dedi ki…
Bence slogan da şu olmalı:
Viva La Revolution
Adsız dedi ki…
Ooooo güzel isim olmuş, ama gerçekten Serpil Abla köşesine ne isim verecek? "Oyungezer'in Oyungezer'i" mi?

Tamam, hemen Windows Live Spaces'a bir haber, dergiyi hemen yayıyorum! Hatta SimsTR'ye koyar, "Sims'i çok seven bir ekip" dersem ilk satışınızda PS2'den fazla satmanızı garantilerim! Ama önce bu kurallara uygun mu bir bakayım...

Not: Derginin adını Loading yapmadığınız için sağolun, böylece biz 12 yaşındaki üç kafadar sizinle rekabet etme hayalleri kuracağız.
LathspeLL dedi ki…
Hayırlı uğurlu olsun diyorum. Umarım çok daha büyük işler başarırsınız. Kaan WCG'de ki gibi hala uçan tekme atıyorsa yalnız uzun sürmez dergi :D

Ben alamayacağım dergiyi yurt dışında olacağımdan dolayı fakat site falan açılırsa takip ederim artık.
Adsız dedi ki…
Amin Sinan abi. İsim güzel, kadro güzel, başlangıç temennisi güzel... Allah yardımcınız olsun, desteğimiz sizinle.
Adsız dedi ki…
Hayırlı uğurlu olsun. :-)
Blaxis dedi ki…
Lath, sen geçen gece Team Fortress 2 betada mıydın?
emrecn dedi ki…
hayırlı olsun ... takipteyiz ..
Adsız dedi ki…
Çok iyi olmuş Türkçe olması.En kısa zamanda siteyide bekliyoruz.En merak ettiğim konulardan biride sponsorlar kim?

Eğer kendi bütçeniz ile yapıyosanız bravo!!
LathspeLL dedi ki…
blaxis, evet bendim
Adsız dedi ki…
Hayırlı olsun hepimize hayırlı uğurlu olsun bulabildiğim ve yazı yazabildiğim siteleri tavsiye edeceğim Oyungezer'i bu arada forum ve resmi site bir an önce açılsa iyi olur millet gelsin foruma yahu!! :DD

Kalixis
Adsız dedi ki…
Yolunuz açık olsun.
Adsız dedi ki…
işte ilk reklam haberi, hayirli olsun diyoruz ;)

http://www.trgamer.com/haberler.asp?id=12573
Adsız dedi ki…
Hayırlı olsun^^
Adsız dedi ki…
Oyungezer'in 10. yılını kutlamak dileğiyle. TrG'dan feci torpillisiniz, anında haber oluyorsunuz kıymetimizi bilin.

M.Türkoğlu - TrG ;)
Adsız dedi ki…
Ekibinizi can-ı gönülden tebrik etmek isterim; cesaretlerinden ve idealist görüşlerinden dolayı.
Derginizin en az öncülü kadar başarılı olacağından eminim; mart 1999'dan beri eksiksiz aldığım ve "kurda kuşa" yem olup giden dergiden bahsediyorum. Herhangi bir sebeple o dergiyi alamayacak olsaydım oldukça üzülür, sinirlenirdim; ancak şu durumda oldukça rahatım, hatta durumdan memnunum bile denilebilir.
Çoğu okur için o dergiyi kendisi yapan sizlerdiniz. Ve şimdi sizler, küllerinden tekrar canlanan bir Anka kuşu misali, yepyeni derginizle yeniden doğuyorsunuz. Eğer yandaşlarınızın sayısının az olacağına dair en ufak bir şüpheniz varsa, sakın üzülmeyin. Ben ve az önce bahsettiğim okur kitlesi hep arkanızdayız.
Yeni yayın hayatınızda başarılar dilerim. Gerçi, buna gerek olacağını hiç sanmıyorum ya...
Adsız dedi ki…
Dostlar zor zamanda dost olduklarını gösterirler be Mehmet'im, yaptığınız bunun örneğidir ;) Sağolun.

Oğuz Sel - ex-TrG :)
Adsız dedi ki…
Olmus, hemde cok guzel olmus. Ilk sayiyi merakla bekliyoruz.
Adsız dedi ki…
Tek kelimeyle mükemmel bir isim!


