Yeni dergimizin ismi

Level'dan ayrılıp yeni bir dergi kurma aşamasında bize destek sözü veren / vermeyen herkese teşekkür ediyorum. Şu anda çalışmalarımız devam ediyor, ama herşeye sıfırdan başladığımız için beklediğimizden uzun sürüyor (mobilya, taşınma, ofis bulma vs.).

Bu noktada sizden iki ufak ricam var: Birincisi, bizlerin yeni, çok daha dinamik, Türk oyuncusuyla içiçe bir ruh taşıyan ve Türkiye'deki oyun sektörünün gelişmesinde çok daha aktif rol oynayacak bir dergi çalışması içinde olduğumuzu, tanıdığınız ve oyunla ilgisi olan her kese, her web sitesine, her foruma duyurmanız. Dergimizin ayakta kalıp kalmayacağını ilk üç sayısının satışı belirleyecek çünkü ve en büyük sorunumuz, tanıtım ve efektif bir dağıtım. Dağıtım işini bize bırakın, tanıtım konusunda yardımlarınızı bekliyoruz ama :)

İkincisi de, yeni dergimizin ismi. Şu anda aklımızda aday isimler var (ismi kesinleştirmeden ne olduklarını sormayın, söylemeyeceğiz), ancak bu noktada sizlerden de tavsiye almak istiyoruz. Yeni, dinamik ve oyun kültürünü Türkiye'ye yayma misyonu olan dergimiz için kısa, çarpıcı ve akılda kalıcı isim önerilerinizi bekliyoruz (hayır, Next Level veya Level Up olmaz, içinde Level geçemez ismin. Doğan Amca bizi "ham" yapar sonra :)

Yorumlar

Epicçocuk dedi ki…
EMREDERSİN SİNAN ABİ Manyaq.Net ve EMRENTHEGENERAL.BLOGSPT.COM İLK ADIMLARIM.İLERRİİİİİİ(SIKARSA DOĞAN HAM YAPSIN)
Adsız dedi ki…
BOSS olsa çok mu abartı olur? :D
Adsız dedi ki…
LeveL forumlarına Konu Dışı'na açılan reklam konusunu saniyesine silmişler.Merak ettiğim, forumdaki yetkililerin hiçbiri sizi desteklemiyormu ?
Adsız dedi ki…
tabiki tanıtım yaparız forumlarda isim olarak Gamex, Kingame yada Kingamer olabilir mi?
Blaxis dedi ki…
Maalesef, Level'ın internet sitesi de Doğan-Burda'ya ait olduğu için isteseler de destekleyemezler.
Adsız dedi ki…
forumlarda tanıtmak için elimden geleni yaparım ama derginin adı belli olsa işimiz çok daha kolay olurdu.Yani sonuçta isimsiz bi derginin reklamını yapmak pek de kolay olmasa gerek.Bu arada yeni dergi için yazar alımı henüz düşünmüyor musunuz? Mobilyaları taşımak için hamal olarak da kullanabilirsiniz mesela:)
Enes dedi ki…
İlk etapta aklıma gelen isim "OVERDOSE" oldu. Bence sizi çok güzel anlatıyor, oyun dünyasından da bir isim sayılır. Aklıma geldikçe mesaj atacağım müsadenizle ;)
Unknown dedi ki…
Valla üyesi olduğum forumlara uygun bir üslupla durumu açıklayan ve bloguna bağlantı veren yazılar yazıyorum ben de.

Bir çok kişinin bu konuda yanınızda olacağına kuşkunuz olmasın. Gerekirse ilk aylarda 2-3 dergi birden alırız(maddi durumu iyi olanlarımız tabi :)).

Level da yeni ve farklı bir yapılanma içerisine girecek anladığım kadarıyla. Acaba Türkiye'nin en iyi iki oyun dergisi mi olacak? :)
Adsız dedi ki…
Selamlar Sinan abi,

Dergi tanıtımı için elimden gelenin fazlasını yaparım sizin için, isim olarakta bir kaç şey düşündüm ama olacak şeyler değil gibime geliyor. Overrun, Rager( yada Rage), Vizzerdrix, Infernal ve son olarakta Smash.

Ayrıca sormak istediğim birşey var; Level amatör yazar alımı yarışmasındaki yazarları Level'mi alacak, sizmi?

Kolay gelsin, umarım herşey gönlünüzce, gönlümüzce olur. :)

Burak EREN
burakeren213@hotmail.com eğer gerekirse.
Adsız dedi ki…
Yukarıda birinin önerdiği Boss ismi benim de hoşuma gitti. Hem kısa hem de level gibi, oyunseverlerin normal anlamının dışında taşıdığı oyunla ilgili olan anlamı da alnlayacağı bir isim. Bence içinde game geçmemeli öyle çok dergi var. Böyle boss gibi reload gibi isimler olmalı
Adsız dedi ki…
derginin ismi ''gameshow'' olsun. hem tanıtım, reklam işiniz çözülür hemde güzel bir isim. eski gameshow cular dergiyi görünce hemen alırlar. :))
Feyyaz Ustaer dedi ki…
Gamersoul...

Gamepad...

Sixaxis...

GamerKey...

Screenshot...

GamerMan...

Ve GamesHot
Enes dedi ki…
Aklıma bir isim daha geldi;

"LOADING..."
Adsız dedi ki…
LOADING...

olmasin dergi yeni 6sinda 10nunda cikmaya fln baslar mazallah :D

BOSS iyi olmus ama otobus firmasiyla bir sorun yasarmisiniz?? :D

ve bencede icine game gecmesin

derginin ismi NECROMANCER olsun :P:P

diabloya gonderme

boss guzel saka bir yana

elimden geldigince reklam yapmaya calisacagim yeni dergi calismanizda basarilar
Adsız dedi ki…
Bence Tutorial veya Campaign güzel isimler.
Adsız dedi ki…
Bence kısa akılda kalıcı ve oyunlar veya oyuncularla ilgili bir isim olmalı.İçinde oyun kelimesi illa ki olmalı demiyorum.Türkçe olması daha iyi olur ama olmazsa olmaz değil.Üzerinde boss yazan bir dergiyi gören kaç kişinin aklına oyun dergisi olduğu gelir bilmiyorum.Dediğim gibi oyun dünyasına has sözcükler olmalı.Şu an yeni dersten çıktım kafam durdu.Aklıma gelen bir isim yok ama 'tutorial'gibi isimler olabilir.
-DreameR-
Adsız dedi ki…
Reloaded ^^
Adsız dedi ki…
trgamer, merlininkazani gibi oyun sitelerinde derginin reklamı yapılabilir.
Adsız dedi ki…
gönül isterki ismi türkçe olsun, ama yurtdışında fuarlarda vs. zorluk çekersiniz. bu yüzden Entrance güzel olur gibi geldi bana. oyun dünyasına açılan bir kapı.

The_Prestige
Adsız dedi ki…
Sinan abi bir numarasın daima arkandayız gerçek oyuncular olarak; ama sana soracağım bi soru olcak: Bu zorlu yolculukta sana Tuğbek abi serpil abla mehmet ve berkanttan başka eşlik edecek olan var mı? Sadece meraktan sordum. Yaşasın yeni dergimiz!
Alaturka dedi ki…
"Maalesef, Level'ın internet sitesi de Doğan-Burda'ya ait olduğu için isteseler de destekleyemezler."

Zamanında,forum Vogel-Burda'ya aitken gayet rahat diğer oyun dergilerinden konuşabiliyorduk.EGM için bile başlık açılmış,bir süre tartışılmış ve başlık silinmemişti.
Sanırım Aydın Doğan'ın ne halt olduğu,ve bazı insanların sözde samimiyeti gün yüzüne çıkmıştır...

Sonuna kadar destekliyoruz,zira "adam gibi adam" diyebileceğimiz insanlarsınız.
Adsız dedi ki…
Merhaba Sinan abi yine ben. Beni inbox tan hatırlarsın. Ard arda mail atardım inbox a . Hatta ismimle ilgili espiri falan yapardın. LEVEL ın satılmasına çok üzüldüm. Ama yeni dergi için FULL THROTTLE ARKANIZDAYIM ! Abim televizyon reklam ve programcılığı işinde, CREATEAM adında bir reklam grubu var. Bi aralar dergi de çıkarırdı. Abimle sürekli konuşuyorum ve yeni derginize internet üzerinden reklam yapması için uğraşıyorum. 3 yıldır LEVEL alıyorum ve kendi adıma şçyle diyorum : 2 yıldan fazla LEVEL alanlar dinozor LEVEL' cıdır. İyisiyle ( kötüsüyle diyemicem çünkü dergi herzaman süperdi ) daha iyisiyle 3 yıl geçirdim sizle.
LEVEL forumu son 6-7 aydır sanırım bir database çökmesi sorunu yaşıyordu ve ben foruma girdiğimde şifre yanlış falan diyordu. Ama hiçkimse mükemmel değildir. Her zaman arkanızdayım. Bütün arkadaşlarımı LEVEL'cı yapmıştım. Şimdi milleti yeni derginize bağımlı hale getirecem.

