4. ve 5. Günler

Önceki günlerde hasta olduğum için işe gidememiştim. Ancak bugün OGZ Online'da yaptığımız işleri sosyal medyada paylaşma zorunluluğu girdi gündemime... OGZ Online üstünden bu post'ları süslemeden yapabiliyorum, ancak Facebook'a girmeden diğer editörlerin gerekli post'ları yapıp yapamadığını kontrol edemiyorum! Olsun, şimdilik gözardı edebileceğim bir kayıp bu, en azından bir süre daha temizleneyim!Bu arada karşıma çıkan tüm komikli, şakalı, ilginçli herşeyi Facebook'tan paylaşma isteği geliyor :)
***
Bütün gün hastaneler arasında mekik dokuduktan ve korkunç bir İstanbul trafiğinde 5 saat geçirdikten sonra "niye hiçbir medya kuruluşu İstanbul'da trafik tamamen durdu artık diye haber yapmıyor" diye bas bas bağırmak istedim Facebook'tan, ama sonra vazgeçtim.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Abi yazdıklarını okuyayım dedim ve en aşağı inince Beğen, Tweet, g+1 butonları karşıma çıktı. Sosyal platformları bırakmaya daha yeni karar vermişken bu durumun yaşanması "bırakmayacağım" düşüncesinin oluşmasına neden oldu :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anime, çizgi film değildir!

388@0

12'den 20. Güne Zıplayış