Yolumuz açık olsun..
Adsız dedi ki…
Arkadaslar o degilde yeni Level'ın kadrosuda cok harika olmus :S galiba 2 dergi birden alacagım
Adsız dedi ki…
Haydi bakalım yolunuz açık olsun başarılı, bol kazançlı, yüksek trajlı günler sizlerin olsun...

NOT: yaw şimdi Oyungezer'e bir Xbox360 bir de PlayStation.3 lazım değilmi :) Şaka bi yana hepsi zamanla olacaktır böyle fazla eleştiri yapmamak lazım der çekilirim...
Sevgiler Saygılar, çalışmalarınızda başarılar...
Unknown dedi ki…
Reklamın Trgamer'da yayınlanması güzel olmuş..Ocak 99'dan itibaren dergiyi takib eden biri olarak Oyungezerin kalitesinden hiç şüphem yok,isim veya logo gibi şeyler kaliteden sonra gelir bana kalırsa
ekim taylan dedi ki…
Blogumu ,uzun bir süre sonra, paylaşmak istediğime karar verdim. Burası forum gibi olmuşken leveldan atılacak oluşumu kutluyorum.

http://crhymeworld.blogspot.com/
Adsız dedi ki…
Hayırlı olsun, 10.yılınıda kutlarız inşallah.
Yol açıktır:)
Hayırlı olsun,arkanızdayız.
Adsız dedi ki…
Hayırlı olsun bu ay alabilcez mi acaba...
Adsız dedi ki…
desteğimizle hep yanınızdayız, çıktığınız yolda başarılar

sharkyy
Adsız dedi ki…
Selamlar!
Oyungezer ismi güzel ve anlamlı. Logo biraz daha karizmatik olabilir mi acaba diye düşünüyorum. Forum açılsa çeşit çeşit seçenekler türeyecektir bence. O yüzden logoda hemen karar kılmayın derim.
Hepimize hayırlı ve uğurlu olsun!
Bi de ilk sayıda Crysis olsun:)
Adsız dedi ki…
Eğerki blogunuza yazdığınız bir entry 2 günde bunla beraber 125 yorum alıyorsa; doğru yoldasınız. Vogel adına üzülüyorum sizler adına seviniyorum.
Adsız dedi ki…
Arkadaşlar madem oyungezerimizin reklama ihtiyacı var o halde birlik olup bir anönce tanıtım yapmaya başlamalıyız.Bence ilk işimiz youtube a oyungezer reklamları yapalım ve koyalım ben yapama çünki nasıl yapılacağını bilmiyorum.Ayrıca gittiğimiz her topic de oyungezer imzaları falan taşıyalım.birde aranızda radyocu varsa(internet radyosu) reklam yapabiliriz benim aklıma gelenler bunlar.unutmayalımki oyungezer in devamlılığı yazarlara(kuşkum yok) ve bize bağlı.Bir avuç fan...
Adsız dedi ki…
Sinan Abi büyük ihtimalle yorumların hepsini okuyorsun. Ama bi ses ver. (: Bütün sorulara cevap veremeyebilirsin(Çıkış tarihi gibi). Mesela en basitinden 'logo sorusu'na cevap ver. Yani bu haliyle mi kalacak ? Değişecek mi? (Şu an için önemli değil ama ...)DVD verecek mi? Aşağı yukarı kaç sayfa olmasını düşünüyorsunuz? Bizi biraz daha aydınlat. :D Gezi arkadaşımızı biraz daha yakından tanıma fırsatı ver bize. ;)
Adsız dedi ki…
Çok fazla bi sayfa sayısı beklemiyorum ama, evet bu önemli, cevapları bekliyoruz.