Derginin ismi SASUTÖ veya BLAXIS olsa bence çok iyi olur.
Herzaman arkanızdayım !

LEVEL FOREVER !

saygılarımla...
MR.Kubidik
Alaturka dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki…
SNAKE , BIGBOSS, FOXHOUND :D . Yada biraz değiştiririz , mesela LA-LI-LU-LE-LO değişir SA-SU-SÜ-SE-TÖ falan olabilir :D .

VENDETTA , UPRISING veya çince bişiler . TAI CHI QUAN, WU XING QUAN , WONG FEI HUNG, WING TZUN

( Biraz kung fu tarzı oldu ama :D )


MR.Kubidik
Adsız dedi ki…
'Gamer's Land' , 'Player's Homeland' olabilir mi ?
NİYO
Alpan Aytekin dedi ki…
WALKTHROUGH düşünmüştüm ama söylemesi yazması zor

Bence BOSS veya LOADING olsun.

Sinan Bey her konuda emrinize amadeyim. Tanıtım konusunda da bütün bağlantıları kullanacağım.

Yer olarak kiralık mı bakıyorsunuz Satılık mı?
Adsız dedi ki…
Tavern ve ya Inn olsun diyorum ben, özellikle Tavern hem kulağa hoş geliyor hem de çok anlamlı :)

10-11 yıl süren bir FRP sonunda, tüm oyuncular Level atladı, maceradan maceraya koştu ve yoruldu.. Şimdi sıcacık bir ''Tavern'' da dinlenme saati :)

Sinan Abi, derginin tanıtımlarına başladık bile ^^
Adsız dedi ki…
Sinan Bey,


İsimin orijinal olmakla birlike "sizi" anlatması daha da güzel olur aslında. SATÖSU ya da BLAXİS, aileden birilerini fazlasıyla öne itmek olacağı için ailenin bütününü anlatan bir şey daha uygun olacaktır aslında...

Peki, söylüyorum bir tane... Level'İ takip eden herkesin bildiği ve özellikle ailedeki herkesin espri konusu yaptığı bir konu:

Sarı Gömlekli Adam: "SGA"


Ayrıca, SGA olmaz belki ama; Snake ya da Foxhound da... yani, yapmayın yahu :)
Léon dedi ki…
Arkadaşlar, bir değişiklik yapalım bu sefer: derginin adı TÜRKÇE olsun. Şuraya öneriler yazan herkesin önerileri ingilizce(SGA ayrı tabi:), olmaz ki böyle. Bakarsınız 3-4 seneye hi Sinan WhiteArm bro... gibi e-postalar gelmeye başlar inbaks(!)a. Lütfen içine düştüğümüz durumun farkına varalım artık!!

Dergi için baya düşündüm ama aklıma örnek gelmiyor, kusura bakma. Ama Tavern biraz gazino dergisi gibi oldu sanki:)

schumachmet.blogspot.com(tifosinin ve tifosilerin köşesi)'da reklamınız yapılmıştır.
Adsız dedi ki…
Sonuna kadar sizinleyim derginizin bu "yeni Level" dan daha iyi olacağına adım gibi eminim!!!!Ee sizden başka yazar geliyomu derginize acaba yorumlar okunuyosa bi cevap verirsin he sinan abi???

saygılarımla
Adsız dedi ki…
Haa bide derginizin yeni adı
türkçe olsun bence güzel türkçemizi kullanalım :D daha iyi olmaz mı sizce??
Adsız dedi ki…
Bence derginizin adı LOADING olsun yani yorumları okuyunca fuarlardaki zorlukları düşündüm de bana göre şu anki en güzel fikir LOADING..

bide tuğbek abinin bloguna üye oldum ama mail gelmedi ya bi bilginiz var mı??
interseyiradem dedi ki…
Sinan bey size hangi mail adresinizden ulaşabiliriz?
Adsız dedi ki…
Bence de derginin adı Türkçe olsun. Level ingilizceydi ama Türkçeye neredeyse geçmiş bir kelimeydi ve akılda kalıyordu. Fazla abartılmamış akılda kalıcı bir isim düşünülmeli.
Tolga Erbak dedi ki…
Sinan Bey & Sinan Abi; Bu ayrılık olduğu ilk günden beri ortaklarından olduğum "Limon Sözlük" (www.limonsozluk.com) olarak sizi ve ekibinizi sonuna kadar destekliyoruz ve derginin bir ismi konduğu zaman inanın ilk açacağım başlık bu olacak. Tanıtımınız konusunda sizlere görüşlerinizde verdiğimiz desteği verebileceğimizden emin olabilirsiniz. Ayrıca sözlüğümüzde ne kadar çok adınıza yazı girildiğini sizlere bazı başık isimleri ile göstermek isterim. Başlıklar; "Sinan Akkol", " level dergisinin satilmasi" ve daha hatırlayamadığım bir çok başlık. Tüm ekip olarak sizlerin yanındayız ve desteğimiz sizinle bunu bilmeniz bizim için çok önemli.

Limon Sözlük'ün yanı sıra şahsım adına da sizlere yardımcı olabileceğimi düşünüyorum. Bundan önceki yazınıza ve mail adresinize bir şeyler yazmıştım ama yine de aklınızda olsun. Eğer ihtiyaç duyarsanız Tolga Erbak (adresim: scrtlg@msn.com) sizin yanınızda. Başarılar diliyorum.
Adsız dedi ki…
Reklam konusunda endişeniz olmasın bu yorumu yazanlardan 20 si bi foruma yazsa eminim birşeyler olur...
Dharkan dedi ki…
Arkadaşlar kusura bakmayın ama,

Türkçeyi kullanmak istemeniz güzel şey, fakat; böyle şeylere takılmak yerine sadece Türkçe'yi doğru kullanmaya dikkat etmek yeterli.

İngilizce isime anlamsız tepkiler göstermeye gerek yok. Neyse, son kararı onlar verecek, en iyisine karar vereceklerine eminim.

Burak Eren (aka Dharkan)
Enes dedi ki…
fikirlerimi tekrarlıyorum :)

LOADING...
OVERDOSE

dikkate alınız :)
Adsız dedi ki…
New Game olabilir bence. Hem bilgisayar oyunu oynamış herkesin dikkatini çeker hem de yeni bir başlangıç için en uygun isim olur.
Adsız dedi ki…
Game Traveller
Gamer's Heart
Rush
Adsız dedi ki…
Loading... Tatli bence. Hem L harfi ile Level'in hatirlandigi dusunulurse (a.k.a. LeveL) hos bir rekabet dogurur. Hani oyun dergileri Level, Loading...vs gibi.

Biraz absurdlesirsem Gamer's PARADISE(buyuk ihtimalle gamer's kucuk yazilir)

Hmmm AVATAR da olabilir.

Bir de HQ(Headquarters) geldi aklima. Boyle isimli bir dergi var miydi?
Adsız dedi ki…
Loading'i ben hiç beğenmedim şahsen :)
Ace dedi ki…
önecelikle bence sinan abi bakkala söylencek bir isim olmalı:D örneğin levıl mı? yok levır mı mevır diyen bakkallarla dolu ülkem:) (bir de benim tonton bitanecik anneannem var "yine mi levır aldın sen" diyen yaklaşık 8 senedir, her ay:))

bunu dışında zaten sizin yarattığınız yeni aylık bir dergi ve yeni aylık bir dünya bizim kafalarımızda yeni aylık bir alternatif gerçeklik, yalnızca sizin beyinlerinizden, yaratıcılığınızdan çıkan... o yüzden en iyi isim bence zaten çoktan ceplerinizdeki not defterinde yazılıdır:)
reklama aynen devam ediyorum isim bi çıksın bunu alın yazan t-shirt bastırıcam.. Bir de son bir öneri; MadDog dönerse sizin yanınıza, motorun marşına yine birlikte basarsanız, o yine "müdüüüüürrrrrrrr" diye haykırırsa bu dergi çoğu eski okuyucuyu da adeta kendine çekecektir gibi geliyor..

