Bioshock ve mahzunları

Dün akşam son Level'ımı aldım da, bu ay yazdığım Bioshock yazısının, ayın 14'ünde aldığım Level'ın satış haberinin şokunun etkisinde yazıldığından bolca tashih ve anlam hatasıyla dolu olduğunu gördüm. Bunun için sizden af diliyorum, takdir edersiniz ki beynimle klavyem arasındaki iletişim ayın son iki haftasına kadar bayağı bir kopuktu :)

Bir diğer büyük hata ise, Mehmet'in aylardır büyük bir hevesle yazmak istediği "Oyunlarda Anlam Arayışları" makalesinin altında Serpil'in isminin çıkmış olması. Hayır efendim, o yazı her yönüyle Mehmet Kentel'e aittir. Adamın dergideki ilk yazısının altına da başkasının ismini atmıştım zaten, bakalım beni nasıl affedecek.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Level gameover oldu hocam artık, boşver. :) Yeni dergi ne zaman çıkıyor?
Adsız dedi ki…
Ah ah
Enes dedi ki…
Daha okuyamadım ama Sinan abi senin hatan bile güzel olur be :)

Bu arada Mehmet Abi hangi dergide yer alacak?
Adsız dedi ki…
Önemli değil Sinan abi, alınca okuyacağım inşAllah :)
Adsız dedi ki…
Sinan Ağabey 10 yılda kaç kere hata yaptın ? Afedersin bunları kim adam akıllı hatırlıyor. Sizler bizlere sadece oyun vermediniz bunu daha önce de sana söylemiştim.

Bunun için canını sıkma emin ol hiç bir okur bunları artık sende aramamalı benim kanaatimce

Bu arada burayı okuyanlara bi iletim olsun Sinan ağabey den haber gelmeden bile sağda solda durumu yayalım rica ediyorum.

Viva La
Tolga Erbak dedi ki…
Abi sizin için umarım en iyisi olmuştur. Böyle derin düşüncelerle o derginin çıkması bile sizin en büyük başarınız. Biz sizden aldığımız ilhamla online dergi çıkarttık, sizin yazılarınız okuduk, eğlendik onlarla birlikte büyüdük ve eminim ki yeni bir oluşum başarıya ulaşacaktır. Şahsım adıma konuşuyorum online dergicilikten olacak yazarlığım gelişti. 1 yıl kadar çıkarttığımız ve yazarsızlıktan son vermek zorunda kaldığımız online dergide sizin Level'da yaptığınız işi yapıyordum. Eğer yeni bir oluşum varsa ve yeni yazarlar lazımsa böyle bir referansım var. Olumlu yada olumsuz sizinle görüşmek isterim adresim scrtlg@msn.com Yazımı sizinle yaklaşık 7 yıl önce maddogun kimliği hakkındaki mailleşmemizi hatırlatarak son veriyorum. Bana üşenmeden 5-6 mail yollamıştınız teşekkür ederim :) Level'ı Level yapan sizdiniz, s,z,n gittiğiniz yer yeni yerimiz olacaktır.
Adsız dedi ki…
abi sizden SA-SU-TÖ diye bahsediyorlar :p kodlamışlar aralarında ahahaah :) gerçi inceden ayarı vermişsin :d
Adsız dedi ki…
Ne dergiler geçti be Sinan abi, atari lere amigalara, commodore larımıza kod aradığımız dergiler.

Belki LeveL artık eskisi gibi olmayacak ama hatırlarmısın Lemanyak yazarlarıda ayrılıp Lombak ı kurmuştu 6-7 sene önce, öyle olur belki sizinki de, alırız iki dergiyi de.

Yazar ararsanız haber verin ama :)
Adsız dedi ki…
Derginin kokusu bile değişmiş, sayfa yapısı falan... :(

Bu arada Sinan abi, Ubisoft 3 adet oyununu (FarCry, Rayman Raving Rabbits, Prince of Persia) reklamlı versiyon olarak ücretsiz olarak FilePlanet de sunmuş. Blog'una yaz istersen ;)
Adsız dedi ki…
Level'ın ömrünün tamamlanmasına 2 ay var Ekim sayısını da alıcaz daha sonra bye bye LEVEL
Adsız dedi ki…
Level'ın ömrünün tamamlanmasına 2 ay var Ekim sayısını da alıcaz daha sonra bye bye LEVEL
Adsız dedi ki…
daha alamadim koskaca kilerde dergi satilmiyormuş hemen yanindaki markette dergi satilmiyormuş :S adama dergi satiyormusunuz dedigimde höyy ? nasil dergi diye cevap verdi.. neyse beşiştaştan alicam yarin uzun zamandir ilk kez genelde son kez ..
Adsız dedi ki…
bence mehmet kolayl�kla affetmi�tir, hi� merak etme sinan abi...
Adsız dedi ki…
İLk sayılarından beri dergiyi takip eden bir okuyucu olarak çok üzüldüm.Dün foruma girdim ve birkaç eleştiri msg ı atan adamında forumlardan atıldığını gördüm bende hem sinan tuğbek ve serpile teşekkürlerimi ileten hemde level kültürüyle ve forumlardaki demokrasiyi hiçe saymalarıyla ilgili tamamen forum kurallarına uygun bir msg attım sabaha herkes tarafından okunup bir birlik msg ı olarak algılanmasını beklediğim bir yazıydı fakat sabah bir baktım ki kimse okuyamadansilmişler.Ben yine de buradan geçen 10 yılda her ayın ilk 5 günü beni heyecanla dergi satın almaya gönderdiğiniz için size teşekkür ederim.Umarım tekrar başka bir dergi çıkartırsınız...
Sevgiler...
ckandemir@gmail.com
Adsız dedi ki…
dün bir arkadaşımdan duyduğumda,son sayıdaki bütün o imalı biten köşe yazılarına rağmen,inanmak istemedim..