Ve bu arada amin :)
StormOrjin dedi ki…
Hayırlı olsun. Ne güzel bi haber bu böyle. (Bayılır =P )
Ecem dedi ki…
Hepimize hayırlı olsun ;)
Adsız dedi ki…
Maalesef dergicilik eski popülerliğini yitiriyor, web üzerinden yayın yapan o kadar çok site var ki..neredeyse her aradığınızı bulabiliyorsunuz, üstelik bedava. Ama ne var ki, dergiyi elinde tutup okumanın büyüsü bambaşkadır, her an elinizin altında olması bir yana, okuma kültürüdür bu yahu. 80'lerin ortalarından beri bilgisayar kullanırım hiç e-book'um olmadı. Evde level, eski pc gamer'lar ve chip'den oluşan bir dağ var :)
Blaxis dedi ki…
Şimdi yapacağımız her şeyi anlatırsak, "rakiplerimize" koz vermiş olmayalım... Merak etmeyin, herşeyin bir zamanı var, her konuda bilgi paylaşacağız sizinle :)
Akif dedi ki…
bence güzel olmus artık sitemize ve forumumuza kovussak diyoruz
Adsız dedi ki…
hepimize hayırlı olsun bu güsel isimleri bir arada görcek olmak büyük mutluluk hayırlısıyla dergide cıktımı cok güzel olcak
Adsız dedi ki…
Sinan abi, beni hatırlarsın belki, Antep ten fıstıklarla ofise muhabbet etmeye gelen eleman. Web tasarımcıyım, eğer gerekirse seve seve yardımcı olurum.
Adsız dedi ki…
oyun gezer güsel bi isim cidden sinan akkol'un level'da o ilk sayfada karşımıza çıkan biraz edebi hayat anlamları taşıyan sözcükleriyle süslediği yazısına bayılırdım level'a almamın en önemli sebebi idi bu dergidede aynısını yapacağından eminim ama artık level'ın kadrosuda çok ii yabana atılmıcak bi kadro c*c'de level'dyken heLe ben level sanki birinciliği vermicek ve daha iyi gibi ama oyungezer'ide sadece sinan'n o ilk sayfa yazıları için alacagım hep.KoLay geLsin
Adsız dedi ki…
Bir terlik markası olarak oyungezer
Osman Aktaş dedi ki…
Yeni dergi hayırlı uğurlu olsun. Çok güzel bir yayın olacağına inanıyorum. Kolaylıklar dileğiyle...

Not: Dergi ismini daha etkileyici seçebilirdiniz; ancak Türkçe bir isim olması beni gerçekten çok sevindirdi.
Adsız dedi ki…
Yeni derginize ve kadrounuza yayın hayatında başarılar diliyorum. Umarım herşey gönlünüzce olur. "Oyungezer" gerçekten güzel bir isim. Bizden bir isim gibi, umarım kısa zamanda markalaşır ve hakettiği yerde olur. Türkçe bir isim olması kesinlikle sevindirici. Level'ın yeni kadrosuda gayet iyi bence, eskiden okumaya doyamadığımız insanları tekrar görmek sevindirici. Her ay iki donanım, bir oyun dergisi takip ediyordum, sanırım artık bir donanım, iki oyun dergisi takip edecem. (Niso yu da kadroya alsanızda bir donanım dergisi maliyetinden kurtulsam :)
Adsız dedi ki…
Açıkçası şaşırdım derginin ismine, beklemiyordum (ne iyi ne de kötü anlamda).Ama Türkçe olması tabi ki çok çok büyük bir "+".Aferin abilerime ablalarıma, yolunuz açık olsun Tanrı utandırmasın.