İyi günler ve başarılar Sinan Abi.. İYi bak kendine..
Adsız dedi ki…
Bence ZEN GARDEN, CHI, SHAO-LIN gibi bişey olabilir, belki uzakdoğunun ilgisini çekeriz :D. Hideo Kojima kankamız olur :P .

BLAXIS GM ( game magazine in kısaltması :d ) .

Reklamlarınızı sürekli yapıyorum valla. Bugün halı saha maçı yaptık bostancı gösteri merkezinin orda, maç boyunca dergiyi eski dostlara anlattım. Benim sayemde LEVEL' cı olmuşlardı şimdi de yeni derginizin bağımlısı olacaklar :D .

ZUHAHAHAHA ! Bir gün herkes SASUTÖ cü olacak !
Adsız dedi ki…
Yukarıda biri Forever demiş onu anımsatan FORGAMER nasıl basit,akılda kalıcı ve kendini açıklıyor...
Adsız dedi ki…
New Game
Oryuken
Aparkat
Fatality

bu arada SA-SU-TÖ bence de çok uygun YU-MA-TU gibi :d
Khan dedi ki…
Arkadaşlar herkes blog açmaya devam etsin. Bloglarınızda dergiyi yayımlayıp reklam edin. Ne kadar blogta dergiden bahsedilirse o kadar okuyucu sayısı artar. Mahalleye enjekteye devam :D .

Buda benim blog http://mrkubidik.blogspot.com/

girip yorumlarınızı bırakın.
Adsız dedi ki…
Sinan Abi kesinleşen isim varsa söyle de çatlatma bizi.Bir de Berker Abi yi alırsanız güzel olur :) Loading benim de aklıma yattı.Yeni dergide başarılar size
Tassadar dedi ki…
Valla Sinan üstadım elbette yardımcı oluruz her konuda. Bu noktadan sonra satış konusunda düşünmesi gerekenler level'da kalan elemanlar. Ben her gördüğüm bayide level'ı en öne koyuyordum çok satılsın diye; artık bu dergi "yeni dergi" olacak. Bu kadar sadık bir kitle olduktan sonra hiç korkumuz olmasın. Bu arada "Level'a yazar aranıyor" yarışması da mı Doğan'a ait oldu. O kadar yazdım Doğan'a yar etmem o yazıyı :). Yeni dergi ismine gelince NeoGamer, NewGamer, Games&Us, GamesWorld olabilir. Gerçi LEVIL var mı dediğimizde suratımız bakan bayiler için zor olur biraz anlaması. Türkçe şunlar olabilir: OYNAA, OYUNCA(Türk"çe" gibi:) daha aklıma geldikçe paylaşırım. Penguen'den ayrılan arkadaşların Uykucu dergisi çıktı sizinki de kazasız belasız çıkar elbet. Ah bi de Berker M. "MADDOG" Güngör de katılsa tekrar :(
Bu arada yeni derginiz için herhangi bir konuda yardıma ihtiyacınız olursa mail adresinden bana ulaşabilirsiniz. Karşılıksız olarak inceleme, ilk bakış vs. yazarım. Yeni "DERGİMİZİ" sabırsızlıkla bekliyorum sayın YİM'im.. :D
Kadir Yücel KAYA (a.k.a. Tassadar ZAKARUM)
Adsız dedi ki…
Ya iyi güzel fikirler de ben Experince olsn derdm deişik bi hava katar bence. Saygılar =) iyi yayınlar.
Adsız dedi ki…
experience fena olmaz aslında xD başarılar diliyorum sinan abi
Adsız dedi ki…
Pardn yannş oldu =)
Experience
Adsız dedi ki…
Selamlar Sinan abi,yukardaki 40'a yakın yorumları okumadim,sadece sizi sonsuza kadar destekliyorum ve derginiz çıkar çıkmaz alıp ve takip edecem,ad için aklımda her hangi bir şey yok,hakkaten çok zor bir seçim,bide söylemek istediğim serbet yazarlar olayı'ile ilgili ne zaman alcaksanız ve ne zaman böyle bir şey duyurcaksınız,amacım yazar olmak değil,çoğu sefer LEVEL böyle yaraşmalar yaptı ama katılmadım,bu sefer sırf size destek olmak için ve yanınızda olmak için başvurmak istiyorum :)
Adsız dedi ki…
Bu arada şimdi baktımda Loading çok hoş bir isim :)
Tassadar dedi ki…
Save
Options(iyice oyun menüsüne döndü Aslında "Default da olabilir. Hani biz aslolanız manasında :)
GameShock (evet Bioshocktan geldi aklıma:)
Gamer's Inn
E-Game
Game Generation
Game Genie
Game Monitor
GPP(Game Per Page anlamında)

Piksel
Oyunmania
Oyun Manyağı
Manyak
Ben Manyağım:)

Bu haftaki Uykucu dergisini okuduysanız isim bulmanın ne menem bir şey olduğu anlatılmış orda. Şöyle bir kare vardı:
"-Köpak Kadin
-Küpük Kedin
-Kapik Ködön"
Bu gidişle bizde onlar gibi olacağız. :D
Adsız dedi ki…
bence en iyisi(leri);

-First Person Gamer
-Bilgisayar düşmanın değil(sabah yönlendirmek gibi olsun)
-MonthlyNoobs
-Gamer'sGuide
-Gamer's Guild
-Game Confederation
-Oyun Tarikatı :P:P:P:P:D(evet bir göndermedir doğan amcaya)
-TotalFun
Adsız dedi ki…
'Oyun Dergisi' nasıl? :D:D

NİYO
Adsız dedi ki…
Diğer yazarlar desteklicek mi peki bu olayı?Kemikleşmiş Level kadrosu olduğu gibi geçerse çok güzel olur..

Loading güzel bu arada.
Adsız dedi ki…
Game Over.

HuRRiCaNe
Adsız dedi ki…
Sinan abi yeni ofisi nerede düşünüyorsunuz?
Adsız dedi ki…
Yabancı isimler yerine niye Türkçe Kullanmıoruz.Mesela "Oyun" olabilir.
Khan dedi ki…
Ofis anadolu yakasında olsun, ziyarete geliriz. Annem kısır ve böğrek yapar yanınada soğuk kola açtın mı oh oh oh :D ! Ofis açıldığı zaman her gün 15 tane LEVEL fan ını çağırsanız party yapsak :D . Caddeye iner Starbucks' a gideriz :P .

Dergi için , SST hiç fena olmaz, TRY AGAIN , SPONGEBOB, SAVE, MASSACARE, GAME SECTOR, THIS IS LIVING ( sony ye gönderme :D ).
Adsız dedi ki…
WASD olsun
Khan dedi ki…
W,A,S,D hiç fena olmaz harbiden. iyi akıl ettin. Pc de FIFA oynarken WASD tuşları silinirdi yaw :D .
Adsız dedi ki…
Level Up
Anti-alliasing

Sol klik

Just play it(telif hakkı sorun olabilir:P)

LCD

Floppy

veya

E:/
Adsız dedi ki…
bence direk ENTER olsun...
Adsız dedi ki…
saat sabah 5 imiş ve ben görmedim bi an chip in kardeş dergisi enter ın var olduğunu bile unuttum.. kusura bakmayın daha farklı isimlerle gelicem ama benimde ilk anda aklıma loading gelmişti demeden edemicem...
23ertu dedi ki…
Yukarda bir arkadaş "Gamersoul" demiş, oldukça güzel duruyor, Avrupai bir havası var.
Adsız dedi ki…
sinan abi Türkçe bir isim olsun böylece bir farkınız olsun diğerlerinden fakat isim ne olursa olsun sinan abinin olması benim için o dergiyi almam için yeter ayrıca arkadaşlar herkes level alan tanıdıklarına sitelere bu haberi yaysın lvl tirajının yarısını kaybedince bakalım doğan ne yapacak ve lvl tiraj kaybetti diye doğan dergiyi aynen pcgameri bir anda kapattığı gibi kapatınca dergide kalanlar bakalım ne yapacak
Adsız dedi ki…
Gamersoul hmm :)
interseyiradem dedi ki…
Bunları e-posta ile kendisine bildirsek daha iyi olacak bence.

Ama hangi adresi kullanacağımı bilmiyorum hala. Madem konu açılmış, ben de aklıma gelen birkaç ismi önereyim buradan.

