İlk 11

Eh, 240 mesajı kaldıramıyor tabii Blooger'ın mesaj penceresi... İsim tavsiyesinde bulunan herkese çok teşekkür ediyorum arkadaşlar. Gerçekten güzel isimler vardı, hatta o kadar güzel öneriler vardı ki, üstünde karar kıldığımız ismi değiştirdik :) Ama artık isim sabitlendi, gelecek hafta sonuna doğru açıklayacağız inşallah.

Son birkaç gündür bloglarımızda bizden yana aktivite olmamasının sebebi, dergi kurmak için 36 yere 190 çeşit (rakamlar kesin olmayabilir .) resmi belge yetiştirmek gerektiğinden birkaç ayrı koldan çalışıyor olmamız. Herkes "zor olacak, zor olacak yeni dergi kurmak, deli misiniz?" dese de, inatla yolumuza devam ediyoruz. Bakalım, Allah'tan hayırlısı.

***

Peki bu post'un başlığı neden "İlk 11"? Çünkü bu saat itibariyle yeni dergiye baş koyan herkes kesinleşti. Yeni derginin yazarları:

Ben (hadi ya?)
Berkant Akarcan
Erce Güven
Erdem Madaralı
Eren Okka
Eser Güven
Göker Nurbeyler
Göktuğ Yüksel
Güven Çatak
Jesuskane
MegaEmin
Mehmet Kentel
Olgay Ertez
Serpil Ulutürk
Tuğbek Ölek
Volkan Turan

Son 6 ayda Level'a yeni bir can katan grafikerlerimiz de yerli yerinde duruyorlar: Erden Gümüşçü ve Serkan Korkmaz da bizimle birlikte.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
ilk yorumu ben yaparsam belki arada diğer yorumlara karışmaz ve bir cevap alabilirim. ilk sayı hangi ay çıkabilecek_?


the Prestige
Unknown dedi ki…
Bu cesur girisiminizde basarilar diliyorum.

Mehmet Kentel Inbox'i yazmaya basladigindan beri hep dikkatinizi cekmek istedigim bir konu var.

Bazen cok guluyorum yazilarina Mehmet'in. Cok egleniyorum. Yine de butune baktigim zaman Level yazarlarlarinin arasina, o buyuk resme koyamiyorum onu. Nedense tarif edemedigim gizli bir naiflik var. Cok da tarif etmek istemiyorum. Level'i alan buyuk bir cogunluk kendisine 'abi' diye hitap edecek yasta olsa da, bu dergiyi ilk aldigi zaman Mehmet'in 'abi'si oalcak yasta olan okurlar da cok.

Yeni dergide Mehmet Kentel olmasa. 10 yildir Level okuyorum hicbir yazardan bu kadar negatif elektrik almadim. Ben Level iskeletinde ona bir yer bulamiyorum.

Tekrar basarilar diliyorum, cok heyecanliyim, okur destegi ve sizin cabalariniz bu yeni dergimizi ne kadar basarili kilacak...
Adsız dedi ki…
@ eymen, yok daha neler? Şaka değil mi bu? Mehmet görmesin üzülür valla. Çok saçma bir gerekçeyle (mantıkı bir gerekçe öne sürülebilir mi böyle bir talep için düşünmedim hiç ) bir kişinin, hele hele yeni çıkacak dergi için çabalayan, emek veren birisi için, aramızdan biri için böyle konuşabilecek kadar kendini beğenmiş olabilmemiz üzücü doğrusu. Yani sırf kendi kişisel zevkin için Mehmet uğrunda mücadele ettiği bu olayın dışında mı bırakılsın? bence buna kimsenin hakkı yok. Zaten Sinan Abi bunu düşünmeyecektir bile ama yine de bir şeyler yazmak zorunda hissettim kendimi.

Not: Hadi bunu da burada söyliyeyim Mehmet'in son sayıdaki yazısını gerçekten çok beğendim, oyunlara bakışımı değiştirdi gerçekten, artık oyunların anlattıklarına daha çok dikkat edeceğim. Bir çoğumuzun bir şekilde ilgili olduğu bu sanal oyuncaklarımızı ve dünyamızı ve tabii ki bizleri bu şekilde derinlemesine inceleyen daha çok yazıyı dergide görmek hoş olur.
Yahuda dedi ki…
Eh, isim de belirlenmiş... Hayırlısı. :)

İnşallah bu çabalarınız boşa gitmez.
Unknown dedi ki…
Yer almamasini istemek fazla gibi evet, en azindan inbox ya da dengini yazmasa ben de eski tadi alsam o bolumden.
Adsız dedi ki…
Sinan abi burdan sizi kolaylıklar diliyorum.İnşallah en erken zamanda çıkar dergi.
Adsız dedi ki…
Eymen yazını şimdi farkettim bence bir özür borcun var.(BENCE)
Adsız dedi ki…
Sinan abi Allah kolaylık versin destegimiz sonuna kadar devam edecek(bendeki de laf nası bırakırız sizi ?).Derginin ismini cok merak ediyorum...İns uzun yıllar hep beraber güzellikler icinde cıkar bu dergi
Alaturka dedi ki…
Bir yakın tarih verseniz bari :)

Neyse,Allah kolaylık versin.
Deniz Ege Tunçay dedi ki…
Yeni dergiyi sabırsızlıkla bekliyoruz!
Çıksın, hemen alıyoruz!
Adsız dedi ki…
Yeni dergiyi iştahla bekliyoruz.Birde kadrodan isimler saysan Sinan Abi?En çok kadroyu merak ediyorum.Bir de en kısa zamanda forumumuz olsun sığamıyoruz buraya :)
Adsız dedi ki…
Bir kişinin gereken şekilde yaptıgı , abartmadıgı bir eleştiri icin kimseden ozur dilemesine gerek oldugunu sanmıyorum... Sonucta bu o kişinin fikridir ve eğer bu fikir karşısında size ters duştugu için o kişiye birşey yaptırmayı duşunuyorsanız bence sizin bir ozur borcunuz var...
Adsız dedi ki…
Bence, Mehmet abi Inbox'ta rahatlamak ve gülüp güldürmek için öyle yazıyor.Yoksa ben de rahatsız olmuştum üslubundan.Ama çok anlamlı bir mektubu yayınlayıp çok da güzel bir cevap vermişti MK.

