Haberi yaymak

Vogel-Burda kapandıktan sonra Oyungezer dergisini kurarak, kendi ayaklarımız üstünde durma kararını verdiğimizi açıklamamızın üstünden neredeyse bir buçuk ay geçti. Bu zaman içerisinde çok adım attık: Ofisimizi tuttuk, Oyungezer isminin patentini aldık, muhasebe ve kanuni işlerimizi, kağıt ve matbaa işlerimizi büyük ölçüde hallettik.

45 gündür hem yorumlarıyla, hem de varlıklarıyla bizimle birlikte olan siz okuyucularımıza teşekkür etmek istiyorum. Yazılarıyla, çizimleriyle ve başka şekillerde destek olmak istediğini söyleyen herkese teşekkürler. Siz olmasanız, daha ilk günlerden moralimiz sıfıra inerdi.

Ama daha işin çok başındayız. Ve çok daha fazla tanıtıma ihtiyacımız var. Daha önce de belirtmiştim, bağımsız bir yayın çıkartmak çok zor. Ve Oyungezer'in hayatına devam edip etmeyeceği ilk üç sayısının satışına göre belli olacak. Hedefimiz 12.000'in üstünde bir satışa ulaşmak, ki yeni bir dergi için bu çok zor bir hedef. Ama ulaşılabilir. O yüzden, sesimizi, varlığımızı herkese, ilgilenme ihtimali olan herkese duyurmamız gerekiyor.

Bu yüzden sizlerden tekrar rica ediyorum: Eğer dergimizin varlığını duyurabileceğimiz en ufak bir forum, community sitesi vs. ile ilişkiniz varsa, haberi yayın. Sitemizin link'ini verin. Eğer bir TV kanalı, dergi veya gazete ile bağlantınız varsa, bu mecralarda varlışımızı ne şekilde duyurabileceğimiz konusunda bizimle irtibata geçin.

Sizlere çok yakında irili ufaklı bazı duyurularımız olacak. Bu yüzden, haberi hızla yaymaya devam ediyoruz.

Yorumlar

ccasdasd dedi ki…
İlk yorum benden oldu sanırım.Heryere yayarız merak etme abicim.Ben ufacık tanıdıklarıma , onlar ufacık tanıdıklarına vs. vs. yayarsa heryerde satılır dergi

tek engel derginin tutması fakat onu hallederiz
Adsız dedi ki…
heryere yayarız abi de bişey sorcam oyun gezeri nerden edincez ne zaman çıkcak elimizde somut bişi olsa yüzkişiyede aldırtırız alimallah yeterki somut bir örnek
ccasdasd dedi ki…
daha dur hele yahu :)

aceleye getirmesinler bence

tam bir arşivlik ilk sayıyla başlasınlar da 3 ay da tutsun 4 ay da önemli değil
Adsız dedi ki…
Elimdeki imkanlar doğrultusunda her yere yaydım.Sadece çıkış tarihi kaldı.
Not:Bu arada Aralık ayında çıkacaktır.(Tahminim)

Forzaeagle
Akın Ömeroğlu dedi ki…
Belki bir blog kardeşliği düşünülebilir. Herkesin blogunda yayınlayacağı banner'lar hazırlarsanız insanlar bunu yayınlayıp derginin tanıtımına katkıda bulunabilirler.
Diego Perini dedi ki…
derginizin reklamının yapıldığı guzel bi jpg resim yaparsanız printelyip butun izmire asarız
Murat dedi ki…
Sinan abi siz merak etmeyin , biz elimizden geleni yaparız , ayrıca sadece bir fikir olsun diye söylüyorum dergi birden fazla kapak tasarımı ile de çıkarılabilir biz de maddi durumumuz el verdiği ölçüde birden fazla dergi alabiliriz.
Adsız dedi ki…
Bu dergiyi alacak 800 küsur hayran kitlesi var (sitedeki üye sayısından bahsediyorum).Tek sorun derginin her yere ulaşmasıdır.
İz-Süren dedi ki…
Ulaşabildiğim ve sevilip sayıldığım heryerde reklamınızı yaptım :D..Hatta aşırı Level'cılara 2 kere almasını bile söyledim..Umarım bu dergide bir efsane olarak hak ettiği saygıyı görür!
ccasdasd dedi ki…
bayilerde aradığımda bulayım da

adama : abi bi level dedim. o bana L&M paketini uzattı gibi sahneler yaşanmasın

oyungezeri ayın birinde şıp diye alıp okuyalım tartışlaım dimi efem :)
Adsız dedi ki…
Benim tanıdıgım 2 3 Uo shard ve online radyo sitesi var.. oraya sizin hertürlü reklamınızı koyarım..

bu dergi artık hepimizin..