- GameTotal/TotalGame

- Gameodrom

- Fantazma

- Oyun+

- TamEkran


Türkçe isim önerisi gayet mantıklı; ancak pragmatik nedenlerden dolayı bazı sakıncalar içeriyor. Uygun bir Türkçe sözcük bulunması ve bunun benimsenmesi herhangi bir yabancı terime göre daha zor gibi görünüyor bana. Büyük ihtimalle yeni derginin ismi yine yabancı bir sözcükten oluşacaktır. Yine de ben iki tane Türkçe isim önermekten kendimi alamıyorum. (hoş Tam Ekran'ın da "tam" olarak türkçe olduğu söylenemez mesela)
Adsız dedi ki…
Let's Play

Play Game

Oyun Dergisi Dersanesi :)
Adsız dedi ki…
Loading çok güzel bence.
Adsız dedi ki…
"Dergi" olsun sade:D
"Inventory" olabilir yani hani böyle bütün bilgileri buraya koyduk hesabı.

ghost hunter
ediz dazkır
Feyyaz Ustaer dedi ki…
Gamersoul gamersoul.
fragman dedi ki…
Ben de "Gamer's Inn" önerisinde bulunacaktım, ama Tassadar erken davranmış. Bunu istememin nedeni de hem oyuncuların buluştuğu sıcak bir ortam anlamına gelmesi, hem de uygun bir stille yazıldığında Türkçe "Sen bir Gamersın!" anlamına gelmesi. :)
Adsız dedi ki…
Bazı arkadaşlar güzel önermelerde bulunmuş da,bazıları işi baya alaya almış gibi.Oryuken nedir arakadaşlar.Street Fighter fanlarına has nostaljik bir dergi ismi olur anca bundan.Hele hele; sasütö,la-le-lı-le-lo, wu xing quan!Bunu yazan arkadaş ciddi ciddi bu isimleri mi düşünüyor acaba,oyun sektörünün sıfır olduğu bir ülkede yeni çıkacak olan ender ve kaliteli bir dergi için?
Adsız dedi ki…
'Phoenix' olsun, küllerinden doğan LEVEL hesabı...
Adsız dedi ki…
Aslında 'Anka' da olabilir. Hem yine küllerinden doğan LEVEL, hem de Türkçe...
Adsız dedi ki…
Sakın ilk üç sayıya kalmayın! Bu çok güzel bir dizinin reyting almadı diye ilk bölümden kaldırılması gibi olur..
Murat D. dedi ki…
Merhaba Sinan Abi

Dergi ismi Türkçe olsa bizim için daha iyi olurduda sizin için belki fuarlarda falan sorun çıkartabilirdi. Hangi yayınla çalışmayı düşünüyorsunuz? Türkiyenin her şehrinde bulabiliriz değil mi? Birde ilk sayılarda tam sürüm oyunlar verirseniz satışta etkili olacaktır. Mesela EA'nin reklamlı oyunlarını verseniz kaç kişi biliyor ki ücretsiz indirilebildiğini. Neyse size iyi çalışmalar bende duyurmak için elimden geleni yapacağım(Bloguma ekledim. muratdeniz559.blogspot.com)
Adsız dedi ki…
Ergenekon olsun milli değerlerimizide barındırır işte!
Adsız dedi ki…
gamershell diye bir site vardı sanki,gamersoul buna benzemiş,hoş gelmedi gözüme.Okunuşuyla yazılışı birbirine benzerse daha bi hoş olur mesela "levıl" ve "level" benziyor,ama game ile başlayan bir dergiyi bayidekilerin nasıl okuyacağını kestirmek zor olabilir.Bence anlamı derin şeyler ifade eden bir isim seçilse daha iyi olur,experience vb. şeyler biraz fazla yüzeysel geldi bana,Tavern veya Inn beğendiğim isimlere örnek,benim de aklıma geldikçe yazacağım.

Aspirant
Adsız dedi ki…
Sonuna kadar destekliyoruz isim olarak gamersoul,loading fena değil.
Unknown dedi ki…
Allah aşkına nedir bu Türkiyedeki oyun sektörünü koruyan,onlara arka çıkan ve bizlere oyunları sevdirmeye çalışan oyun dergilerinin başına gelen?Çok uzağa gitmeyeceğim 2-2.5 yıl önceye kadar ben bir cdoyun okuyucusuydum ve cdoyun kapandığında o kadar garip olmuştum ki?Hala ne gariptir ki yağmur yağdığında eski oyunları,mafia'yı,diabloyu oynamak çayımı koyup cdoyunu elime aldıktan sonra yıllarca beni gözgöze baktığım bazen kızdığım bilgisayarımın başına oturup cdoyunu okumak gelir içimden.Belkide bunları level ile ben yenide yaşadım.Hayatın zevklerinden öte,Türkiyedeki oyun sektörünü koruyan,bazen kaale alan ama herzaman mizahıda yerinde tutan bir dergiydi level...Şimdi diyorsunuz "leveli sattık,yazarlar değiştiriyoruz,herkes ayrılıyor..."Diyorsunuz ki levelin adı kalıyor ama kendi gidiyor.Hiç şüpheleri olmasınki levelin asıl okuyucuları levelin ismiyle ile birlikte değil "kendi" ile bilrikte gideceklerdir.HSinan abinin hiç üzülmeyin demesi bundan emin bu kadar çok emin olduğu içindir belki.Sadece oyunların grafiklerine bakıp,atmosferini,senaryosunu anlamak için oyun incelemesi okuyanlar varsın orda kalsınlar.Edebiyat,mizah olmadan yazarlık yapmışsın kime ne faydası var?Fırat abiyede buradan sabır dilemekten başka birşey düşmez bizlere...Ama hayat devam ediyor.Adıyla orada duran level artık eski level değil belki.Şundan tekrar tekrar eminim ki eğer sinan abinin ekibide oyun dergiciliği sektöründen elini ayağını çekerse o zaman Türkiyede yeni bir oyuna başlamak isteyen yapımcıları kucaklayan,onlara destek çıkan kimse kalmaz.Ve ben bunu bilen anlayabilen bir eski kurtun önümüzdeki ay 3 tane yeni çıkıcak olan dergiden alıp destek çıkacağına eminim!Nerden mi biliyorum?Kendimden...
Sinan abi,tuğbek abi,serpil abla ve berkant inşallah yeni başlayacağınız işte başarılı olursunuz.Hiç şüpheniz olmasın ki binlerce level kitlesi arkanızda ve sizi destekliyor.Zamanında verdiğiniz emekler ,yazdığınız yazılar,öğrettikleriniz hiçbir zaman unutulamaz.Boşuna dememişler söz uçar yazı kalır diye:)
MaDWoLF dedi ki…
Nerdeyse aynı yaştayız Sinan Bey. Ben
bir öğretmen olarak derginizi yıllardır (çıktığı zamandan beri(üniversite yıllarında birkaç sayı hariç :)) takip etmekteydim.Olanlardan dolayı çok üzgünüm.Aboneliğimi iptal ettirmeyi bile düşündüm.Şimdilik beklemedeyim.Arkanızdayız Allahın izniyle.Allah yardımcınız olsun.İyi çalışmalar.

Not:Yardım için ne gerekiyorsa mutlaka yapacağım.Yeterki haber verin.
Adsız dedi ki…
Her zaman yanınızdayız Sinan abi. Allahın izniyle yeni ofise geldiğim günleride göreceğiz. Sizi orada da rahatsız edeceğim. Tüm işlerinizin arasında birde ben çıkacağım tekrar. :) Tüm bilinçli oyuncular yanınızda Sinan Abi. Şüpheniz olmasın...
Adsız dedi ki…
Reloading veya Reloaded tarzı isimler yeni dergimize yakışır.
Adsız dedi ki…
Düşündüm de Revolution'da fena olmaz hani :=)
Adsız dedi ki…
İsmi fazla önemli degilde insallah cok satılır ya kapanmaz bu dergi :S
Adsız dedi ki…
Benim "Oryuken" önerime bir eleştri gelmiş, valla kırıldım açıkcası.Oryuken'in nesi var ki (?)Varsa daha iyi bir fikrin söyleyebilirsin.

"Oryuken-Aduket-Aparkat" bunlar evrensel kavramlar; dünyanın her yerinde bilinir,sevilir, sayılır.(kutsal üçlü)

Bunların dışında Play Game veya New Game bence de uygun.

