2007'nin en iyi oyunu şimdiden belli olabilir mi?

Evet , çok şaşıracağınızı biliyorum ama şöyle bir durum var: Biz gözümüzü yeni nesil konsollara, Windows Vista'ya, MGS 4 ve Crysis'e dikmişken, dünyanın bir yerinde, birileri, tüm zamanların en iyi oyununu yapmaktaymış. Hem de hiç kimseye hissettirmeden. Hiç kimseye...

Oyun dünyasının tüm duayenlerinin, Kojima'nın, Carmack'ın, Meier'ın hayallerinde bile göremeyecekleri bir teknoloji, bir tasarım harikası olan bu oyunun ismi, Hamster Quest: Wheel of Respite.

Senaryosunu Wachowski kardeşlerin yazdığı, aksiyon sahnelerini John Woo'nun bizzat, kendi eliyle yönettiği, karakter animasyonları için Motion-Capture'ın birkaç gömlek üstü olan "Hamster Capture" teknolojisinin kullanıldığı bu oyun çıkınca, tüm dünyanın gözü üstünde olacak.

Oyun yapımcılarının işi artık çok, ama çok zor. Çünkü çıkan her yeni oyun, gerçekçilik ve atmosfer olarak böylesi bir oyunla karşılaştırılmaktan kurtulamayacak. Vah olsun, vahlar olsun!

2007'nin, hatta belki de son 10 yılın en iyi oyunu olmasına kesin gözüyle baktığım HQ:WoR'un fragmanı için aşağıya (veya buraya) tıklayın. Ama göreceklerinize hazır mısınız? Bilmiyorum. Bilmiyorum...

Aşağıya

Buna da tıklayabilirsiniz, ama pek bir şey olmaz...

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Bayıldım ben buna kesin almalıyım, şimdiye kadar gördüğüm en gerçekçi grafikler ve oynanış. Yalnız merak ettiğim bazı şeyler var:

1)Oyunda sadece hamster mı olabiliyoruz Sinan Abi yoksa varmı başka hayvanlar ; ne biliyim tosbağa, civciv falan.

2)Demosunu vermeyi düşünür müsünüz dergiyle.

3)Bu oyun benim bilgisayarda çalışır mı?
Teşekkürler
Adsız dedi ki…
Vay be ...Sinan abi saskin kaldim valla,video'yoyu izlerken belki sinan abi yanlis link koymustur diye suphelendim.ama bumu yani?cok garip geldi bana,ne bilyim.bu ne ya ?:D:D abi yanlis link atmis olmiyasin
Adsız dedi ki…
Bu John Carmack'in yeni oyun motoruyla mı yapılmış?

emekli olucam emekli olucam diyodu sonunda olacak gibi.
Grafikler iyi ama ses efektleri daha iyi olabilirmiş.

Oyunun hilesi geçti elime, bir sonraki kademeye hemen atlamak için hamsterın kafasına vurup havuç verin.
Adsız dedi ki…
Süper oyun bu Sinan abi yahu yazını okurken çok meraklanmamak elde bile değil de bumudur lan! diyerek ortada kalmak ise ap ayrı gece gece öyle baya bi baktım annem gelip yatmıyormusun oğul diyinceye kadar bilinçsizce hala videoyu izliyordum!!! Süper bişi bu
Adsız dedi ki…
Eee Sinan abi nerede yeni yazı?
Adsız dedi ki…
evet sinan abi sanirim cok mesgulsun dimi? allah kolaylik versin,bu arada derginin yil basi suprezleri iki tane online oyun ama,dergi tasariminda gorsel olarak bir sey yokmu ?:D
Adsız dedi ki…
Bu yazının şaka olduğunu umuyorum sinan abi :D

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anime, çizgi film değildir!

388@0

12'den 20. Güne Zıplayış