Hazır söz Star Wars'dan açılmışken...

Gorcan abi'nin bir iddiası var: Hemen şimdi, utanç verici hallerimizi videoya çeksek, ve o videoyu götürüp ıssız bir yerde, yerin 5 metre altına gömsek, en fazla 1 yıl sonra o video internete düşer.

Sanırım bu doğrudur. Geçtiğimiz yıllarda Ghyslain adlı şişmanca bir çocuk, elinde Vileda sopası, evinin bodrumunda abuk subuk hareketler yaparak videoya kaydetmişti. Ama bu videonun internete düşmesiyle, yetenekli Star Wars insanlarının elinde, Star Wars Kid efsanesi doğdu.

Şu videoları sırayla izleyin. Sırayla izlemezseniz tam etkiyi yapmayacaktır :)

Herşey bu videoyla başladı...
Sonra birisi, bu videoyu çıkardı...
Biz herşey bitti zannederken...
Aslında işler çığırından çıkmıştı artık.

Ne diyeyim, Allah insanı internete düşürmesin :)

Yorumlar

Smaerdyad dedi ki…
o kadar da komik değil bu ya. neresine gülüyosunuz ki anlamadım.
Rattlehead dedi ki…
O yüzden evde bile soyunup giyinirken dikkat ediyorum.Mazallah,sonra videoyu veya fotoyu çekip GAY şeysine koyarlar,artık ayıkla pirincin taşını...
Adsız dedi ki…
İnanılmaz bir şey ya. Bugra gülmüyoruz canım arkadaşım gelişim karşısında dehşete düşüyoruz :q
Smaerdyad dedi ki…
evet de ne bilim komik bişi yok ortada. arkadaş takılmış evin bodrumunda bi iki huysuz da internete salıp oynayıp durmuş videoyla. ne bilim anlamadım komediyi ben :)
StormOrjin dedi ki…
Ya ne derseniz diyin gülmekten kırıldım burada. =X
------------------------
Buarada sinan abi (Konuyla alakası yok ama(Eğer çat-chat-chut-çüt box'un olsaydı burada, oraya yazıcaktım.))Sen LEVEL sayı 91'de (Ağustos 2004) Had safhada bölümüne Okuyun eğlenin vol.1'i yazmıştın. Orada yazanlara karşılık olarak mail attığını ve yanıt gelmediğini yazmışın. Çok zaman oldu ama artık meraktan soruyorum: Yanıt geldimi o maile?
maelstorm dedi ki…
müthişmiş ya! sonuncusunda gerçekten karnım falan ağrıdı ya. eheheh.

bi dahaki SW oyununda bekliyorum kendisini görmeyi:D
endgame boss olsun:p
Darth-Kid
Blaxis dedi ki…
Luke'un hayran hayran seyretmesine bitiyorum ben :)

Ve hayır StormOrjin, o yazıya asla cevap gelmedi. Beklemiyordum da zaten.
StormOrjin dedi ki…
Ben şahsen 3.sünü daha çok sevdim. İyice uçmuştu o. 4.de gelen ışınlar filan olsaydı daha süper olurdu bence.
Yahuda dedi ki…
Sonuncusu açılmıyor. :S
Adsız dedi ki…
Bu da SW Kid'in Matrix versiyonu:

http://www.youtube.com/watch?v=YvEibGgp-GA&NR

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anime, çizgi film değildir!

388@0

12'den 20. Güne Zıplayış