SA-SU-TÖ de çok uçuk bir fikir değil.Örnek vermek gerekirse:
YU-MA-TU (yusuf-mahmut-tuncer)
CCS (cemalettin-celalettin-SARAR)
dyo (durmuş yaşar oğulları)

Gene koskaca "dell" bir adamın soyadı.Mesela adamımız Çetin Yılmaz olsun, adam Yılmaz Bilgisayar'ı kurup zengin oluyor gibi.Anlıyacağınız, isim bu kadar önemli değil demek istiyorum.Türkçe olabilir, yabancı bir isim olabilir; anlamlı ya da anlamsız olabilir mühim değil bunlar.
Alaturka dedi ki…
Fighter'a katılıyorum.Anka hem anlamlı hem de Türkçe olur ;)
Adsız dedi ki…
Birinizde Türkçe isim söyleyin yahu.
Adsız dedi ki…
LAST LIFE, GAME, FRAG, GAMECRAFT, GAMEMACHINE, GAMEPLAYER... gibi gibi yukarıdaki arkadaşların yorumlarını okumadım ama aklıma ilk bunlar geldi.
mch dedi ki…
Overdose guzel ve nostaljık bir isim.

Benim aklıma da Gametech geldi.Hem oyun ve teknolojik ürün tanıtımı yapılacağı için hem de bayiden isterken pek fazla zorlamayacağını düşündüğüm için.
Adsız dedi ki…
Bence söylemesi zevkli bir isim olmalı. "Error" veya arkadaşın dediği "Frag" gayet güzel.
Feyyaz Ustaer dedi ki…
Multiplayer.

Bu nasıl?
Alpan Aytekin dedi ki…
facebook'ta grup kurdum:
"Level Dergisinden Ayrılanların Kuracakları Yeni Oyun Dergisine Destek"
Alpan Aytekin dedi ki…
Gazeteport'a bir basın bildirisi gönderilebilir ama Sinan Bey gönderse daha iyi olur diye düşündüm.
http://www.gazeteport.com.tr/STATIKSAYFALAR/ILETISIM/index.htm
Adsız dedi ki…
Selamlar!
Benim de çorbada tuzum olsun :)
Dergi ismi için "Continue" düşünmüştüm. Hem oyun tarihinin ilk çağlarından beri devamlı olarak karşımıza çıkan "continue?"'dan geliyor hem de Level'ın gerçek mirasını devralarak devam ettirmenin mesajını veriyor. Nasılım? :)
Ayna-i Marzî dedi ki…
Buradaki önerilerden Anka hoşuma gitti benim. Gerçi bir oyun dergisi için uyar mı bilemiyorum; ama tını olarak kulağa hoş geliyor, içim ısındı :)
Adsız dedi ki…
Aklıma gelen rasgele isimler.

Ident, Point, Sector, Planet, Debug, Nebula, Cake, Particle, Sheep, Mist, Minus, ETC, Junk, Reverse, Mass, Resistance.
Adsız dedi ki…
Continue fikri hoşuma gitti veya benim önerdiğim birkaç isim;

Total Game, Vault, 3G, Turkgame, Türkoyun...
neoxolmis dedi ki…
half life a gönderme olaraktan Leyve diyorum.
Krav Maga Ankara dedi ki…
Walla isim konusunda daha düşünmedim ama, size nerelerden mail atabiliriz? Bir de dergi yeni olacak, yazar arıyor musunuz?
Feyyaz Ustaer dedi ki…
DirectX olabilir.

GameboX olabilir.
Adsız dedi ki…
İsim olarak Continue güzel ama olacağını sanmıyorum, sonuçta level'ı yazıldığı gibi okuyan bir kitle mevcut. Continue olursa düşünemiyorum bile. Onun yerine daha kısa olarak Anka olabilir ama oyun dergisinin ismi oyunu çağrıştırması gerektiğinden o işte yatar. Tavern olabilir aslında, böylece frp takipçilerine gönderme olmuş olur.

Ya bu arada zerre alakası yok ama Berker abide gelse gerçekten çok güzel olur. Voltran oluşur bir bakıma.
hakkans dedi ki…
Aklıma ilginç fikirler geldi paylaşayım dedim. Her Level sayısını almamış biri olmama rağmen dergiyi çok beğeniyorum(dum). Gamer's Inn deyince aklıma Oyuncunun "İni" geldi. Bir de "Yuvarlak Masa" diye bir fikir geldi. Saçma ama...
Khan dedi ki…
Bence JANISARRY GAMING, TURK GAMING, LOADING, OBJECTIVE, MISSION, SUCCESS, TRY AGAIN, FRIENDLY FIRE, NEXT GEN MAGAZINE, MASSACARE !
Adsız dedi ki…
Bence Türkçe bir isim olduktan sonra ne olduğu çok önemli değil. Yani önemli ama en önemli kıstası Türkçe bir isim olması.

Ha aklıma gelen bir başka şey de, sadece fantastik kurguya dayalı, frp tarzında bir isim bulmaktansa, bütün oyun dünyasını kucaklayabilecek bir isim olmalı (bu deyişin benzerini bir yerden hatırlıyorum ama heh heh heh).

Hele bir ilk sayı çıksın, bizim dergide de tanıtımını yaptırmaya çalışırım, gerçi çok büyük bir katkı olmaz bizim istatistiklerden ötürü ama damlaya damlaya göl olur.

Kolay gelsin Sinan hocam :)
Adsız dedi ki…
ANKA(zümrüdü anka olan)
WASD (bulan arkadaşı tebrik ediyorum bence yaratıcı)
NEXT!
IKARUS
MADDOG
MYTH
OyunTR
EF(ef klavye yani türkçe klavyenin EF'i:D)
M&Ş(melek ve şeytan)
TSS(tuğbek serpil sinan):D
bu bulduklarım içinde ANKA bana en güzeli gibi geliyor
Uğur SERTTAŞ
userttas@gmail.com
Krav Maga Ankara dedi ki…
Sinan abi, ben xoyun.com'da foruma konu açamadım ama oradaki yazarları bilgilendirdim. Aklıma gelen 2. yer merlinin kazanı, şimdi oraya da bişeyler yazıcam. Sonuna kadar arkanızdayız. Bu Türkiye'deki oyunculuğun gelişmesi değil, büyük medya patronlarına, biz küçük de olsak gene de sizin karşınıza dikiliriz deme fırsatı. Saygılarımla...
Krav Maga Ankara dedi ki…
İsim konusuna gelirsek, WASD gerçekten güzel bir isim. ANKA ismi güzel olabilir ancak bi oyun dergisi ismi gibi değil. OVERDOSE nostaljik bir isim, güzel olabilir ancak ismin hakkı saklımıdır acaba, hemen Zebani'yi arayıp soralım :D (evet eski gameshowcuyum). "Exprience" olamaz belki uzun olur ama XP olabilir belki, sonuçta "deneyim" kazandıkça atlanır "LEVEL" ;)
Krav Maga Ankara dedi ki…
"O KLAVYE" yada "G KLAVYE" de olabilir. Ama bulucam emin olun. Bu gece sabahlıyorum ve kesin hoşunuza gidecek bişeyler bulucam.
emrsag dedi ki…
levye, benim de aklıma gelmişti. :)
Adsız dedi ki…
Replay
Campaign
Chest
Uzun uzun düşündüm fakat sonunda iyi bir şey bulamadım sanırım.Umarım yeni dergi daha da başarılı olur onun da 10 yıllık arşivini görürüz.
Oğuz
Adsız dedi ki…
Dr. Game
Adsız dedi ki…
P&C (PC ve de Point and Click manasında)
Unknown dedi ki…
sonuna kadar arkanızdayız
Adsız dedi ki…
Yorumların tamamını okuyamadım. O yüzden, önerildi mi bilmiyorum ama Fanboy güzel bir isim olabilir.