Galiba onla mektuplaşırken boşluk vermemek lazım ki diline düşmeyesiniz:P
Adsız dedi ki…
Mehmet iyidir, Olgay da iyidir. Gençlik iyidir...

En azından vesikalıkları çirkin durmaz dergide :)
emrsag dedi ki…
merak ettim şimdi derginin ismini :)
Ayna-i Marzî dedi ki…
Yeni derginin ismini, kendisini çok merak ediyorum. Zaten şu son zamanlarda olan ve bizim ucundan görebildiğimiz şeyleri de merak ediyorum ya... Çok merak etmek de iyi değildir aslında :)
Adsız dedi ki…
oh Captain,my captain!
ufuk açık kaptanım,deniz süt liman,gökyüzü bize güç verircesine mavi.
Yolumuz açık olsun Kaptanım!
Zımbılik,(uğur)
Tassadar dedi ki…
Sinan Üstad Sen bu kadar koşturacağına al sana ordu. Şurada yorum yapanlar her işin bir ucundan tutsa 1 günde biter işler. Önceden de söylediğim gibi samimiyim yardımcı olabileceğimiz bir şey varsa ciddiyim söyle. Gerçi ben İstanbul'da değilim resmi işlerle uğraşamam ama başka arkadaşlar vardır eminim :Dhehe. Yardıma ihtiyacınız olursa burada büyük harflerle YARDIIM yazsan Superman gibi yanında biteriz valla:D

Not: Mehmet Kentel hakkında:
Mehmet Kentel iyi emektar bir Level yazarıdır. Bu ayki inbox'ını ben de biraz alaycı buldum ama zaten inbox'ın genel tarzı o. Tabiki inbox'ı MADDOG ve Blaxis şimdiye kadar en iyi yazanlardı. Bunun nedeni onların yaşına, bilgisine ve deneyimine herkes saygı duyuyordu. Mehmet'e ise herkes Yeni Çocuk olarak baktığı için yazdıklarını sindiremiyor. Yoksa işini hakkıyla yapan bir insan kendisi.
Not2: Maddog sanırım Eski level cilerin bir çoğuna Baba veya Mentor modeli oluşturmuştur. Kısacası Oyun Baba geri Dööön ühüüü. :..(
Adsız dedi ki…
Berker Abii duy sesimizi :) "iyice forum oldu burası !" demiyecegim...ama sanırım dedim ? Sinan abi biseyler yaz kadro hakkında :)
Alpan Aytekin dedi ki…
Yorum sayısıyla Google'ın bile dikkatini çekeceğiz, "N'oluyor bu blogda" diye..
Sinan Bey dört gözle bekliyoruz...
Adsız dedi ki…
bütün LEVEL kadrosunu almışsınız yeni dergiye. LEVEL 2008i göremeyecek sanırım.

the Prestige
Enes dedi ki…
İsim değiştiğine göre önerdiğimiz isimlerden biri seçilmiş sanırsam. Hadi hayırlısı :)

Bu arada bence kadro çok daha rafine, çok daha toplu bir hal aldı. Hani yeni dergide kimler olsun deseler aynen bu kadroyu çıkarırdım.

Başarılar!
Adsız dedi ki…
geri dörtlü (Berkant Akarcan,Erce Güven,Erdem Madaralı,Eren Okka) dışındaki isimler tanıdık.gayet güzel bir kadro bence.
ayrıca grafiker arkadaşları da bilmiyorum ama dilek hanım vardı sanırım eskiden sonra oğuz vardı.oğuz artık yok demek ki ne güzel :)

bu arada dergi ismi konusunda önerisi kabul edilen arkadaşa bir yıllık adını koyduğu dergiden veriyorlarmış diye duydum:))
Adsız dedi ki…
Çok güzel yorumlar yapılmış :) bende arkadaşlara katılıyorum. ve yeni dergi yeni bir soluk, hepimiz sizi sonuna kadar destekliyoruz. ilk sayıyı almışstım levelin o zamn demişlerdi oyun dergisi, ama şimdi biliyorum tam bir oyun dergisi olacak ve gene ilk sayıyı kaçırmıycam...
Adsız dedi ki…
Kadro harika, dört gözle bekliyoruz. Ama forum açılana kadar biraz daha sık güncellenmesi dileğiyle...
emrsag dedi ki…
ya şu kadroyu görmek beni ne kadar rahatlattı bir bilseniz. level'i kaybettim diye üzülmekteydim, meğersem sadece ismi değişmiş. :). heycanla bekliyoruz efendim.
Unknown dedi ki…
kadronun bu sekilde muhafaza edilmesi oldukca sevindirici,bu arada cok merak ediyorum lutfen birisi cevaplandirabilirse; bir ara gokhan&batu ikilisi vardi,onlar ne yapiyorlar acaba su an? arsivi kontrol ederken hatirladim da,bir de doktor adayi onur bayram vardi,ondan da haber yok uzun zamandir.neyse,hayirlisi olur insallah.hayirli ramazanlar:))
Adsız dedi ki…
Kadro bence Berker abi hariç mükemmel :) Umarız bir zaman sonra kendisini de kadroda görebiliriz. Allah yardımcınız olsun, bizim desteğimiz zaten sizlerle, biliyorsunuz.

