Herkese selam olsun benden!

Uzun süredir blog'uma girdi yapamıyorum. Bir yandan LEVEL forumlarındaki, dergi ile ilgili şikayetleri dinleyip, bunları 10. yıl sayımızdaki müthiş hediye ve sürprizlerle eş zamanlı olarak en uygun şekilde nasıl uygulayacağımızı belirlemeye çalışıyorum. Bir yandan da özel hayatımla ilgili bazı değişikliklere hazırlık yapıyorum. Ve bu yüzden, blog'a herhangi bir şey yazma fırsatım olmuyor. Bazen, düşünmeye nasıl fırsat bulduğuma bile şaşırıyorum yani, o haldeyim.

Yani diyorum ki, çok yoğunum a dostlar. İmdak!

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Tebrikler! 10. yıl sayınızdaki müthiş hediye için çok meraklanıyorum ^^. Ayrıca okuyucularınızı dinlemenizde apayrı bir incelik. Umarım Level ailesi hep bu yönde gider.
Adsız dedi ki…
Amman kendine dikkat et Sinan abi,sen bize lazımsın. 10. YIL sayısınıda merakla bekliyoruz. PDF'leri merakla bekliyoruz :))
Adsız dedi ki…
Selamlar Sinan abi,kolay gelsin sana ama iki sorum var:D
10'uncu yilda supriz derken butun sayilari PDF oalrak verceksiniz dimi?bide ozel hayatinda degisiklikler diyosun...yoksa evlenyomusun?:D magazin muhabirinin sorusu gibi oldu ama neyse:D
Chriseba Lid'Asgar dedi ki…
Diablo kapaklı Level günlerini hatırlıyorum, aah ah... Bomba gibi gelin, blog yazamayın olsun varsın.

Bana göre, yıl başının, bugünden veya dünden bir farkı yok. Hatta "barış dolu bir yıl" dediğimiz saniyede bile yanımızdaki topraklarda insanlar ölürken, öldürülürken; bu dilekler bana gerçekçi gelemiyor.

Evim, ailem, devam edebildiğim bir okulum ve de hazırlanmam gereken bir öss var, bana bir şey ifade etmiyor yeni yıl, herkesin gönlü hoş olsun, yeterli...

Özel hayatınızdaki tüm sorunları halletmeniz dileğiyle...

Saygılarımla...
Adsız dedi ki…
Hnn bana da ufukta evlilik var gibi geldi. Hayırlara vesile olsun ^^
İmdak! a takıldım ben. Güzel bir Selçuk Erdem esprisidir kendisi.
Adsız dedi ki…
Sinan ağabey yardımına gelebiriz değil mi ahali ? ahaii ahali ? hu hu ? Neyse ben tek başıma varım bu olaya ?
Smaerdyad dedi ki…
cevap vermediğine göre evleniyor kendisi kesin kesin.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anime, çizgi film değildir!

388@0

12'den 20. Güne Zıplayış