Serserice ve saygısız bir tavır olur. Güzel olur...
Adsız dedi ki…
Selamlar!
Aklıma birkaç tane daha isim geldi ama ben "Continue" da ısrarcıyım :)

- GameShock (bu bioshock'dan geldi:))
- GameEncore
- GameSiege
- Beyond
- Sanal (Virtual)
- Collect
- Unique
- Player
- Destiny
- Resistance
- Prototip (Prototype)
- Outcast
- Unreal
- Stand By
- Fandango
- Capture
- Odyssey
- GameRecon
- GamePlanet
- Dream
- İşlemci
- OyunKurgu
- OyunKurdu
- 2008
- OyunGezer (Serpil'in köşesi)
- Had Safhada (Sinan'ın köşesi)
- Kafa Ayarı :)
- Resurrection
- GameBook
...
..
.
Yok yok, en iyisi "Continue" :)
Adsız dedi ki…
"Quest"i de ekleyelim :)
Unknown dedi ki…
loading güzel
Tassadar dedi ki…
Aslına bakarsanız OyunGezer gerçekten bir dergi ismi için kusursuz hem türkçe hem karizmatik hem de oyun dergisi mantığına uygun. Serpil bulmuşken aramaya ne gerek var? :D
Adsız dedi ki…
Continue ve loading güzel bence...
Adsız dedi ki…
Oyungezer mükemmel bir isim.Türkoyun da güzel.Muhakkak ingilizce olamalı diye düşünüp kasanların önerilerinin çoğu komik ötesi.Continue,loading bunlar güzel mesela.fakat friendly fire nedir.Level'den ayrılıp 'dost ateşi' diye dergi kurar mı bu insanlar?Kurar mı?
Adsız dedi ki…
Continue ve quest en iyileri.
Alpan Aytekin dedi ki…
Yerli isim açısından OyunGezer iyi bir aday
Alpan Aytekin dedi ki…
Tabi Fırat izin verirse : )
Adsız dedi ki…
Son derece komik İngilizce dergi önerileri var (Janissary Gaming nedir ya?) Oyungezer kulağa da çok hoş geliyor hem de şöyle dergiyi gözümün önüne getirdiğimde fena durmaz gibime geliyor. Ha Serpil abla ne der o ayrı ama iyi bir isim bulunacağından şüphem yok...
Krav Maga Ankara dedi ki…
Quest'i ben sölicektim ama arkadaş sölemiş. Ama buraya isim yazcağımızın yarısı kadar reklam yapmaya uğraşsak çok güzel olur sanırım.
Adsız dedi ki…
yine bir kaç isim geldi aklıma: START GAME, NEW GAME, PRESS ANY KEY:D Daha radikal olarak ise GAME NEWS, GAMECOUNTER, GAMESHIFTING nedense aklıma genellikle içinde hep game olan sözler geliyor.
ufoozgur dedi ki…
VideoGamingTR veya "Video Game" lafını içeren herhangi bir kombinasyon olabilir. İsmi ne olursa olsun iyi satacağına eminim.
Adsız dedi ki…
Kimse kusura bakmasın da, yaratıcılıktan çok çok uzak isimlerle başlayıp negatif bir açılış yapmasın derim dergi. Bence derginin ismini sizler bulun, tanıtım işine de internetteki fanlar halletsin. İşin ciddiyetinin farkında olmayan -bazıları müstesna- arkadaşlar kedilerine isim bulurcasına tekliflerde bulunmuşlar. Ben onlar adına özür dileyeyim sizden. İşiniz bir hayli zor, dediğim gibi ismi bence siz bulun. Ama ne bileyim, zaten ilk etapta dünyaya açılmak gibi bir hedefiniz olmayacağından -en azından maddi durumlar yüzünden- derginin ismi Türkçe olsa bence çok daha ilgi çekici olur. Sizler de senelerdir okuduğumuz kelime ustaları olduğunuza göre bunu kolaylıkla kotarabilirsiniz ;) Ama tanıtım işinde her şekilde varız.
C dedi ki…
Söylendi mi bilmiyorum ama:
The Game veya OyunKültür
Adsız dedi ki…
Benimde isim için birkaç düşüncem var:

- Game Saga
- Gamer's Inn (GamerInn de olabilir)

Umarım yeni dergi başarılı olur.
Adsız dedi ki…
HaHaHa dssfs TSS'e çok güldüm YU-MA-TU hesabı :DDD
Adsız dedi ki…
ben pek onaylamıyorum levelden ayrılmanızı
Adsız dedi ki…
Lveldan ayrıldınız iyi oldu önerim realgames paper
Khan dedi ki…
Bence LOADING... , QUEST, OYUNGEZER, KAFA AYARI, GAMERS DIARY, GAMERS CREED, BLX, VETERAN, HARD, EASY, PING, RANK, OYUNMAN, OYUN KEŞ, RAMAZAN OYUNLARI ( mübarek aya uygun :D ) .
Khan dedi ki…
Sonuna kadar arkanızdayız Sİnan Abi. Derginin tutacağı %75 gibi geliyor bana, siz dergiye isim ve kadro bulun yeter .
Philia Network dedi ki…
Sevgili Sinan,
Bence dağıtım konusu en büyük sorun gibi gözüküyor. Bu adamlar rakip dergiyi dağıttırmayabilir. İyi bir abone ağı kurmanız lazım bence ve 3 aylık abone alabilirsiniz. Satışınız garanti olur ve ben ve buraya yazan herkes de abone olur.
Adsız dedi ki…
Önerilerim:

İlk aklıma gelen: "ReadMe"
"Fatal Error" : Doğan'ın yaptığı hata
"Quickload", içinde "Core" kelimesi geçen bir isim (Game's Core gibi)...
Adsız dedi ki…
selamlar,
level ile ilgim olduğunu söyleyemem. sadece yeni oluşturulacak dergi için ne tür isimler önerildiğini merak ettim.
içeriğin türkçe olacağını ve türk okuyuculara pazarlanacağını tahmin ediyorum.

bundan sonra işin zor kısmı karar vermek. derginiz, piyasadaki birçok dergi gibi ezik bir duyguyla ingilizce isimliler arasına mı katılacak? yoksa bir farklılık göstererek türkçe bir ismi mi olacak?
Adsız dedi ki…
Level!i türkçeleştirip SEVİYE koyun.

Levent Şahin
Adsız dedi ki…
Türkçe isim bence çok mantıklı, yani yurtdışına açılmak gibi bir planınız olduğunu sanmıyorum isim olarak Oyungezer iyi fakat fuarlarda falan Türkoyun ismi ülkemizi daha iyi temsil eder.
Adsız dedi ki…
yukarda gözüme çarpmadı söylendiyse kusura bakmayın ama "game.exe" ismi nasıl? ben forumlardan tutankhamon.
Adsız dedi ki…
Benim önerim "Medkit" olacak.
Adsız dedi ki…
"OyunGezer" türkçe olarak güzel bir isim olur.
Adsız dedi ki…
Playbox neden olmuyor? Hem Berker Abi'yi de dergide yeniden görme şansına erişmiş oluruz böylece...
Enes dedi ki…
playbox zaten vardı...

Seviye de gayet güzel bi isim bence.

Kendi önerdiğim LOADING... den sonra en makulu bence...

-LOADING
-OVERDOSE
-SEVİYE

bunlar iyi gider :D
Adsız dedi ki…
Bence Renaissance olabilir hani oyun dünyasında yeni bir akımı getirir insanların aklına.Avalon'da olabilir bence.Belirtmeden geçmeyeyim bundan böyle Level almak yok yeni dergimiz çıkanı kadar EGM alıyorum şahsen.Ayrıca yeni dergide Berker abide olursa hem tadından yenmez hemde yerinde durmaz bi dergi olur.10 yıllık bir level okuyucusu olarak yeni dergiye başarılar diler ve çıtır bir "yeni Leveci" olarak esenlikler arzu ederim:))
Adsız dedi ki…
Türkçe olması önemli değil kanımca.Zira eğer Cool! bir isim istiyorsak İngilizce olması daha iyi olur.
Reloaded'da halen daha ısrarcıyım.Yok bu olmaz derseniz Game
Reloaded nasıl olur?Ama iki kelime biraz fazla er... nasıl desem itici oluyor.Off alıştık LEVEL ismine.Cidden bir oyun dergisine yakışan en güzel isimdi.Ama eminim daha güzelini bulacaktır SA-SU-TO
Adsız dedi ki…
Arkadaşlar hem iyi dilekleriniz hem de isim önerileriniz için çok teşekkürler.
Aslına bakarsanız biz Sinan bu mesajı atana kadar günlerce dergi ismini tartışmış ve olasılıkları bir hayli daraltmıştık. Ama sizin önerileriniz aklımızı karıştırdı biraz. Bizim hiç aklımıza gelmeyen iyi isim önerileriniz oldu. Şimdi yarın tekrar bir toplanıp bir daha tartışacağız aramızda. Umarım bu hafta içinde sonuçlanacak isim çalışmaları. İsim belli olur olmaz da ilk işimiz size bir forum açmak olacak. Yorum alanını foruma çevirmişsiniz şimdiden =)

