Çifte Kavrulmuş Level

Mmm... Çifte kavrulmuş... Ya dur bir dakka ya midem, konumuz lokum değil, Level'ın Eylül sayısı. An itibariyle hala üzerinde çalışmakta olduğumuz (son rötuşlar ama, merak etmeyin) Eylül sayımızda, geçen ay başladığımız "her aya bir sürpriz" kampanyamızı devam ettirmekteyiz. Ben de "yetkimi kullanarak" hafta başında Level Online'da açıklayacağımız bu sürprizleri ilk olarak blog'umu takip edenlere açıklamak istedim.

Birincisi, Level artık Dual Layer DVD'li! Yetişmiyor 4 GB'lık DVD, biz de bir süredir planladığımız 8 GB'lık DVD'ye geçiş yaptık. Artı, DVD Rom'u olmayanlar için CD vermeye de devam ediyoruz, ama herkes alsa iyi olur bir DVD Rom. Çok şey kaçırıyorlar çünkü.

İkincisi, uzun süredir peşinde olduğumuz, bir değil, iki "exclusive" dosya konusunu bu ay yapıyoruz. İki müthiş oyun: Hellgate London ve Kane & Lynch. Hellgate London'ın bizzat yapımcılarıyla röportaj yaptık, görüştük ve gördük ki oyun yavaş yavaş Devasa Online'lara doğru kayıyor. Kane & Lynch ise IO Interactive'in yeni duyurduğu aksiyon oyunu. Direkt yapımcılardan bize gönderilen ekran görüntüleri ve bilgiler sayesinde, an itibariyle internette bulamayacağınız, eee, "bilgi" ve "ekran görüntülerini" bulacaksınız bu sayıda.

Ve bu iki exclusive'i kutlamak için, Level Eylül sayısında iki farklı kapakla çıkıyor. Bakalım dağıtım şirketi doğru düzgün dağıtmayı başaracak mı, yoksa Hellgate London'lı kapakların hepsi İstanbul'a, Kane & Lynch'ler Adana'ya mı gönderilecek, göreceğiz.

Yorumlar

Cromin Va'Dyed dedi ki…
Level' ın bu ayki sayısı için NCSoft'un geliştirdiği (Guild Wars'un yapımcıları) bir online oyunun 14 günlük deneme sürümünün verileceğini bahsedilmişti Level Ağustos'da, umarım bu da gerçekleşebilir.

Öte yandan DVD'ye geçtiğinizden bu yana bir sorununuz var, ben ve çevremdeki çoğu kişi bu DVD'leri bilgisayara okutmakta zorlanıyor.

Başarılarınızın devamını dilerim...
Adsız dedi ki…
Kolay gelsin Sinan abi,allah size kolaylik versin,bu guzel surprizleri hazirlamaktan cok yorulmussunuzdur.
Ben sahsen Kane kapagini alcam,hellgate london acikladiginizdan beri,ve Vidoalarini ilk bakislarini okuyorum ve hic beyenmiyorum,oyunuda almicam zaten,inan bana sinan abi bilmiyorum neden:D
Smaerdyad dedi ki…
şimdi iki kapaktada farklı içerik mi var diye salak bi soru sorayım ben :P :D :D
Pathologic dedi ki…
Tadından yedirtmeyeceksiniz bu ay yine dergiyi:)Kane&Lynch kapağı gerçekten çok haşin duruyor:)
Blaxis dedi ki…
Hayır bugra, sadece kapakları farklı :)
Adsız dedi ki…
Artık kargo ile ne gelirse şansa :p
acare84 dedi ki…
Double Layer DVD verilmesi cok dogru karar olmus zaten Agustos ayinda oyun bombardimanina tutulmustuk belliydi boyle olacagi:) Ve artik demolarda 500 MB`dan az cikmiyor. Ayrica kapaklarin ikisinide cok begendim 2 tane alabilirim dergiden arsiv icin. Level gercektende bizi sevindirmeye devam ediyor. Tum calisanlara basiralarinin devamini diler ve iyi calismalar dilerim. Kolay gelsin:)
Adsız dedi ki…
İki kapaklı versiyonuda almam lazım arşiv meselesi:)
Adsız dedi ki…
Heyoo umarım dvd içeriğine biraz daha önem verirsiniz.Aslında bazı fikirlerim var sizinle de paylaşmak isterim,hem dvd/cd nin kullanılmasında hemde dergideki bi kaç bölüm ile ilgili...Ama önce bir düzenlemem gerekiyor,belki mail atarım Sinan abi.Neyse bakalım eve hangi sayı gelecek =)