Eymen arkadaşımın dediklerine de çok katılamıyorum, burası ya da herhangi bir dergi "all stars" tadında yerler değil zaten. Kadrolarında, bünyelerinde veya bu dergi için aile diyeceğim artık - ailelerinde yer verdikleri her bir kişiyi beğenmesek de saygı göstermemiz, kendileriyle ilgili gördüğümüz sakatlıkları yine onlara bir şekilde aktarmamız "aman abi onu silin atın"dan daha kolay ve anlamlı olur sanırım. En azından ufak bir empati ile bu sonuca her insan evladı varabilir kanaatindeyim.

Çalışmalarınızda başarılar dilerim, kalbimiz sizlerle.
Adsız dedi ki…
simdiden hayirli ugurlu olsun yeni dergimiz :)

sabirsizlikla bekliyoruz ;)
Adsız dedi ki…
Sinan kendini ilk sıraya koymak için "Ben" diye yazmışsın ya, ilahi :)

Şaka maka hayırlı uğurlu olsun, sabırsızlıkla bekliyoruz.

www..............com.tr
Blaxis dedi ki…
Aman abi, sondan üçüncü olsam unuturdunuz beni yoksa :)
Blaxis dedi ki…
Gökhan akademik kariyerine devam ediyor, daha geçen gün karşılaştık Beşiktaş'ta. Batu da TUS sınavıyla boğuşuyordu en son, 3-4 ay önce telefonlaşmıştık.
Adsız dedi ki…
yazarların çok büyük bir kısmının sinan abinin peşinden gitmesi sinan abinin güvenilirliğini ve başarısını gösteriyor umarım burak ve berker abilerde yeni dergide sürekli olmasa da arada bir yazarlar
PeaCeMaC dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
talebe dedi ki…
sabırsızlıkla bekliyorum :)
PeaCeMaC dedi ki…
Kadro da hazırlanmış, kadroyu eleştirmek böyle bir durumda hoş değil bence, büyük fedakarlıkların olduğu ortada, bu aralar çok yazdık ama kolay gelsin ve hayırlı olsun!
Adsız dedi ki…
Kadro gerçekten harika gözüküyor. Her geçen gün biraz daha merak ediyorum yeni dergiyi. Yeni derginin tanıtımında da hiç şüpheniz olmasın. Elimden geleni yapacağım.

@eymen; sonuçta herkes herkesi beğenmek zorunda değildir. Ben Mehmet Kentel'i çok yakıştırıyorum şahsen inbaksa. MK'yi beğenmediğin için aranızdan atın demek de tam bir saçmalıktan öteye gidemez.
Adsız dedi ki…
Bu yazarlar zaten derginin resmen kendisi; Doğan'a söyleyin de boşuna zahmet etmesin.Alımını iptal etsin derginin:D
TNG dedi ki…
ismi ve umuyorum ki yakın bir zamanda derginin ilk sayısını büyük bir heyecanla bekliyorum herkes gibi.
herşey çok iyi gider umarım.
Adsız dedi ki…
Kadro mükemmel. Sinan abi hazır Gökhan&Batu'ya rastlamışken bir teklif götürsen yeni dergi için, fena olmaz mıydı yahu? :)
Berker Güngör de gelirse müthiş olur, aman diyim :)
Adsız dedi ki…
Sinan abi, bu cesur kararınızda size başarılar diliyorum. Yeni "Level" hepimize hayırlı ve uğurlu olsun. Her zaman yanınızdayız :)
Adsız dedi ki…
Selamlar!
İlk sayıda Crysis olursa çok ama çok güzel bir başlangıç olur yeni dergimiz için. Bakalım tabii aceleye de getirmemek lazım.
Solidsnake dedi ki…
Helal olsun abi dedin ve yaptın.Daha önce de dediğim gibi arkandayım.Kadro da güzel gözüküyor.Benim için as olan kişiler zaten var.Diğerleri de vefakar olduğunu göstermiş sana.Tebrikler.Başarılar diliyorum inşallah herkes destekler ve tutar da sizinle de bir 100 sayı okuruz.
revan dedi ki…
Ayrılma sebebinizin basit bir anlaşmazlık olmadığını, tam olarak yapmanız gerektiğini yaptığınızı düşünüyordum ve kadroya baktıktan sonra da gözüm parladı. Mehmet Kentel konusunda çok bir şey söylemeye gerek yok bence, sadece inbox gibi Berker abi'nin üslubuna, öğütlerine, yakınlığına alıştıktan belli bir süre sonra gelmesiydi suçu. Neyse, oyun incelemeleriyle bekliyoruz Mehmet Kentel'i :) Yukarıda denildiği gibi, Inbox'da daha büyük, daha deneyimli ve daha bizden birini istiyoruz biz, ve benzer bir köşe olması durumunda oranın eski yazarlardan birine verilmesini istiyoruz/m :) Level muhtemelen bolca yeni yazar alır, ama hiçbir zaman eski kalitesine ulaşamaz.

