7. ve 8. Günler


Blog'u bugün toparlayıp Sosyal Medya Detox'undan bahsetmeye başladığım için, bunu sosyal medyadan paylaşmak için ilk (ve son kez) FB ve TW'a uğradım. İlk post Nurettin'in DayZ'de kellesini almamla ilgili olunca az daha yazıyordum bir şeyler. Hakikaten, sosyal medyanın insanları birbirine bağlama gücü üstünden kendine bağlama gücü inanılmaz. Gözüme nasıl hoş geldi site anlatamam, hemen kaçtım :)Akşam Sherlock'un final bölümünü izledim ve akabinde The Banner Saga oynamaya başladım. İkisi de muhteşemdi. Bunu sizinle paylaşmak istedim ama Facebook'a giremiyordum :( Büü.
***
Birden, kendileriyle alakamı sürdürdüğüm arkadaşlarımın olduğu gruplar aklıma geldi, her nedense! Derhal onların neler yaptığını öğrenmeliyim
***
Bir de şu notu düşeyim: Bu blog biraz geriden geliyor. Deneyle ilgili notlarımı yazıyorum bir kenara, sonra aklıma geldikçe düzenleyip bloguma koyuyorum. Şu anda aslında 16 gündür girmiyorum Facebook ve Twitter'a.

Yorumlar

A kişisi dedi ki…
işte herşey o ilk ve son kez girmeyle tekrar başlıyor:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anime, çizgi film değildir!

388@0

12'den 20. Güne Zıplayış