FallenSoul
Adsız dedi ki…
12.000 diye okudum galiba. Bana çok rahat geçilir gibime geliyor :D . Sadece şu forumlardaki alsa ve ikişer kişiye aldırsa geçer. İçin rahat olsun Sinan Abi.
Adsız dedi ki…
Reklam açısından Tv kanallarına çıkacaksınızdır umarım.
Adsız dedi ki…
Selamlar!
Aslında Level forumlarına dadansak epey arkadaşı doğru yola iletiriz :)
Ama şunu söyleyim bu ayki Level gerçekten iğrençti. Yazılardan hiçbirşey anlamadım. Ne Crysis ne de WiC kurtaramamış dergiyi.. Ayrıca o inbox ve donanım ne olmuş öyle yahu? Dergiyi okuyamadım bile koydum kenara.. 2-3 aya kalmaz Level müşterisi kolaylıkla Oyungezer'e kayacaktır düşüncesindeyim. Ben iki dergi birden alırım diyordum ama yok, feci şekilde yanılmışım. Level resmen kırpılmış kuşa dönmüş. Ayrıca içine girmiş olduğu kuruluşun etkisiyle zamanla daha da saçmalayacaktır dergi.. Oyungezer'in sırtı yere gelmez bu gidişle :) Haydi arkadaşlar Oyungezer'i her tarafa yayalım. Bilmeyenler duymayanlar farkında olmayanlar olabilir. Onları Level batağından söküp kurtarmalıyız(ciddiyim).
Adsız dedi ki…
Bence Level'ı değerlendirmek için bu ayı baz almak yanlış olur. Ben de buradaki herkes gibi Oyungezer in başarılı olmasını isterim tabii ki. Ama şu düşüncemi de dile getireyim: Kolay olmayacak gibi. Kasttettiğim Oyungezer in başarısızlığı değil, 'Yeni' Level ın beklenmeyen (bence beklenebilecek) başarısıdır, ki kadro hiç fena değil (hatta iyi). Ama kalplerimiz Oyungezerle. :D
ccasdasd dedi ki…
kadro berbat yahu

inbox ı bi okudum resmen rezillik
Blaxis dedi ki…
Arkadaşlar, Level'a dadanmak falan... Bu tür şeyleri dilinize bile almayın lütfen. Level da devam edecek, biz de yolumuza devam edeceğiz. Ama husumet, düşmanlık olmasın arada.
Adsız dedi ki…
Sinan abi bence haklı şimdi o kadar emek sarfettikleri bi derginin kimse yabana atılmasını istemez. o kadar emekleri geçti. bizim buradaki düsüncemiz OyunGezeR dergisinin başarısı olmalı.

ve şunu demeden de gecemeyecem en sevdigim PC oyun yazarlarının ve Donanım bolumu komple cıkmıs. Level bence bu saatten sonra ancak PS-PSP gibi konsol oyunlarının dergisi olur kulvar farklılaşır. buda benim gibi PC oyunları icin yeni dergi daha avantajlı hale gelir. bu ayki LeveL %60 konsol olmus yarısından fazlasını okumadım desem yeridir.