Tekrar teşekkürler, sizin desteğiniz bizim için çok şey ifade ediyor.
23ertu dedi ki…
Loading güzel, ama telaffuzu zor ve kişiden kişiye değişir, -ki bayıi'lerdeki satış yapan kişilerin nasıl Loading diyeceğini düşünemiyorum bile...Dile daha yatkın bir isim olmalı.
Adsız dedi ki…
gameshow olsun diyorum, ilk ayda süper satış garanti diyorum.
Adsız dedi ki…
Selamlar!
Benim en korktuğum nokta dergi almaya gittiğimde refleks olarak ağzımdan "level" kaçması :)
nemesisdarkman dedi ki…
Galiba ayda 2 dergi alacam.Herneyse derginin ismi Game Attack (anlamı oyun saldırısıysa) olabilir.
Tassadar dedi ki…
Bence en iyileri:
-OyunGezer
-Gamer's Inn
-Loading

Ama önceden de bahsettiğim gibi bir bayiye gidip oyungezer var mı dediğimiz de tepkisi "Höö" olmaz.(Aman efendim ben şimdi buradan isim verip hiç bir bayiyi de ..(bkz. Alpay ERDEM Penguen'deki BEN köşesi:)
revan dedi ki…
Sonunda Uykusuz gibi olmasın da :) Neyse, umarım yeni seçimlerinizde mutlu olursunuz. Dergi adını öğrendiğim anda bahsetmeye çalışırım insanlara da, bir önerim olacak: İsim konusunda karar verdikten hemen sonra derginin sitesini yapsanız? Basit bir forum koyarsanız bile yeterli olur, site içeriğinden daha öncelikli şeylerle uğraştığınızın farkındayım yani :)

Buradan destek sözümü de vereyim :)
Solidsnake dedi ki…
GAMEMASTER veya POWERGAMER'a ne dersin Sinan abi.
Adsız dedi ki…
GAMECHEST veya Gamer's Chest de olabilir.Yada arkadaşların dediği gibi Gamer's Inn ve Oyungezer de güzel.
Barış Parlan dedi ki…
Powergamer
Player
Game
Adsız dedi ki…
İçinde "game" geçen isimler çok sıradan olur bu isimlerdeki dergilerln arasından sıyrılması için çok anlamlı ve farklı bir isim gerekiyor.
Adsız dedi ki…
Pencil,table,cat...
Adsız dedi ki…
LEVEL ' a o kadar alışmıştım ki...
Yeni bir isim vermek en son duymak istediğim şey olsa gerek...
Peki Sinan abi' ye bir sorum olacak? LEVEL ' daki diğer yazarlardan sizle devam etmeyi düşünen varmı?
Adsız dedi ki…
Bence de GAMESHOW olsun. Gaming in ilk jenerasyonunun simgesi halinde olan bir dergiyi tekrar görmek isteriz. İsim hakkı için de bi problem çıkmaz sanırım.
Türkiye'nin en büyük oyun sunucusu olarak arkanızdayız.
Serhat Öztürk dedi ki…
İsim tavsiyesi olarak önce aklıma bişey gelmemişti, ama aniden bir kıvıclım çakıverdi...

GOSU

Gosu, Kore dilindi bir kelime... Koreli abiler bir çok pro-oyun türünün şampiyonu olduğundan mütevellit gosu kelimesi oyuncular arasında bilinen bir kelimedir.

Gosu'yu bugüne kadar Türkçe'ye hakkettiği gibi çeviren olmadı ama dil bilimci olmasam da benim gosu'nun Türkçe tercümesi için önerim "Üstad" şeklinde olurdu... Bunun yerine "Usta" yada "Uzman" deyimlerini kullananlar da var...

Neyse, tekrar söylüyorum, dergiye başka güzel isimler de önerilimiş ama kısa isimle adayları arasında GOSU'yu da katmak mümkün...

Hem Korece ile Türkçe de aynı dil ailesinden olduğu için, sempatik bir hava da yaratabilir. Yaratmaya da bilir, wishfull thinking yapıyor da olabilirim.
Adsız dedi ki…
OYUN GURMESİ nasıl?

Guru muydu o kelime yoksa?
Adsız dedi ki…
-İçinde 'game' geçen bir isim olmasın.

-'Loading'in telaffuzu o kadar zor değil ve kişiden kişiye o kadar değişmez; bir 'Continue' yu düşündüğümüzde :) Hele 'Renaissance'... :D Bu isimler dergiyi bayiden alanları sıkıntıya sokacaktır en basitinden.

-'Reloaded' gibi özenti duran isimler olmasın. Orijinal birşey olsun.

-Türkçe bir isim güzel olabilir ama içinde doğrudan 'Türk' ifadesi geçen bir isim olmasın.

-'Videoyun' gibi basit kelime oyunlarına başvurulabilir :)
Adsız dedi ki…
Hmm madem herkez bir oneride bulunuyor bende bir oneride bulunayım bari... Gerek gereken yerlerde haddini bilmez medya Superman lerine gerekirsede oyunlarla alakası olmasada belirli olaylar karsısında gerekli yorumu , gerekli tepkiyi verdiginiz icin benim onerim The Wall olabilir... Nedeni cogu derginin yaptıgı gibi (Haklı Durumlarda) akıntıya kendinizi bırakmaktansa akıntıya karşı kurek cektiniz , sacma , dogmatik inanclar karsısında (Gerek oyunlar , gerek oyunculuk , gerekirsede farklı konular) tarafsız kalarak gercekten seffaf yorumlarla/göndermelerle bu sacma fikirlerin/ dusuncelerin ileriye gecip dahada buyumesini engellediz. Su zamana kadar az mı velinin dogruyu gormesini , az mı okurun dogruları kacırmasını kendisini oyunlara,internete kaptırmasını engellediniz?!

Bu nedenle benim onerim The Wall

Bu arada bu dergi hakkında satılır-satılmaz gibi bir endişe gerektirecek bir durumla karşılaşacagınızı sanmıyorum.

Sağlıcakla kalın.
Adsız dedi ki…
Selamlar, bizim de birkaç isim önerimiz var. Araştırmalarımıza göre Baz, Farsça oyuncu demek. Ayrıca Engame'de hoşumuza gitti, bu da Osmanlıca Oyuncular Derneği manasına gelmekte. Bir de yine Osmanlıca olan Lu'be hoşumuza gitti ama bunu söylemesi biraz zor gibi, aynı zamanda o da oyuncu demek.
Adsız dedi ki…
türkçe bir isim olursa daha iyi olur.
Tassadar dedi ki…
Arkadaşlar baz demişte farsça yerine türkçe:
Oyunbaz Nasıl?
Adsız dedi ki…
Yeni bir dergiye başlıyosunuz New Game olabilir mesela
Adsız dedi ki…
resistance BTG falan olsun bence
Adsız dedi ki…
fair play :D
Adsız dedi ki…
WASD cidden güzel.

Bu arada arkadaşlar, isim fikiri düşünürken lisanslı isimleri vermemeye dikkat edin, her 4 mesajın 3'ünde herhangi bir yerden lisanslı isimler yazılmış.

Daha yaratıcı olalım :)

Game 'N Roll olsun :p
Mitican dedi ki…
"Zindan" koyardım ben, her duyduğuma aklıma frp'lerdeki dungeonlar geliyor =))
Genelde zindanlardan çıkınca LEVEL atlarsın ya, o hesap XD

Bu arada derginin isminin Türkçe olması taraftarıyım ben de.
OttO dedi ki…
Dergiyi alacağımız bayilerin telaffuzunu anlayabileceği ve telaffuz edebileceği bir isim olsun öncelikle.
Valla artık koyun siz bir isim. İsmi, karizması önemli değil çıksın hele hayırlısıyla...
nemesisdarkman dedi ki…
Sinan abi en yakın zamanda güzel bir site açın.Ya da açmaya çalısın.Hepinize basarılar.(gameattack)
Hatred dedi ki…
Bencede web sitesinin öncelik olması lazım iyi bir web sitesi olursa hem önerilerimizi daha kolay yaparız hem bilgilerini alırız..
Khan dedi ki…
Bence GAME TEMPLE ( Shaolin tapınağına gönderme :D ) , GAME PALACE , WASD bence muhteşem bu arada, LOADING..., GAME BUG ( türkçe OYUN BÖCEĞİ olarak çok iyi olur :D ), GAME ADDICT, MANIC GAME PLAYERS ( manic street preachers' a gönderme :D )


Bunlar fena fikirler değil, geyik bi isim bulmak dergiye ısınmayı sağlayabilir.
Ama benim gönlümden geçen LOADING... veya WASD .
Gerçekten dahice fikirler .
Adsız dedi ki…
7 sene az değil ... elime aldığım günden beri levıl la level arasında geçen bir yaşam öyküsü

yeni bir dergi , ben açıkçası REBORN olmasını isterdim yeni isminin

not : adı ne olursa olsun eminimki herkes sizi sonuna kadar destekleyecektir

gilestel
Adsız dedi ki…
WASD güzel duruyor ama sadece PC oyunculuğuna işaret eden bir ifade. Dergi sadece PC için olmayacaksa (aman böyle birşey düşünmeyin bile!, ki düşünmezsiniz) WASD çok uygun olmayacaktır.
Türkçe bir isim iyi olurdu. Lakin çoğu arkadaş oyunlarla ya da bilgisayarla alakası olmayan isimler önermiş. Sırf birilerine mesaj verme kaygısıyla isim bulmamanızı öneririm, bir süre sonra isim markalaşıyor ve zamanında verdiği anlamdan farklı anlamlar kazanıyor.