Tekrar teşekkürler böyle cesur bir girişimde bulunduğunuz için Sinan abi :)
Adsız dedi ki…
Siz bu ilk 11 ile ne başarılara imza atarsınız kim bilir yani tüm temennimiz isteğimiz bu. Merakla yeni derginin ismini ve çıkışını bekliyoruz. Herhalde ilk sayınız Ekim 2007 olsaydı keşke (yok artık, demeyin yaw)...
Şimdi yazar kadrosu ilk 11 belirlendiğine göre şimdi iş bu isimleri güzelce konularına bölümlerine göre dergi kadrosuna yaymaya kaldı. Tabi şöyleki diye düşünürsek; Tuğbek&Olgay Donanımda (bu ay Jesuskane de hiç fena değildi onu Donanıma kattınızmı tamamdır kimse sizi tutamaz:), Eser Güven Strateji Ustasında, Volkan yine LEVEL daki gibi bir KafaAyarı bölümünde, Serpil Ulutürk tabiki Haber merkezinde ve Tuna Şentuna yok ama neyseki MegaEmin kesin Konsol bölümünün başında görsek (görüyorsunuz değilmi yeni oluşum değişim dedik ama işte eski günlerden huylarımızdan yazarlarını bölümleriyle özdeşleştirmekten vazgeçemiyoruz artık olacak o kadar). Bölüm isimleri değişecektir ama yazarları aynı kalırsa fena olmaz doğrusu... Tekrardan başarılar saygılar selamlar hepinize...
Son olarak Berker Güngör abimiz acaba sizlerin bu yeni oluşumuna nasıl bakıyor acayip merak ediyorum, keşke kadroda o da olsa deyip bugünkü blog'umu kapatıyorum. Bye...
MaDWoLF dedi ki…
OOO kadro gerçekten süper.Hadi hayırlı olsun.Allah tamamına erdirsin inşallah.Anladığım kadarıyla Sinan abi bürokrasi işleri bezdirmiş biraz :) İsimde süper olduysa(ki olmuştur) tadından yenmez artık..(acıktım, malum ramazandayız hoş görün artık..:))
Adsız dedi ki…
Level'ın ilk WoW'lu sayısını almıştım. Nisan 2007'den beri de aralıksız alıyordum, şu ana kadar. Sonraki sayıyı sadece arşiv için alacağım. Ondan sonra sizin dergiye geçerim. Hem yeni dergi olduğunuzdan ucuz da olursunuz belki :D.

Level'ın en önemli yazarlarının sizinle gelmiş olması çok güzel. Ancak Burak ve Tuna abiyi özleyeceğiz tabii ki(Fırat abi zaten yoktu ortada, onu uzun süredir özlüyoruz), ama bu yeni dergi çok başarılı olacak gibi geliyor bana.

Not: Lütfen derginin adı Loading olmasın! Ben ve arkadaşlarımın çıkarttığı bir e-dergiye Loading demeyi düşünüyoruz, siz tesicllerseniz kullanamıycaz lütfeen!
revan dedi ki…
Ya Strateji Ustası vs. gibi bölümlerden bahsediyoruz da, yeni dergi LEVEL kopyası olmak zorunda değil. Farkındayım, oyun dergilerinin çoğu yanı ortak (ve bu ortak yanda çok başarılı olacağına inandığım yazarlar var :), ama yine de, her bölüm bire bir yeni dergide de olmasını beklemeyin. Yani olabilir tabi de.. :D
Solidsnake dedi ki…
Abi be birdaha baktımda listeye kimseyi bırakmamışın ki.Level baştan aşağı yeni kadro kuracak bu gidişle.
Adsız dedi ki…
Evet ya level artık bitti resmen bi sayı daha alıp takılıyoruz peşinize sinan abi:)
Adsız dedi ki…
Şimdi kadroya baktım ve hiç beklemediğim bir isim karşıma çıktı.Göktuğ abinin taa Amerikadan katılmasına çok sevindim.Herkezi tebrik ediyorum inşallah iyi bir dergi olur ki şüphemiz yok...
Adsız dedi ki…
Rıdvan Dilmen'in de belirttiği gibi "Gol olur" :D
Adsız dedi ki…
yahu kadro kusursuz da, yeni aileye katılmak isteyen freelancerlar ne olacak? :)

sinan bey, yapmayın etmeyin... bir "yazar arıyoruz" da siz açın da aileye katılmak için bir 5 sene daha beklemeyeyim... zira master yaklaşıyor :)
Adsız dedi ki…
Keşke Burak Akmenek de olsaydı (Barış, hatırlattın için sağol) valla yazılarını (Online oyun pek oynamasamda) severek takip ederdim, köşe yazılarını içten bulurdum merajla okurdum. Hatta onu yıllar önceki Tv kanalında oyun programından Sinan ve hiç unutmadık ismini Bora T. Oyacı ile çok iyi hatırlıyorum ona sevgimiz dahada artmıştı (Tv deki programların bitişide çok üzücü oldu HOTLEVEL ve sonra ikincisi NEXTLEVEL idi. hey gidi günler hey)... Tuna Şentuna da Konsol bölümünde gayet iyidi bakalım yeni dergide herhalde bayrağı MegaEmin alır diye düşünüyorum...
Adsız dedi ki…
Bizi iki dergi almak zorunda bırakıyorsunuz. İki dergi ya koskoca iki ühüüü...
Ama bu dert değil. Tek derdim bayiye dergi için gittiğimde telaffuzu bana falanca arkadaşa aldırdığı gibi L&M pakedi aldırmayacak, taklalalar attırmayacak bir ismi olması.
Yoksa alacağız derginizi merak etmeyin, ite kaka, seve seve... Çünkü şimdi yıllardır bizim arkadaşlığımızı paylaşanlara hakkımızı ödeme vaktidir. Kör kuyuda bize ışık tutanlara, tünelin çıkışını gösterme vakti...
Léon dedi ki…
sinan abi kadro iyi güzel de; ben level'da maalesef son aylarda baya açık bir cıvıklık sezmeye başladım. bunun sebebi de bana göre berkant ve mehmet. yazıların yarısı hatun geyiği. tamam biz de erkeğiz de bu geyik için dergi alıyo olsak başka dergileri alırız di mi. mehmet mesela 5 düzgün sorunun 4'üne geyik cevap veriyor. tamam geyik güzel şey; finans dergisi değil bu ama arada bi de ciddi olmak lazım değil mi? en azından karşımızdakini düzenli olarak alaya almanın lüzumu yok.