Bide şey...Teşekkürler :)
Adsız dedi ki…
Kane&Lynch kapağı çok sağlam olmuş.

tebrikler
Adsız dedi ki…
Abi daha sık yazsan blog'una :)
Dauril dedi ki…
eyvaaaah! hellgate!! diablo2!!! hiyaargh!! kurtarın beni,ders çalışabilmek istiyoruuum!!!!!

çifte kapak güzel olmuş... aslında birde şunu deneseniz, böyle derginin yarısı, bir kapakla,diğer yarısınıda diğer kapakla(tabii bunlar ters olacak) arkalı önlü verseniz?
Adsız dedi ki…
Dark Messiah of Might and Magic demosu verilecek mi acaba?

sevgiler.
Adsız dedi ki…
Evet Sinan ABI lutfen,oyun betaya acilmis,en azindan bir Beta incilemesi falan yapin,bu oyunu butun oyun dunyasi bekliyo valla
Adsız dedi ki…
Dark Messiah of Might and Magic demo'su yer alıyor bu ay ki DvD'de

www.level.com.tr/level =)
Adsız dedi ki…
AAA evet :D heyt benim Levelim bea :Dcok sagol Sinan abi;)
Dauril dedi ki…
hayıııııırr!!!,levelime noolduuu!!

forumlara giremiyoruz,bir çözüm lütfen?

"yoksa banlandım mı?"
Adsız dedi ki…
İyi burda forumdaki fırtınalı hava yok:):)
Adsız dedi ki…
Dergi her şeyiyle dört dörtlük olmuş. Kesinlikle 2006'da çıkardığınız en iyi sayı. Her köşesinde verilen emek kendini hissettiriyor. Derginin iyiye gitmesinde kapak konularının gerçekten nefis olması ve bu ayki kafa ayarı bölümünün farklı bir formatta olması büyük rol oynamış.

Bence Eylül Level için yeni bir standart ve umarım bu çizgide devam edersiniz.

Ellerinize sağlık
StormOrjin dedi ki…
Bende çok sevdim dergiyi. Bide dergi saçma sapan dağılmamış sanırım. Ben Bodrum'da her iki kapağa sahip dergiyide gördüm.
Rattlehead dedi ki…
Sinan Abi;
Biraz geç oldu ama forumda yazdığım şeyi birdaha tekrarlıcam:
Hani piyasada artık eski oyunlar 5-30 ytl arası satılıyor ya,ha işte bazen böyle olması gerektiği halde Türkiye'ye gelmeyen oyunlar var mesela arcanum gibi.Şimdi ben diyorum ki bazı firmalarla anlaşsanız ve de bu oyunları türkiyeye getirtseniz,level'ın bazılarını bu oyunlarla birlikte 20 ytl civarı bir fiyatla satsanız diğerlerini ise normal aylık dergi olarak verseniz.çünkü mesela ben kollektörlük olayına giriştim ama aklım eserse orjinal oyun alıyorum.Ama arcanum denilen olay türkiyede yok ve bunun gibi yüzlerce oyun yok.Siz bunu sitede bir anket yaparak(getirtebileceğiniz oyunların ismini yazıp) en çok ve verimli oy alan oyunu kutulu bir şekilde(dvd kutusu)getirtemezmisiniz.mesela ben silent hill serisini de seviyorum ama türkiyede en kofti olan the room dışında pc versiyonu yok.lütfen derdime bir çare...bu mesajı okuduktan sınra altına EVET veya Hayır şeklinde oldukça kısa bir comment yazarsan beni bahtiyar edersin:D:D:D:D:D:D

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anime, çizgi film değildir!

388@0

12'den 20. Güne Zıplayış