Sosyal Medya Detox'u - 2. Gün

Bilgisayarın açık olduğu anlarda o an yapmakta olduğum işe olan ilgim biraz azaldığında istemsizce yeni bir pencere açıp "Facebook.com" yazmaya niyetlendiğimi farkettim. İstemsizce ve bazen de hiç farkında olmadan. Biraz ürkütücü.

Boş anlarımızda anında saldırmanın dışında, ilgi çekici bir şey paylaşmak istediğimizde de FB'a girmek için istek duyuyoruz. Mesela, bugün DayZ'de yaşadığım inanılmaz bir olayı paylaşmak için elim Facebook'a gitti yine :) Yarın olsa da birilerine anlatsam modundayım, resmen içimde kaldı anı.

Ve inanmayacaksınız ama dün gece rüyamda Facebook'ta birşeylere bakıyordum :)

Yorumlar

mit dedi ki…
Demin aynısını yaptığım için çok feci derecede anladım ve katıldım sana :)) Rüya kısmına da gülmedim desem yalan olur. #direnblaxis
Unknown dedi ki…
dayz de yaşadığın inanılmaz olay neydi çok merak ettim :D facebook yerine burdan paylaş lütfen :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anime, çizgi film değildir!

388@0

12'den 20. Güne Zıplayış