sizden tabii ki bunları kovun gibi bir isteğim yok ama en azından birazcık da olsa disiplinize olsalar süper olacak.
Adsız dedi ki…
Abi mükemmel bir kadro olmuş uzun zamandır bakamıyorum blog unada baya yok katedmişsiniz Allah yüzünüzü kara
çıkarmasın
Adsız dedi ki…
Berker abi olmazsa o dergi dergi değildir benim gözümde! lütfen berker abi sende gel. maddog'da gelsin hadi:) :P
Adsız dedi ki…
Sinan Abi;
inatla BERKER ABİ diyoruz duy sesimizi!!!!!(tabi beni de alırsanız onun yanına çırak olarak daha bir güzel olur)BERKER ABİ

mehmet'e yüklenilmesini de yanlış buluyorum kendisine ayıp edildiğini düşünüyorum.herkesi berker ve sinan abiyle bir tutmayın.sinan abi de berker abiden aldıktan sonra kendi üslubunu kullandı mehmet de şuan onu yapıyor.onu bunu atın diyeceğinize yaratıcı,yapıcı eleştiri yapın.

Zımbılik(uğur)
Adsız dedi ki…
Allah yardımcınız olsun, bu arada hayırlı Ramazan'lar dilerim. :)
Adsız dedi ki…
ilk 11 e bak beah dream team :P iğrenç şakam bi yana gercekten cok sevindim alıştığımız yazarlarımızdan kurulu taze kan olacak yeni derginizi ve sizlerin samimi yazılarını büyük bir heyecanla bekliyoruz.

çıkış tarihi olarak yeni yılı beklemezler dilerim zira o kadar beklemek zor olacak
Adsız dedi ki…
kasım ayında çıkar ilk sayı herhalde (?)
Blaxis dedi ki…
Berker'le de konuştum bu konuyu iki hafta önce. Biliyorsunuz, kendisi PC Magazine'de çalışıyor. Rakip bir dergide çalışmasına iyi gözle bakılmayacağının sinyalini almış yöneticilerinden. O yüzden, şimdilik bizim için yazması çok zor. Zor durumda kalır esas işyerinde.
Adsız dedi ki…
Mehmet kentel'i de kadroda görünce sevincim yarım kaldı açıkçası,çünkü onun yazdığı yazıları beğenmiyorum/beğenemiyorum çünkü yukardaki arkadaşın dediği gibi aşırı derecede geyik.Aslında Berkant da biraz öyle ama daha iyi yine de.İnşallah yeni dergide inbox'ı Mehmet Kentel yazmaz,yazarsa da biraz daha ciddi olursa seviniriz.Bide Berker Abi gelseydi çok güzel olurdu ama ne yapalım belki başka zaman gelir.
Adsız dedi ki…
gL&hf.
Adsız dedi ki…
Mehmet Kentel bence gayet güzel yazıyor.Ama bi inbox ı Berker abi yazsa 2 ayda bir 1984'ü yazsa :) ne güzel olurdu onun elestirilerini, ögütlerini cook severdim
Léon dedi ki…
O değil de Maddog niye Pc magazine'de çalışıyor? Level'da donanımla ilgili çok iş yapmazdı(tek başına olduğu dönem ayrı tabi). Bir dönem de Playbox diye bir dergi çıkartıyordu, Berker abi konsol işinde de pek yoktu(tek başına çalıştığı dönem ayrı tabi). Gelse süper olurdu ama şimdi kalkıp "sat onları, gel bize" demek saçma olur.
Léon dedi ki…
bu arada herkese berker abinin PC magazine sitesindeki fotoğrafa bakmasını öneriyorum. SGA görmüş gibi bakıyor:D:D
Adsız dedi ki…
ben level forumlarına en büyük sinan , en büyük tuğbek ve en büyük serpil yazma kampanyası başlatalım derim kusura bakmayın alakasız ama biz üç arkadaş pek etkili olamıyoruz hemen siliniyor maksat gıcıklık sevgili adminimize saygılar( lütfen ciddiye alalım ve bi grev havasında olsun)

sinirmanga
Adsız dedi ki…
bu arada laf söyletmeyiz mehmet'e söyleyenle tanışmak isteriz buyrun adana'ya :D kebep mı yoksa tokat mı daha acı görün :D

sinirmanga
Adsız dedi ki…
bu arada laf söyletmeyiz mehmet'e söyleyenle tanışmak isteriz buyrun adana'ya :D kebep mı yoksa tokat mı daha acı görün :D

sinirmanga
Adsız dedi ki…
bu arada laf söyletmeyiz mehmet'e söyleyenle tanışmak isteriz buyrun adana'ya :D kebep mı yoksa tokat mı daha acı görün :D

