Haftaya çıkacak oyunlar (6 - 12 Kasım)

Neverwinter Nights 2, Double Agent, Dark Messiah, Final Fantasy 12 gibi büyük isimler çıktığına göre artık oyun dünyasında suların biraz olsun durulmasını bekliyoruz değil mi? Daha çok bekleriz, çünkü bu hafta Playstation 3 çıkıyor! 11 Kasım'da Japonya'da, 17 Kasım'da da Amerika'da piyasaya çıkacak olan PS3 o kadar az sayıda üretildi ki (500 bin) , insanların alabilmek kuyruklarda birbirini öldürmesinden korkuyorum. Eğer böyle bir şey olursa "oyunlar gençlerimizi bir şeylere sürüklüyor... EEee, neydi?... Hah! Şiddet, evet, şiddete sürüklüyor şeyler şeylerimizi..." diye geveleyen bir sürü haberci görebiliriz.

Bu hafta yeni nesil konsollar biraz bize de uğrayacak. 9 Kasım'da Nintendo Wii'nin basın lansmanında olacağım. Wii ve WiiMote'la oynanış hakkında detaylı bir post hazırlamayı düşünüyorum, ama hazırlayamayabilirim de. Tembel bir insanım ben.

Ve işte, sırada bu post'un sebebi: Yayıncıların verdiği tarihlere göre, önümüzdeki hafta dünyada piyasaya çıkacak olan oyunlar. Dikkatinizi çekmesi gerektiğini düşündüğüm oyunları kırmızıyla işaretledim.

6 Kasım Pazartesi
Mortal Kombat: Unchained (PSP) - Dövüş

7 Kasım Salı
Blitz: Overtime (PSP) - Amerikan futbolu
Bomberman Land Touch! (DS) - Aksiyon
Call of Duty 3 (PS2, 360) - FPS
Dave Mirra BMX Challenge (PSP) - Ekstrem Spor
Delta Force: Black Hawk Down - Team Sabre (PS2) - Taktik FPS
Digimon World DS (DS) - Aksiyon/Macera
EA Replay (PSP) - Eski oyunlar paketi
EA Sports Cricket 07 (PC, PS2) - Spor
Fuzion Frenzy 2 (360) - Parti oyunları
Harley Davidson Motorcycles (PC, PS2, 360) - Yarış
March of the Penguins (DS) - Aksiyon
MicroMachines V4 (DS) - Yarış
Over the Hedge: Hammy Goes Nuts (PSP) - Aksiyon/Macera
SEGA Mega Drive Collection (PS2, PSP) - Eski oyunlar paketi
Tony Hawk's Project 8 (PS2, 360, PSP) - Ekstrem Spor
UFO: Extraterrestrials (PC) - Sıra tabalı strateji

8 Kasım Çarşamba
Elite Beat Agents (DS) - Müzik
EyeToy: Kinetic Combat (PS2) - EyeToy oyunu

9 Kasım Perşembe
Viva Piñata (360) - Yaşam simulasyonu

10 Kasım Cuma
Biker Mice from Mars (PS2) - Çocuk oyunu
Ducati World Championship (PC) - Yarış
Ford Street Racing: LA Duel (PSP) - Yarış
Pro Evolution Soccer 6 (DS) - Futbol
The Siege of Khe Sanh (360) - Aksiyon
Tomb Raider: Legend (DS) - Aksiyon/Macera
WWE SmackDown! vs. RAW 2007 (PS2, 360) - Amerikan güreşi

Haftanın oyunu: Call of Duty 3 (PS2 ve Xbox 360)

Yorumlar

StormOrjin dedi ki…
Nedense ss'deki adam biraz "Ahhh Suuu!" Dermiş gibi görünüyor.
Batu dedi ki…
haftanın 6 gün olması garıp olsa da!!(6-12diyenler olacak 6 13 olsa 13 dıer pazartesı oluyor o nedenle Sina abim haklı) dolu dolu gececek bir 6 gunluk haftamız olacak
Blaxis dedi ki…
kıvançgüldürür'e /

Maalesef, CoD 3 sadece konsollara çıkacak. PC için bir başka CoD yaptığını açıkladı Infinity Ward, ama hakkında pek bir bilgi açıklanmadı.