FallenSoul
ccasdasd dedi ki…
sinan abicim level la düşmanlık yapmıyorum yanlış anlamayın

ama inbaks ı okuduğumda harbi bu ne dedim

yoksa amacım dergileri düşman etmek değil
Adsız dedi ki…
gerçekten biraz kötü olduğunu kabul etmeliyiz..İnbox, İçindekiler sayfasındaki yazarların pişkin resimleri ve birde heygirl benzeri reklamlar eklenince insanın painkiller oyanayası geliyor yahu...
Eğer düzeltebilirlerse artık iki oyun dergisi almak zorunda kalacağım..
emrecn dedi ki…
hemen başlıyorum çalışmalara bi çevremiz var sonuçta ...
sen merak etme sinan abi elimizden geleni yaparız biz...
Adsız dedi ki…
ben en asaı bi 100 kişi ayarlarım arkadaslar hadi bakalım kolları sıvayacaz artık bu dergiye ve bu iyi insanlara vefa borcumuz var...
Adsız dedi ki…
Objektif yaklaşmaya çalışıyorum fakat gerçekten bu ayki Level'dan hiç zevk alamadım. Inbox'u okumaya sabrım yetmedi, Güzin abla formatını değiştirirler umarım. Kadrolarında güçlü isimler var, özellikle Cem Şancı yazılarını özlediğim bir yazardır, ancak genç yazarlar da çoğunlukta. İsmini bilmediğim insanlar parantez açıyor bir de isimlerinin kısaltmasını kullanıyorlar (FFA mesela daha çok Full-Fcreen Antialiasing'i çağrıştırdı bana=) Oyun incelemeleri çok yavan, reklamlar alakasız dergiden çok uzak. İsterdim ki yine bomba oyunları hep Sinan abi incelesin=) Bir de GZS, RYO gibi sizin kafa yorup bulduğunuz terimleri ellerinin tersiyle itmişler, olmamış. Eminim çok başarılı olacaksınız ve biz okurlanırınız olarak sizi hep destekleyeceğiz.
Adsız dedi ki…
Sinan bey benim aklıma küçük el ilanları bastırıp sağa sola dağıtmak geldi ilk başta ama siz zaten bunu düşünmüşsünüzdür. Onun yerine hafif yasadışı olarak sağa sola "oyungezer ne olaki?" şeklinde yazılar yazılabilir, ya da küçük çıkartmalar yapılıp otobüs duraklarına, insanların kalabalık yarattığı her yere yapıştırılabilir. Merak çok tehlikeli birşeydir, yabana atmayın.
Adsız dedi ki…
ben kıbrıstan bir okurum, leveli ilk sayısından beri takip eden bir insan olarak levelin bölündüğünü duyunca üzüldüm, ama benim için level demek sinan abi demekdir, elimden geleni yaparım yaymak için yalnız merak ettiğim bişey var, level gibi oyungezer de kıbrısta satılacak değil mi?
Kaan dedi ki…
Sitelerin sizi desteklemeleri için birde çeşitli logolar hazırlıyabilirsiniz.Büyüklü küçüklü olursa daha iyi olur bence.Birde heryere yayarız merak etmeyin:D
Adsız dedi ki…
Bende bizim sitemiz ve mtvde community olarak yaydim umarim yardimim dokunmustur saygilar sinan abi.
Adsız dedi ki…
Bakıyorum çoğu kişi LEVEL'in forumlarından ayrılmış [:D].
Adsız dedi ki…
Heryere yayarız Sinan abim sadece bizim okuldan bi 100-200 kişi ayarlandı bile diğer insanlara da yaymaya başladık. Gerçekten bu ayki level çok kötüydü zaten inbox başlı başına bi ... rezaletti (daha yumuşak bi kelime bulamadım).O eski bağlayıcı hava bayağı bi dağılmış
Adsız dedi ki…
Herhalde bu ay level alan herkes de arşiv için almıştır herhalde
Adsız dedi ki…
Level forumuna yazdığım mesajı aynen aktarıyorum. Çok yadırgadım çookkk...
" Foruma girmek gibi bir adetim yoktu. Kayıt tarihim eski olsa da mesaj sayım azdır. Bugün girmemin nedeni ise bu ay ki "EDİTÖRDEN" yazısını okuyunca girdiğim şok. Ve buraya girince bir şok daha yaşadım. Çünkü burada da bir açıklama göremedim. Neyse ki Sinan Bey'in blog sayfası var :)
