Command & Conquer 3'e Oscar'lık kadro!

Command & Conquer serisinin bölüm arası videolarına bayılırdım, ama FMV video devri 5 sene önce kapandı. Bu yüzden C&C 3'e biraz soğuk bakıyordum.

Ama geleneği bozmak istemeyen yeni C&C 3: Tiberium Wars'un yapımcıları oyuna öyle bir oyuncu kadrosu oluşturmuş ki, oyunu bırakıp sadece ara videoları seyretmek isteyebiliriz.

Sevgili okuyucular, kusura bakmayın, akşam akşam ağzımı bozacağım ama... OHANNES!! Bu kadro ne??! Command & Conquer 3'te rol alacak oyuncular arasında şimdiye kadar açıklananlar: Joe Kucan, Tricia Helfer, Josh Holloway, Michael Ironside, Billy Dee Williams, Grace Park, Ivana Bozilovic ve Shauntay Hinton. Bu isimler size bir şey ifade etmiyorsa, aşağıdaki resimlere gelin hep birlikte bakalım:



Joe Kucan (Kane'siz C&C düşünülebilir mi?)

Michael Ironside (Starship Troopers, Splinter Cell'de Sam Fisher'ın sesi)

Grace Park (Battlestar Galactica'da Boomer karakteri)

Josh Holloway (Lost'un Sawyer karakteri)

Tricia Helfer (Tanıtmama gerek var mı?)

Billy Dee Williams (tanıştırayım: Star Wars'tan Lando)
Number Six yeni Tanya olsun kampanyama hepinizi bekliyorum!

Yorumlar

acare84 dedi ki…
Kadro gercekten cok iyide, EA acaba Westwood olmadan bu isi kivirabilecek mi, orasi beni dusunduruyor.
videodrone dedi ki…
owwwwwww.
kadro gerçekten çok iyi.
Beni de kafamda Westwood olmadan nasıl olacak sorusu var. En azından sinematikleri izletiz canııım :ppp
Adsız dedi ki…
bir ben miyim yahu şu galactica'da ki hatunu beğenmeyen. ne itici bir hatundur yahu o.
Rattlehead dedi ki…
C&C,kaynak toplama ağırlıklı(daha doğrusu amele çalıştırma ağırlıklı) olmadığı sürece benim "beklenenler listemde" bulunacaktır.Kadro da güzel ama sadece "tanıdık" yüzler açısından(yani Al Pacino oynayacak değil ya)...
Adsız dedi ki…
Ya banada çok soğuk geliyo o kadın da şefin karısı daha mı ii ne!wallaha!? :D

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anime, çizgi film değildir!

388@0

12'den 20. Güne Zıplayış