Shrieker
Adsız dedi ki…
Degisiklik superdir Level in kalbimizde ve hayatimizda herzaman bir yeri olacak ama zaten son 3 yilda 5 sayisini ancak aliyordum hosuma gitmemeye baslamisti > oyungezer e gelince internet caginda oyun dergisi cikarmak cok zor cunku ayin ortasinda ogrenilen bir haber in dergiye tasininca bir espirisi kalmiyor anca bi fuardan kimsenin gormedigi fotolar vs olcak veya bambaska seyler ki dergi alinabilsin ben turkiyede neden haftalik oyun dergisi yok sasmis durumdayim bence 4 hafta da bir dvd vercek sekilde cikmali haftada bir cikarsa haberlerde sicak olur diye dusunuyorum tabi bu bir fikir neyse allah utandirmasin insallah cok basarili olacak bu dergi tek merak ettigim sayfa sayisi renk kalitesi vs nasil olucak cunku ilk intiba cok onemlidir diye dusunuyorum yazar kadrosuna gelince acikcasi sinan tugbek ve serpilden baskasi beni ilgilendirmiyor :)
Adsız dedi ki…
Kıbrısa gelsin Lütttfeeennnn...Gelmese küserim bak:)Yolunuz açık alnınız ak.Bilgisayarınız VİRÜSSÜZ OLSUN.hAYATINIZDA'BAZILARI'GİBİ PARAGÖZLER OLmaz inşallah
Emren The General
Epicçocuk dedi ki…
www.emrenthegeneral.com
yazı 8.İhtilale hazırlık görevimizdir.
2Rule dedi ki…
level'a da cem şancı abimizle cenk&erdem babalarımız geldi mecbur iki dergiyi de alıcaz..
Adsız dedi ki…
Yahu arkadaşlar bakın aramızda site tasarımcıları var geçici olarak hayrına bir forum açsak ya.bedava forum hizmeti veren sitelerde falan olur.sinan abinin ağ günlüğüne böyle forummuşcasına girişmek kötü oluyor.yakında site kendini forum sanmaya başlayacak diye korkuyorum:)
moderatör gönüllüsü olabilirim:Dmerak etmeyin ROCKOculuk yapmam(aha yeni forum terimi buldum):):) :P
geçici forum konusunda ciddiyim.site tasarımı bilgim giriş seviyesinden öteye gitmediğinden kalkışamıyorum.
dur bakalım belki bir şeyler çıkarırım...
Zımbılik(uğur)
Adsız dedi ki…
Çok güzel bir isim. Tüm arkadaşlarımın başarılarının devamını diliyorum. İlla PHP diyen zihniyeti de ayrıca kınıyorum cık cık... :)
Adsız dedi ki…
hmmm are u fake? :D :D
İbrahim Barut dedi ki…
Sinan abi... şu an sevinçten uçuyorum adeta. HAzirandan beri durmadan kötü şeyler geliyor başıma... öss tercih filan derken...

Bu haber uzun zaman sonra aldığım ilk güzel haber.

Çok teşekkürler bizi yalnız bırakmadığınız için.sabırsızlıkla bekliyoruz.
Adsız dedi ki…
:d niye be selçuk abi, ben de bi zamanlar asp ciydim, tam 1 sene oldu php ye geçeli. yoksa ben de 5 senelik bir asp ciyim. fakat php rulezzz :D
Adsız dedi ki…
bize bi forum medeeeeet!
Adsız dedi ki…
forumu bence boşver kardeşim, sinan abi kabul ederse tam teşekküllü site geliyor ;) forum içinde modül olur ancak olsa olsa...
Blaxis dedi ki…
Site çok yakında geliyor arkadaşlar :)
Adsız dedi ki…
ben buna güzel haber derim:Do kadar içerikli olmasa da olur şimdilik,bizi aynı çatı altında birleştirsin yeterli.ayrıca o merdiven fotolarını da lütfen koyun siteye:D
Zımbılik
Unknown dedi ki…
Hayırlı uğurlu olsun. Heyecanla bekliyoruz :)
Adsız dedi ki…
Heyecandan sabırsızlıktan mavolduk aman gayri haydi ama :))
LEVEL bence Aralık 2004'e kadar mütiş bir iş çıkarmıştı tüm bölümleri yazarları yazılarıyla ama bu tarihten sonra kendini benim gözümde toparlayamadı. Sinan abimizde bilir ne demek istediğimi, hatta onun az kulağını çınlatmamışımdır özellikle LEVEL'a hiç yakışmayan Yılın Oyunları seçimleri yüzünden. Hep önerim "2001 Yılın Oyunları" seçimi gibi düzende yapmalarıydı (umarız yeni dergide böyle olur)... Neyse kıssadan hisse yaptık, hoşçakalın...
Hard2Get dedi ki…
7-8 yıldır Level takipçisiyim.Level ın eskisi gibi olmadığını düşünüyordum.İsim önemli değil , eskiden her aybaşı sabırsızlıkla aldığım o hoş dergi olun yeter :). Resmileşmeyin , kurumlaşmayın.Eskisi gibi içten olun.Yeni dergide içtenlik olursa satacaktır.E tabii kaliteden söz etmeye gerek yokç :). Bir de Berker Abi ye nooldu acep ?(
Adsız dedi ki…
epeydir level almıyorum ama aklımda şöylesi bişey kalmış,,, birincisi oyungezer isim olarak serpil hanımın level'daki köşesinin ismi değil miydi,, burada ölek/ulutürk ikilisinin kulis çalışmalarının yoğunluğu göze çarpmıyor değil + çok daha güzel bir isim bulunabilirdi,, bir de sanırım azerbaycan'a da açılmaya niyetlisiniz, "e" harflerinin tersliğine bakıldığında,, şahsi görüşlerimdir, kaale almayın,,, ikincisi de internetin bu kadar yaygınlaştığı bir dönemde oyun dergisi çıkarmanın bana hiç de mantıklı gelmeyişidir,, internet sitesi kursaydınız ya,,, ama dersiniz ki famitsu'ya rakibiz, başımla beraber :))))
ekim taylan dedi ki…
Berker abin burada; http://www.pcmag.com.tr/yaz121-250009-11,15@2500.html
Adsız dedi ki…
you will never walk alone
Adsız dedi ki…
düzgün bi site de yakışır . level'in sitesi gibi siteler mazide kaldı.
Adsız dedi ki…
öneriler