Kısaltmalardan oluşan bir isim daha sonra farklı açılımlara olanak sağlayacağı için tercih edilebilir. (Doom'daki BFGnin açılımlarını örnek olarak gösterebilirim) Kelime oyunları ya da LeveL gibi simetrik isimler hoş olacaktır. Kolay okunabilir olması da süper olurdu hani, akılda kalıcı olmasını sağlardı.

Bir de daha isim belli değilken sormak abes ama... Logo buldunuz mu acaba? :)

Aklıma Uykusuz dergisi geldi, isim arayışında iken çektikleri sıkıntıları güzel anlatmış Ersin Karabulut :)
Eren Doğuş dedi ki…
Yeni derginin daha başarılı olmasını diliyorum. Derginin ismini Türkçe olmasını isterim zaten bir tane Türkçemiz var "cool" olmasın ama bizim olsun, Aslı da güzel örnekler vermiş. Yeni deriginin ilk sayıyısını heycanla bekliyorum.

(Not: 2 saat son cümleyi kurayım diye uğraştım hiç bir zaman tebrik mesajları yazamadım :D )
Adsız dedi ki…
O degilde WASD ne orjinal bir fikirdir öyle ya tebrik ediyorum ya :)ama halibkar arkadasımızında dedigi gibi sadece PC oyunculugu icin duruyor.En iyisi SA-TÖ-SU siz bulun.Ha ayrıca BG the MadDoG un da katılmasını cooook isterim.
Saygılarımla...
umarth dedi ki…
OyunGezer cidden şık bir isim bence. Kendi naçizane fikrimide belirtmek için "Oyun Makinesi" ismini öneriyorum. Yeni derginin çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum ve kolay gelsin diyorum.
Adsız dedi ki…
Stage Yada First Stage Çokmu İddialı olur
yada Second Stage ???
Ömer dedi ki…
Berker abiyi geri istiyoruz!
revan dedi ki…
WASD almaya gittik mesela, adama ne diyeceğiz? "dabılyu ey es di" veya "dabılyu a se de"? Çok güzel bir fikir WASD, ama source'a "sorç" diyen marketlerimiz var :D

Gamershell var mesela, gayet güzel bir isim. Game or Alive de gayet güzel. (bunlar zaten kullanılan isimler, yanlış anlamayın) Biz de böyle kaliteli bir isim bulursak güzel olur, çok güzel olur :D

Şu nasıl: en soldaki karakter üstte G altta L olacak, sonra da AMER yazıyor, hem GAMER hem LAMER oluyor :D (olmadı farkındayım :D)

Bir de, erken farkındayım ama söylemeliyim: "Yeni yazar arıyoruz" demeyin fazla. Level da yeni yazarlar yüzünden böyle olmadı mı zaten? Bu konuda çok dikkatli olursanız, sadece deneyimli yazarlar alırsanız derginiz daha uzun ömürlü olur (Uzun ömür? 10 yıl? hmm..). Mesela şöyle olabilir, Türkçe bir oyun sitesinde yazı yazan 4 kişi başvurmuştur yazarlık için. Gidip adamların sitesinden bakarız nasıl yazdıklarına, ve anket sonucunda karar veririz. (Anketin sağlıklı olması için de en az 5 ay önce üye olmuş insanların katılımını sağlarız) Neyse erken sanırım böyle şeyler için :D
Adsız dedi ki…
Evet yazar alımı konusunda revan'a kesinlikle katılıyorum,çünkü bence de yeni yazarlar sonucunda bu hale gelindi.Hem yeni yazar alana kadar Berker abi'yi alın aranıza :)
wazabi dedi ki…
"Ateri" olabilir, dergi alabilecek büyüklükte olan her insan bu kelimeyi kesinlikle duymuştur bir yerlerden :). Ben de çok isterim Berker abinin gelmesini.

Bir de benim Sinan abiye bir sorum var: Sinan abi eski Level HQ' daki Blaxus posterini yanına aldın mı? Çok önemliydi o poster bizim için :)
Adsız dedi ki…
98 yılından berı level okuyucusuyum.yasanan bu olayların bızler yanı okuyucular ıcın ıyı olacagını dusunuyorum cunku bagımsız bır oyun dergısıne kavusacagız ama mantıklı dusununce sınan tugbek ve serpil üçlüsünü maddi zorlukların beklediğini,ve son derece yuksek rekabet ortamında mücadele etmek zorunda olduklarını görüyorum.ama bunları benden çok daha fazla düşünüp tartıp karar verdiklerindende şüphem yok.burdan isimsiz bir okuyucu olarak kendilerine başarılar diliyorum insallah yen dergi tutulur ve yeniden o eski heyecana kavusuruz.ben kendi adıma dergiyi alarak destek sunacagım yanlız tek bır ıstegım olabılır yenı degıyle ılgılı oda maddog un o toplum dusmanı ve huysuz kısılıgın yenı dergıde aktıf bır bıcımde yerını almasıdır.zıra yazılarını benım gıbı cok ozleyenlerın oldugunu dusunuyorum.bır ara sıkca kullandıgım bı kelıme vardı ''berker gıder level biter'' diye :) benım ıcın bıtmıstıde zaten o zamanlar takı sınan tugbek ve serpıl uclusude gıdene kadar...artık level oldu ıyıde oldu zıra ne zamandır hasta adamdı zaten(en azından bana gore).şimdi yeni bir anlayısla yenı bır ruhla yenı dergıyle ve mumkunse berker ıde aranıza alarak yenı dergımızı cıkarın lutfen.bır okur olarak ne yapmam gerekırse ben yapmaya hazırım...

ihsan
Adsız dedi ki…
Daha önce Türkçe isim olarak SEVİYE 'yi önermiştim.

İngilizce olarakta aklıma

GAMEYARD geldi graveyard esinlenmesi ama oyun mesafesi (yard cinsinden) anlamı yüklenebilir...
Sevgiler.
Levent Şahin.
Adsız dedi ki…
İşe aldığınız adamların siz ayrıldıktan sonra dergiyi sahiplenip size sırt çevirmesi (tamamen forumda yapılan davranışları kastediyorum,ilişkilerinizi bilemeyeceğim) garip bir durum.Neyse dünya garip zaten.
Khan dedi ki…
En orijinal fikirler :

LOADING...
NEW GAME
WASD ye pc yi temsil ediyo diyosanız.
WASD & XO(kare, üçgen :D)
hiç fena olmaz.
Enes dedi ki…
Derginin ismi belli oldu zaten. Artık beklemek düşer bize...

bkz. http://www.berkantakarcan.com
Adsız dedi ki…
İngilizce olarak Restless olabilir gibi, hem bizleri uykusuz bırakacağı manasına gelir, hem de WoW'daki guildimin adı =)

Şaka bir yana Oyungezer gerçekten de Türkçe olarak en iyi öneri şu ana kadar, ama Serpil Abla'nın içi rahat etmeyebilir, anlayışla karşılarım.

Bunun dışında bana göre Anka güzel. Neden derseniz, her zaman için o kuşlara hayran olmuşumdur.

Aaa, tabii "MÜDÜÜÜÜRRR" ü de unutmamak lazım =) Yani Berker Abi'yi geri isteriz :)
1 – 200 / 255 Daha yeni En yeni

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anime, çizgi film değildir!

388@0

12'den 20. Güne Zıplayış