sinirmanga
Adsız dedi ki…
Vay demek Berker abimiz PC MAGAZINE deymiş. Yaw adam LEVEL daki son günlerinde oyunlardan bıktım falan diyorduda biz takmıyorduk demek doğruymuş :D
İyi olurdu sizlerle bir arada onuda dergide görmek ama neyse sağlık olsun... Burak Akmenek, Tuna Şentuna için bari güzel şeyler duymak isteriz...
Mehmet Kentel durumu çok ilginç. doğrusunu söylemek gerekirse Inbox'a gelen 5 sorunun 3-4'üne geyik soruyla alaka olmayan cevaplar vermesi, bazı zaman işi iyice geyiğe vurması, bazı sorulardan sonra güzel açıklayıcı bilgilendirici bir cvp beklerken kalakalmamız benimde hoşuma gitmiyordu değil. Ciddi soru diyorum çünkü bazı sorular varki istenildiği gibi cvp vermek saçma olacak :) Berker ve Sinan abilerde Inbox'ta buna çok iyi dikkat ederlerdi...
Neyse Sinan-Tuğbek abilerimize kolya gelsin diyoruz çalışmalarında başarılar diliyoruz...
NOT: bu mesajımı yorumunuzu yayımlayın dediğimde bir onaylama gelmedi yorumunuz ekledi falan diye bu yüzden bir kaç defa göndermiş olabilirim, bilginize..
Adsız dedi ki…
Tüm Forumlar » Genel Tartışma » Türkiye'de Oyun Sektörü » rockoya gıcık bölümü

silinmeden bi bakın

sinirmanga
Adsız dedi ki…
Sen ne yapsan da gönlümüz onlarda
Ayıramazsın bizi yedi cihan bir olsa
level olmasa da yaşarlar aklımızda
Sinan tuğbek serpil hep yanı başımızda
Ayıramazsın bizi yedi cihan bir olsa

İlk dizenin baş harfleri grubumuzun ismi
Sana sesleniyorum rocko dünyanın en gıcık admini

slinme ihtimaline karşı yayınlayalım sinirmanga

ozan
zeke02011 dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
zeke02011 dedi ki…
Umarım dergininin ismi Türkçe olur.. Bir de sitesini kurup forumları açsak süper olacak :)

Yalnız Level forumlarındaki uygunsuz başlıklar pek hoş olmuyor. Level'ın "kötü" sahiplerini değil de yeni dergiyi sahiplenenleri utandırıyor bence..
Adsız dedi ki…
şu anda kunularım silindi kesinlikle sadece rockoyu fişledim ve konularda hep insanları bilgilendirdim beraber bir eylem için bekliyorum

sinirmanga
Adsız dedi ki…
Berker Abi geri gelsin.Oyun incelemesede olur köşesini ve inbox ı yazsın yeter.Birde Mehmet Kentel e biraz haklıksız yapıyorsunuz gibi geliyor dergiden atın onu gibi söylemlerin çok yanlış olduğunu düşünüyorum.Onun yazılarını çok seviyorum.İnşallah PES 2008 e yetişir yeni dergi :)Birde ofisiniz nerede olduğunu söylerseniz ziyarete geliriz :)
Adsız dedi ki…
Çok güzel olacak, çok :)
Adsız dedi ki…
hadi bakalım Eser Güven öyle olsun :) diğerleri nerde?..
Adsız dedi ki…
Çok güzel olacağına eminim,heyecanla bekliyoruz.
Adsız dedi ki…
Göktüğ abi de ekipde bu dergi kaçmaz.
Adsız dedi ki…
Derginin adını sabırsızlıkla bekliyoruz, ekimde çıkmanızı da bekliyoruz(ama 2008'e uzayacak gibi geldi bana), bakalım yeni dergi nasıl olur?
Mehmet Kentel ilk yazdığında soru olmayan şeylerecevap yazıyor, inbox'a koyduğu sorulara inbakscık sorusuymuş gibi davranıyordu. Ama şu anda dengeyi tutturdu gibi geldi bana. Belki bana öyle geliyordur, ama Mehmet Kentel de şimdi deneyimlendi(level atladı yani :D), inbox'î güzel yazacaktır.

Not: Rocko'yu günah keçisi yapmışsınız. Kendisi admin olduğundan dolayı "patronlarının" emirlerine uymak zorunda. Suçlu o değil, o sadece görevli.
Adsız dedi ki…
tuğbek'in bloğuna bir bak rockoyu kim günah keçisi yapar ki?

sinirmanga
Khan dedi ki…
Süper olcak süper. Resmi siteyi ve forumu da açarsanız cuk oturcak.
Berker abi dönse zaten geyik şamata. Sabredemiyor koltuk ve kanepeleri kemiriyoruz :D .

Bu arada geçen bu ayın dergisinde LEVEL CUP bölümünde '' bir dahaki sefere Postal 2 yapabiliriz. '' yazıyor. POSTAL 2 yaparsanız sinir sitres kalmaz valla :D .
Adsız dedi ki…
Yaw bu arada colin mcrae ölmüş helikopter kazasında üzüldüm valla....

http://news.filefront.com/colin-mcrae-star-of-video-game-franchise-dies-in-helicopter-crash/
Adsız dedi ki…
Vallahi acaba Berker abi, o inbox'ı böyle görse ne derdi? Umarım haberi yoktur aksi takdirde odununu ortaya çıkarabilir! Nerede eskiden Berker abi ile yüz yüze dertleşircesine inbox, nerede şimdiki sorulara bile doğru dürüst cevap verilmeyen hatta hiç bir düzgün maili koymayıp sırf şamatadan ibaret olan inbox.
Adsız dedi ki…
Burak abi LEVEL dergisinde mi kaldı?(Sanki de yabancı bir dergi gibi konuştum)
Enes dedi ki…
Yav zaten burak abi aylardır köşe yazısından başka bi şey yazmıyordu :)
Adsız dedi ki…
Valla beğenir beğenmezsiniz orası ayrı ilk başta bende beğenmedim ancak
zamanla sevdim,berker abi ile mehmet aynı kişilermiki aynı yazmasını bekliyorsunuz ayrıca bence mehmet büyük fedakarlıkta bulunmuştur bir daha mehmete dil uzatan olursa bizzat ben ilgileneceğim onunla...Birde mehmetin daha alacağı çok yol var ben
eminimki birgün berker abiyide sollayacaktır,son olarakda derginin müthiş olacağından hiç şüpem yok dualarım sizlerle hepinizi öpüyorum
keşke maddi durumum çok iyi olsada size yardım edebilsem