Çocukluğumuzdan,ilk gençliğimizden kalan her güzel şey gibi Level'da sonunda çekiliyor sahneden,bildiğimiz haliyle..Gameshow'dan yıllar sonra yine burkuluyor içimiz.

İnsanlar "level bildiğimiz gibi,devam ediyor" deseler de,durum SI'den sonraki Championship Manager'dan ne kadar farklı olacak,bilemiyorum..

Level'da devam eden kadroya elbette bir ön yargım olmasa da -sonuçta severek okuduğumuz insanlar onlar da-,bir haftadır level forumlarında "moderatörlük" yanılgısı altında yapılan "jandarmalığa" ve sansüre daha fazla katlanmaya devam edecek motivasyonum olduğunu söylemem zor.

Yıllardır zevkle okuduğum,bir sonraki yazılarını sabırsızlıkla beklediğim sevgili Sinan Akkol,Tuğbek Ölek ve Serpil Ulutürk'ün,adını tek tek saymadığım diğer değerli yazar arkadaşlarımın sonraki maceralarını da aynı merak ve heyecanla beklemeye devam edeceğim..

M.Berker Güngör ayrıldığında "değişmeyen tek şey,değişimdir" sözüne vurguda bulunmuştu Sinan bey.Bende Ahmet Telli'nin o çok sevdiğim dizeleriyle bitiriyorum.

istese de kalamazdı vakti gelince
geyik sesleri yankılanınca yamaçlarda
yürek burkulması ve hüzün ve keder
aralıksız doldururdu acıların bohçasını
dudaklarında öpüşlerin gül esmerliği
içinde kıpırdanıp durur ufuk çizgisi
ay bile soğuktur o zaman
bir buz parçasıdır
çaresiz çıkılacaktır o yolculuklara
ki bir ömrün karşılığıdır serüvenler
Burak S. dedi ki…
biz sizi hatalarınızla sevdik :)
Epicçocuk dedi ki…
Hocalar!Efendiler!LEVEL Gameover olmadı.Sadece bir dönem(Uuuuzzzzuuuuncccaaaa)Krptonit yemiş Süpermene dönecek.Artık ametör ruhları olmayacak!Sayfalar ufacık olacak!Diğer Doğan yayını olan PC Worldmudur Gamermidir(Gameworld galiba)birleştirilefcek.Forumlarda gördüğünüz gibi bu olaylardan sonra birsürü tanımadık Youngling geldi BU değişimin göstergesidir!Sinan Abi kendine yayınevi BULACAK!orada dergiyi yapacak!10 sene sonra o yıkılacak yeni dergi çıkacak.Oyun dergileri böyle devam edecek!(Bu arada dikkatimi çekti forumlardaki son yazılarınız sankide ROCKO kafanıza silah dayatmış gibi Aha suçlu bunlar son mesajlarnı yazıyorlar havasında geçti.Acep bu işte onların baskısı varmıdır?Ayrılma konusunda)
Adsız dedi ki…
Ben o dergideki herhangi birinin Sinan Akkol'a baskı yaptığına ve yapabileceğine ihtimal vermiyorum.Ayrıca amatör ruhu dediğiniz şey halen daha ilk günkü hevesle yazma isteğiyse bu elbette ölmemiştir,ölürse bu işi yapamaz zaten,sıkılır bırakır.Ama bu tabir bana çok ilginç geliyor.Çünkü Sinan Akkol deneyimi ve statüsü göz önüne alınırsa,bu ülkede bu işi yapan en profesyonel inasanlardan biridir herhalde.Böyle birine amatör ruhlu demek bana garip geliyor.
Adsız dedi ki…
Dün akşam son Level'ımı aldım da...
Diye başlamışsın yazına. Ekim'de de al bari arşivi tamamla :) Biz öyle yapıyoruz...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anime, çizgi film değildir!

12'den 20. Güne Zıplayış

388@0