...güzel bir son (2)

Japon RYO'larına karşı tarafsızım. Nötr'üm yani. Final Fantasy'leri severim gerçi ama, onlardan başka Japon RYO'su oynadığımı hatırlamıyorum. Ama merakla ve oyunlarını oynamaya vakit bulamadığım için biraz da gıpta ederek takip ettiğim bir firma var: Level 5. Dark Chronicles, Dragon Quest 8 çok iyi oyunlar yaptılar, ama ben vakit bulamadım oynamaya. Yine de çok yakında çıkacak olan Rogue Galaxy'ye bakmak istiyorum. İçinden "galaksi" geçen bir oyun için gece 2 saat az uyumaya değer :) .


Ama burada bahsetmek istediğim bir oyun var ki, benim PS3 listemde baş köşeye yerleşti: Level 5'ın yeni oyunu White Knight Story. TGS videosunu seyrettikten sonra resmen aşık oldum oyuna. İlk kez anime tarzı bir RYO'da bu kadar gerçekçi dövüş fizik efektleri görüyorum ve karakterlerin animasyonları da inanılmaz. Eğer Level 5, oyunun RYO tarafını da aynı başarıyla yapabilirse (ki bundan şüpheniz olmasın), White Knight Story, PlayStation 3 almak için ikinci neden olabilir ('ilki neydi ki?' diyenleri bir alttaki girdiye alıyoruz...).

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Sinan abi tokyo game show baya guzel olmus gibi ama...BU AYKI KAPAK VE ICERIK O KADAR GUZELKI...supersiniz ya:)

bu arada gene ben ilk geldim ;)
Rattlehead dedi ki…
yahu neden bu adamlar PC gibi bir sisteme başarılı oyunlar yapmıyorlar.Ben neden tüm japon oyunlarını önce playstation'da sonra pc'de(veya hiçbirzaman) görüyorum(görmüyorum).Yeter artık!en azından oyunlarda artık capon:D şehirleri görmek istiyorum.Zaten savaş oyunlarında ya afrika ya avrupa ya amerika şehirleri görüyoruz,bense artık katana kullandığımız(öyle vampire bloodlines'daki kaytarma tipten değil)japon şehir mimarisinde zatoichi usulü kanlı bir rpg istiyorum pc'mde.hatta mümkünse hellgate:tokyo çıksın.Mesela Level olarak buna bir el atın,Bill Roper'a söyleyin "inadı bırak devam oyununu tokyo'ya uygula" diye(neden istanbul değil çünkü bir adanalı olarak alınıyorum ve ayrıca broken sword'da gördük mevlüt'ü içimiz karardı bir daha lüzumu yok).Neyse umarım ekim sayısı 6 ekimde adana'da olur da kurcalarız erkenden(sorry about my bad TURKISH!):D:D:D:D:D
Adsız dedi ki…
aslinda katilyorum ...ben hep konsola karsiyim ve hep oyle kalacam...konsol oyunlarina hayata dokunmam ..bu tur oyunlara destek vermemk icin ...neden sadece oyunlara ozel konsor cikarip duryorlar ..yok bide en guzel oyunlar ordaymis ...bu konu uzun uzun tartisilir ama artik yeter...butun oyun dunyasini aya kaldirdilar X360 ve PS3 te ...cift cekirdekli islemciler ...64 Bit islemciler cikti her eks baka durdu ..olurmu oyle yaw ?neyse ...benim gibi baya fazla kisi tanyorum ...OYUNLAR SADECE PC de olmali ...ve evet ...yeter artik avrupa amerika ...neden Tokyada gecen bir RPG yada FPS goremyoruz ..?

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anime, çizgi film değildir!

388@0

12'den 20. Güne Zıplayış