Olabilir... Dergi el değiştirebilir,yollar ayrılabilir. Ve bu haftalar önce internette yazılsa da, benim gibi dergiyi sadece(bazen iki ayda bir) derginden takip eden sıradan (ama sadık)level okuyucusu bundan haberdar olmayabilir.
Bir açıklama olmalıydı bu ayki dergide. Bu, hem on yıldır Level'i Level yapan demirbaşlara, hem de biz okuyuculara olan saygıdan yapılmalıydı. "Yolları ayırdık,ayrılan grup yeni bir dergi yayınlayacak" Sadece bu kadar bir açıklama bile yeterliydi. Zaten bu yıllardır süren bir anlayıştır. Her ayrılan yazara veda edilmiş, nedeni de kısmen yazılmıştır Level'da. Her ne kadar Fırat Bey'i takdir etsem, köşe yazılarını (Vosviddin:)) severek okumuş olsam da, bu yapılanı yadırgadım. Bir yabanlıcık hissi yaşadım ve hala yaşıyorum. Müsadenizle söyleyim; Ben ayrılan gruba destek olacağım (gerek forumlarda kullanıcıları bilgilendirerek,gerekse dergilerini alarak)Çünkü kanımca Level dergisinin özü ayrılan yazarlardaydı. İsim benim için bir şey ifade etmiyor. Yine de kalanlara başarılar diliyorum. Herkese iyi çalışmalar..."
Adsız dedi ki…
Beş dakika bile geçmeden mesajımı silmişler. Hesabımı da kapatmışlar anlaşılan, giriş yapamadım çünkü. Yeni ekipleri oldukça hızlı...:)
Tolga Erbak dedi ki…
Merhabalar öncelikle tebrik ederim Sinan Bey. www.limonsozluk.com sitemizde sizn tanıtımınızı fazlasıyla yapmaya çalışıyorum eğer ilgilenirseniz genel bir sözlük teması gibi bir şey yapıp daha faydalı olabileceğimizi düşünüyorum. Eğer ilgilenirseniz scrtlg@msn.com veya tolga@erbak.net adreslerinden bana ulaşabilirsiniz. Teşekkürler.
Blaxis dedi ki…
Merhaba Tolga, nasıl bir şey istediğinizi mail adresime gönderebilir misiniz?
Adsız dedi ki…
Herkes bütün arkadaşlarını seferber etsin.3er 5er alıyoruz dergiyi
Tolga Erbak dedi ki…
Sinan Bey; Limon Sözlük hakkında blogunuzdan aldığım gmail uzantılı adrese mail attım. Olumlu ya da olumsuz her şekilde fikrinizi bildirirseniz sevinirim.
Adsız dedi ki…
Anlaşıldı Sinan (the Ceday Voriyır) Usta, zaten ben sizin reklamınızı SimsTR'ye vererek bir 1000 kişi çekmenizi garantiledim. Hazır internete girmişken sitenin linkini de yazayım en iyisi.
Adsız dedi ki…
Bana gçen gün yeni dergimiz oyungezerden bir mail geldi hepinize de gelmiş olduğu gibi..Benim aklıma takılan şu ki,bu iş için lvl forumlarındaki veritabanı mı kullanıldı?Biraz alakasız oldu ama aklıma takıldı işte...
Adsız dedi ki…
OYUN GEZER İĞRENÇÇ
Adsız dedi ki…
oyunun olmadıgı bi memlekette bunca oyun dergisi bollugu nie?? Cope gidecek 100 lerce sayfaya matbaaya yasık yaw...
Adsız dedi ki…
Lisede hiç kaçırmadan zevkle okuduğum level dergisini üni'de yıllar sonra tekrar okumak için elime alığımda hayal kırıklığı oldu, nerde bu Sinan abi,tuğbek ve digerleri derken firmanın değiştigini farkettim,Sinan abi hangi dergiye gecmis diye ararken eksi sozlukden izinizi buldum.Bundan sonra her ay derginizi alıcam ve elimden geldigi noktada degisik portallarda tanıtımınızı yapmaya calışacağım
Daha çok reklama ihtiyaciniz var,umarım piyasada tutunabilirsiniz,başarılar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anime, çizgi film değildir!

388@0

12'den 20. Güne Zıplayış