Bu arada eski nickim laconem
yenisi NaNoworld
Adsız dedi ki…
BERKER Abi'nin PC magazine de olduğunu bilmiyordum.desenize sırf onun için bir dergi daha alacağım:Dyanlız hakket güzel resim olmuş berker abinin:)
oo ecevit bıktım da oradaymış yahu.:)zamanında az fıratla uğraşmamıştır( ya da tam tersi)
Tabi berker abiyi çok istememize rağmen şuanki çalışma ortamıyla ters düşmesini istemeyiz kesinlikle(isteyen olursa Berker Abi ve odunuyla bereaber bekliyor olurum).Gönlümüzden geçen sadece onunda gelmesi.inşallah ileride patronları biraz daha esnek davranırlar da tekrar görürüz aramızda.
Arkadaşlar Mehmet hakkında yanılıyorsunuz.bence tek düze düşünceden çıkın da biraz şans tanıyın.
şu derginin ismi açıklansa da bir sitemiz olsa forumumuz böyle oh mis:D
Zımbılik(uğur)
Adsız dedi ki…
Mehmet Kentel'in Inbox'daki tarzını beğenmeyenlere kendi fikrimi beyan edeyim. Inbox'da yayınlanan mektuplardaki sorulara baktığınızda genel bir içi boşluk söz konusu. Bu içi boşluğun karşılığı "saçma, kötü ,gereksiz vs." değil bunun tam karşılığı geyik olmakta. Dolayısıyla verilen cevaplar da o yönde. Zaten ciddi donanım ve yazılım sorunlarının çözümleri bir kaç sayfalık inbox'da yayınlanmayacak kadar detaylı olur ki bu sorunları analiz etmek için çok detaylı log dosyaları yollaması gerekir sorunu yaşayanın. Ancak ondan sonra mevcut sorun hakkında fikir yürütülür ve yol gösterilebilir onun dışında "fiş takılı mı kontrol et, kasanın içine böcek kaçmış olmasın?" gibi yanıtlar dışında verilebilecek bir cevap yok. Oyunlar ve eğlence sektörüne dair sorularınıza(mıza) da kendi bilgisi dahilinde tamamen kendince cevaplar vermekte. Bu söylediklerim kimseyi bağlamamakla beraber tamamen kendi şahsi görüşümdür. Sinan'ın hazırladığı Inbox'ın tarzı elbette farklıydı; seçtiği sorular ve verdiği cevaplar daha medyatikdi. Ancak Mehmet'in getirdiği yeni ve eğlenceli tarzı da yüzümde bir tebessümle sıkılmadan okuyabiliyorum. Yarın öbür gün bir başkası Inbox'ı devr aldığında onunda tarzı aynı şekilde farklı olacaktır. Inbox'a farklı bir soluk getirebilecek kişiyi rastgele seçmemiştir Sinan diye düşünmekteyim.

Hepinize saygılar sevgiler

(Bu yazıda kimseye bir dokundurma yoktur :) )
Adsız dedi ki…
Arkadaşlar bu arada alakasız olacak ama biraz sarsıldığım içim söylemek istiyorum. 2005'de hayata erken gözlerini yuman rally pilotu Richard Burn's ün ardından Collin McRae'i de bu haftasonu kendi kullandığı helikopterle İskoçya'daki evinin yakınlarında yapmış olduğu kazayla kaybetmiş bulunmaktayız. Kazada Collin'in beş yaşındaki oğlu ve ayrıca iki kişinin daha öldüğü bildiriliyor. Rahmetle anıyoruz.
Krav Maga Ankara dedi ki…
Berker Abi yok mu ya? Gene mi bıraktı yoksa? Gerçi Level'da da görmemiştim uzun süredir yazılarını
Adsız dedi ki…
Bence Inbox köşesini Göktuğ Yüksel yazmalı. Kendisinin köşesini ve mektuplar bölümünü zevkle okurdum. Bir başka seçenek de her ay başka bir yazarın inbox yazması
Tolga Erbak dedi ki…
Sinan Bey başarılar dilerim umarım her şey istediğiniz gibi olur.
Adsız dedi ki…
sırf Berker Abi için ayrı dergi alabilecek o kadar insan varken bu kişi göz ardı edilmemeli ve dergiye katılmas için biraz daha çaba gösterilmelidir diye düşünüyorum.
Adsız dedi ki…
Bu arada level linki hala duruyor blogun baş köşesinde? :D Hani artık rakipsiniz ya.. :P
Adsız dedi ki…
Arkadaşlar yeni konu açtım ve herkesi davet ediyorum.
http://www.level.com.tr/forum/topic.asp?TOPIC_ID=25689
Adsız dedi ki…
Sinan sen merak etme sen nerdeysen biz ordayız.Hep seninleyiz.
Adsız dedi ki…
yakın zamanda bir çıkış tarihi belirtirseniz iyi olacak. bu arada burası tam forum olmuş, bu kitleye acilen bir forum lazım :)
Adsız dedi ki…
Şu yeni yazarlar (mehmet,göker,olgay) çok delikanlı çıktılar.isimlerini görünce çok sevindim.Bence herşey güzel olacak.Mehmet Kentel'in ilk yazdığı inboxlar gerçekten çok kötüydü.Bu ne böyle demiştim.Ama bence sonradan çok yol katetti.Adı çıktı 9 a inmez 8 e durumu oldu galiba biraz.Bu donanımlı arkadaşın kaybedilmemesi derginin geleceği için iyi oldu kanısındayım.