1-her ayın 1 .inde çıksın dergi
2-her ayın 27-28-29 unda sitenizde sonraki sayının kapağını koyun
3-fiyat başlangıc için 5 ytl olsun
4-progaming daha geniş yer bulsun
5-sayfalar kaliteli tasarım eskisinden daha ii olsun
Hard2Get dedi ki…
echo (aka angerrabbit) e teşekkürlerimi iletmek istiyorum :).

inbaks da bir zamanlar o vardı...
Adsız dedi ki…
Burakçım,

Hazır scriptler ve "modüller" bir dili iyi yapmaz, sadece daha ucuza yapar.
2Rule dedi ki…
bay doğan iş başında.. bkz. level'in yeni kapağı.
Hard2Get dedi ki…
bay doğan gibileri çok geldi geçti yahu.bu arada aranıza berker abiyi de alsaydınız :).Bi büyüyüm ben de gelicem söz :D
Adsız dedi ki…
Herzaman arkanızda olucam koca level çalışanları heyt bea gerçekten sizlerin yeri apayrı kapağında diablo olan sayıya bakıp bakıp iç geçiriyorum (1.yada 2.sayınızdı)Bu arada bir hürriyet (HMT) çalışanı olarakta bilinki level sipariş sayısı ciddi derecede azaldı... Sevgiler&saygılar(bir dost;)
Adsız dedi ki…
hazır modüller? benim bahsettiğim ilk olarak güvenlik, ikinci olarak sürat. asp yi 5 sene kullandım diyorum ya, harbi php ye geçince ilaç gibi geldi. esneklik de çok önemli. yazdığım bir programda imaj küçültmek için önce eklenti kurup (bi de para verip) sonra o eklentyi kullanmak için uğraşıp sonra php de 5 dakikada yapabileceğim şeyin belki çeyreğini 3 saatte elde ediyorsam, neden asp kullanayım?

ben hazır script kullanmıyorum. hazır script geliştiririm ancak. kendi sitemde kullandığım motor da tamamen benim emeğimdir :) yanlış anlaşılma olmasın yani.
Adsız dedi ki…
Logoyu ve ismi beğenmeyen arkadaşlar nedenlerini de yazarsa daha yararlı olur. Yoksa, rezalet, kötü demek hiçbirşeyi değiştirmez. Kötüyse neyi kötü, rengi mi, fontu mu... Somut eleştiri yaparsanız gelişime açık bir katkıda bulunmuş olursunuz.
zeke02011 dedi ki…
Derginin isminin Türkçe olmasına çok sevindim. Bir an önce web sitesi ve forumlar açılsa da eski arkadaşlarla tekrar bir araya gelsek. Bekliyorum sabırsızlıkla..
Unknown dedi ki…
merhaba. önce her şeyin iyisini diliyorum sizin için. ve acaba sizin için yapabileceğim bir şey var mı?
Adsız dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki…
Rekabet için KASIMda çıksın Oyungezer.Bakalım ondan sonra bizleri neler bekliyecek.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anime, çizgi film değildir!

388@0

12'den 20. Güne Zıplayış