black_mb'ye /

6 Kasım Pazartesi - 12 Kasım Pazar 7 günlük bir dönemi kapsar. Aslında oyun dünyasını referans alırsak, 6 - 10 Kasım haftası da diyebiliriz, çünkü sadece iş günlerinde oyun çıkar gelişmiş ülkelerde.
Adsız dedi ki…
Sinan abi elestiriye kabil biri oldugunu bilerek sunu soylemek istedim :_
COD 3 un haftanin oyunu elan etmeni esefle kinyorum ..bi kere COD serisi benim icin COD2 de son buldu,igrenc bir oyunde resmen,bide kimse MOHPA MOH:Passific Assultun ...bu oyuna bin basar diye kalkip demedi ...SINAN ABI SANA SESLENYORUM GIT VE MOHPA YI yeniden bitir,bak bakalim hangisi iyi ? MOHPA mi COD 2 mi?Grafik desen daha iyi,oynayis daha iyi,ses daha iyi,bi kere hikaye ve atmosfer bin basar,LEVEL dergisini cok sevsemde cogu zaman oyunalra haksizlik edyorsunuz.
bu bir
iki ..neden her kes dor gozle COD 3 bekliyoda MOHAB beklemiyo ...(AirBrone)....haksizlik degilmi?
Simdi tek dileyim 2006 en iyilerinde adil davranmak,hadi size kolay gelsin.
Blogumu takip edenler tarafından "En Popüler Blog" seçildin Sinan abicim. Kutluyorum!

http://caglayantilsim.blogspot.com/2006/11/blog-2006-dlleri.html
Blaxis dedi ki…
Ne zaman seçim yapıldı ki :) Benim haberim yok.
Adsız dedi ki…
yingkissyang a :_ eet abi haklisin ama bence COD2 gereyinden fazla ilgi gordu ve bu ilgiyi kesinlikle hak etmedi,Sinan abi kendinden geceni anlatmis,ona sozum yok,ama genel olarak hem ister sinan abi olsun ister dergi olsun kim olursa olsun,oyunu cok abartiklari icin buraya yazdim,sinan abi kesinlikle burayi okurda onun icin buraya yazdim,kizmadin dimi sinan abi ? :)
Yaklaşık eylülden beridir oy toplamaktaydım, popüler blog oylarının 2si hariç hepsi sana gitti :)
Ufak bir yarışmaydı ama bayağı ilgi topladı eheh. Kazananlara çikolata dağıtıyoruz :p (Kargo masrafına karışmıyoruz :ppp)
StormOrjin dedi ki…
Aslında CoH'u Airborn ile kapıştırmak için Bilgisayara filan çıkartırlarsa CoH biter gibi geldi bana nedense. Ama Airborne PC'ye çıkacakmıydı hatırlamıyorum.
Batu dedi ki…
hakkıyla verildigini en ınandıgım(aksı mumkun deıl cunku dıelerıne ınanmıyorum)tek odulun sahıbını yani biricik Sinan abimiz seni can-ı gönülden tebrik ederim
Adsız dedi ki…
Selamlar,

Listede Gears of War'ı görmemek üzücü.

1up: 10/10
Gamespot: 9.6/10
IGn: 9.4/10

bazen siz Level ekibi ile aynı evrende yaşamadığımız hissine kapılıyorum. bazen bütün dünyayı heyecanlandıran şeylere o kadar ama o kadar uzak kalıyorsunuz ki..
Blaxis dedi ki…
Bir önceki mesajın sahibine /

Gears of War'un Avrupa çıkış tarihi 17 Kasım... Oyun Amerika'da çıktı 7 Kasım'da.
Adsız dedi ki…
blogunuz adresini veriyorsunuzda neden yenilemiyorsunuz Sinan bey? :)
Adsız dedi ki…
Yok abi oyle demeyilim,zaten tahminim kadariyla Sinan abi cok mesgul,hakketen bir dergi cikartmak cok zor is,kolay gelsin sinan abi :)
Blaxis dedi ki…
Yazı yazı bir yere kadar...
Adsız dedi ki…
ya sinan abi benim bi arkadaşım var diyor ki bende CoD 3 war diyo yeminler ediyor yok diyorum bilgisayara çıkmicak diyorum anlamıyor kardeşim bi neyin nesidir anlat bi zahmet.Başka birşeymidir?
Adsız dedi ki…
Oyunların avrupa çıkışına göre değerlendiriyorsanız demek bir 6 ay PS3 oyunu yazmayacaksınız. :)
Blaxis dedi ki…
Bir önceki mesajın sahibine /
Dergi ayrı. Burası benim blogum.
Adsız dedi ki…
tamam işte ben de ondan bahsediyorum 6 ay ps3 oyun çıkış tarihlerini vermeyeceksiniz anlamında. aman neyse yavv aaaa blog sizin keyif sizin. :)
Blaxis dedi ki…
Ben başka birşey anlamışım, pardon :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anime, çizgi film değildir!

388@0

12'den 20. Güne Zıplayış