Saygılar,sevgiler,başarılar...
Adsız dedi ki…
göker yeni yazar mı? eheh :)
Adsız dedi ki…
Mehmet daha genç bi arkadaş..biraz agresif görünebilir bana öyle gelmişti mesela.. sonuçta onun tarzıdır.. ama objektif bakarsanız genç yaşına göre dolu biri. e tabi daha büyük insanlardan ve hayattan öğreneceği şeyler olacaktır, ama level'a ve hiçbirşey katmadı da denemez bence..
Adsız dedi ki…
Selamlar!
Ben Level'a abone değildim ama hiçbir sayısını da kaçırmadım. Yeni dergiye destek olmak açısından abone olmayı düşünüyorum. Doğru mu düşünüyorum ? :)
Blaxis dedi ki…
Evet, ama şimdilik abonelik sistemimiz olmayacak. Türkiye'de sağlıklı işlemiyor dergi aboneliği.
Adsız dedi ki…
sinan abi (abi dedim ayıp olmadı inşallah) yeni dergiMİZ hayırlı uğurlu olsun. ben bir kaç gündür gerçketen ciddi ciddi düşünüyordum neden bu kadar üzüldüm level ın satılmasına diye..sonunda anladım ki üzüldüm çünkü bilmem kaç senedir biz sizinle eğlendik sizinle üzüldük.bilmiyorum ama ben bu burukluğu ömrümde bir kere daha hissetmiştim o da 4 sene yatılı okuduğum liseden mezun olup arkadaşlarımdan ayrılırken idi.şu an da dergi için içimde duyduğum burukluk inanın ki aynı. kadronuz da gerçekten çok güzel.umarım herşeyin hayırlısı olur. yalnız benim merak ettiğim bir konu var.sizin dergi olarak bir çatı altına girmeniz zorunlu mu?? mesela vogel çatısı altındayken size direk yollanan oyunlar şu an özerk bir dergiye aynı hassasiyetle yollanırmı merak ediyorum.umarım yabancı firmalar sizi yeni kabuğunuzla değil içinizdeki isimlerle değerlendirir kolay gelsin.
2Rule dedi ki…
maddog yine yok... <.<
Adsız dedi ki…
Maddog yok ama Volkan var, Mehmet var, Jesus ve MegaEmin var. Eser ve Erce'ye kişisel bir hırsım vardı ama... olsun be! hepinize helal olsun!!! :)

P.S: Maddog niye yok?
Adsız dedi ki…
Eser Güven ve özellikle Erce Güven'i ekipte görmek beni ayrıca memnun etti, söylemek isterim. : )
Yeni dergi, elbette ki ekonomik zorluklar olacak, doğaldır; ama bu az gibi görünen kitle her zaman sizin yanınızda olacak. Şüpheniz olmasın. Bu kitle zamanla çığ gibi büyüyecek. İnşallah, yeni derginin LEVEL'ın üstünde bir efsane olacağı günleri de göreceğiz. Çalışmalarınızda başarılar...
Adsız dedi ki…
Unutmadan; site ve forumu da geciktirmeden açmak lazım. Tabii siz en iyisini bilirsiniz herşeyin.
Adsız dedi ki…
İlk 16 olmuşsunuz, çok ta iyi olmuş açıkçası :)
Adsız dedi ki…
Kadro bomba gibi.. Göktuğ Abimizi dergide daha çok görmek isteriz...
Adsız dedi ki…
Gerçekten çok sevindim. Tüm favori yazarlarım bir araya toplanmış. :)
Adsız dedi ki…
Bence Berker abi geri dönmeli,en azından bir süreliğine ve inbox'uda Sinan abi devralmalı,Mehmet yazmaya başladığından beri maalesef inbox'a gülümseyemiyorum,dahası inbox'u tamamıyla bitiremiyorum.
Ekrem dedi ki…
Arkadaşlar çok önemli bi mevkiden aldığım habere göre abone olmanın dergilere yarardan çok zararı maddi açıdan. Onun için ben Bayiilerin yolunu aşındırın derim.
Adsız dedi ki…
Bende üzüldüydüm Göktğ abimiz kaçtı diye.Demek bunun için...Sizi Sizi adamı Cd Oyundan ayarladınız dimi:)
Adsız dedi ki…
gÖKTUĞ ABİ HA?Sinan Ha?Serpil ha?Tubek Mehmet Berkant ha?KOŞŞŞUUUN(Ha benide alsanız :))
Emren Thye General
Adsız dedi ki…
Gçktuğ abi var, Serpil ablam var, Tubekadam:) var Blx var var da var.
Ayıptır söylemesi: YEMİŞİM BERKER'i
Adsız dedi ki…
Yav acanba Göktuğ abi Gim leri bur da da yapsa olur mu? Daha önceden CdOyun da yaptı olmaz diyorsanız o aman tamam. Ayrıyetten Mehmet allah rızası için inbox(yeni ismi ne ise artık:) bıraksın. Onun yerine ya sen geç abi ya da Göktuğ abi
Adsız dedi ki…
aradığımız kadro burda.sanırım fazlasına gerek yok

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anime, çizgi film değildir!

388@0

12'den 20. Güne Zıplayış