Uyyyku uyku... Bütün istediğim buydu...


Sevgili dostlar. Aylardır burayı ihmal ettim. Küstürdüm. Bir kısmınız kaldı geriye. Hatta belki de kendi kendime konuşuyorumdur. Ama özel hayatımla ilgili önemli bir karar almıştım ve bu kararımı uygulamak zamanımdan büyük ölçüde çalacaktı. Buna razıydım. Olmalıydım.

Pazar gecesi pazar gecesi de söyleyecek önemli bir şeyim olduğundan gelmedim. Level Forumlarında STALKER başlığına cevap yetiştirirken kendi imzama tıkladım, utandım. Bari az önce duyduğum bir şeyi söyleyip, hepinizi derinden sarsıp, öyle yatayım istedim:


Bazı halk pazarlarımızda bir şeyler ters gidiyormuş. Gariban hamster'ları sapsarıya boyayıp, sırtına ve kuyruğuna da siyah bir çizgi atanlar varmış. Niye mi? Küçük çocuklara "Pikaçu" satmak için tabii ki! Eğer bu doğru ise, ben şu sağdaki galakside ineyim şoför bey! Ama önce gülme krizim geçsin! Pikaçu ha? HAHAAHAHAH!

Yorumlar

acare84 dedi ki…
O haber gerçek değildir Sinan Abi sen merak etme. :D Bu arada gerçekten özlemişiz blog yazılarını. :)
Özel hayatındaki olayı biliyor ve duruma anlayış gösteriyoruz Sinan abi :)

Bu arada o hamsterlere 220w elektrik veriyorlar elektrik şoku gücü ile eşşh isimli çocukları çarpsın diye.

O değil de, ben de Final Fantasy 8'deki GF Leviathan'dan istiyorum; galon galon su içirdiği su yılanının uçlarından çeke çeke uzatmış, "su fışkırtan fantastik canavar geldi" diye satan satıcı bulunur mu burada?
Adsız dedi ki…
Netvibes sağolsun, hiç seni takip etmekten vazgeçer miyiz?
Bir gün şu pikaçu rezaleti gibi tüm pisliklerin sonu gelecek, yeter ki inancımızı kaybetmeden, hayatta kalmaya devam edebilelim ve zamanı geldiğinde, dünyayı iyi yönde değiştireceğine inandığımız bir düşüncenin peşinden, pes etmeden yürüyelim ya da bu düşünceyi biz oluşturalım.
Smaerdyad dedi ki…
sonunda bir post geldi. bu blog da öldü sanmıştım artıkın.
KuzuX dedi ki…
hemstır da neymiş,aslında onlar kahverengiye boyanmış pikaçu!böyle boyayıp satanlar pikaçuları orcinal hallerine döndürüyolar!aferin onnara :D
Batu dedi ki…
sinan abi az once linke tıkladım ve açaba gene post yok mu dedim içimden.
ama girdiğimde çoçuklar gibi sevindim (evet biraz gereğinden fazla sevindim hala dünün, yani 23 nisanın etkisinde olsam gerek. 18 yaşında da olsak 23 nisan 23 nisandır :)))
Adsız dedi ki…
Şöyle bir şey olmasın sakın :q

http://x8b.xanga.com/ab4d330a7653038275117/b7737005.jpg
Necromancer dedi ki…
muhahaha anıl süper olmuş ben ama elektirik türü pokemon istemem su türü isterim su uzmanıyım ben yokmu staryu fln ortasına yakut saplanmış deniz yıldızı
Adsız dedi ki…
Mutluluklar dilerim Sinan abi,artik burda dugunden foto gorebiliriz dimi?:)
Unknown dedi ki…
İnsanımız ya. Hayranım bazılarına...
Adsız dedi ki…
Pikaçu!! oda güzelmiş. tabi bunları çocuklarına alanları 2 kat daha fazla alkışlamak lazım. Evet bir alkış istiyorum, hamster pikaçuları çocuklarına alanlara ve bunu akıl eden türk zekasına !!!
Unknown dedi ki…
Klasik Türk aklı .. Eğer gerçek ise OHA demekten başka bir şey gelmiyor aklıma.
Rattlehead dedi ki…
Tabi,adamlar uğraşıp,lisans satın alıp,küçük bir fabrikada bunun oyuncağını üreteceğine;hadi fabrikayı geçtim,yurt dışından kalitelisini bir şekilde getireceklerine,hamster bulup boyaya batırmayı daha uygun görmüşler.Bence o hamster falan değildir.Bildiğimiz lağım faresinin kuyruğunu kesip boyaya batırmışlardır.Yarın veba'dan ölenler görürseniz hiç şaşmayın!

Bu arada geç geldim geç okudum ama ne kadar geç olursa olsun,geri kalan hayatında eşinle mutlu olmanı dilerim Sinan Abi...
Smaerdyad dedi ki…
yine kayboldu adam.
Adsız dedi ki…
yeni dergi çıkana kadar baya bi vaktiniz olacaktır blogla daha iyi ilgilenirsiniz heralde :)

bu arada doğan holding forumdaki veda yazılarınızı da sildiği için artık sizi buradan takip edeceğiz heralde. gelişmeleri, düşüncelerinizi ve bilgileri bu özgür sayfada vereceğinizi düşünüyorum. Merakla bekliyoruz

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anime, çizgi film değildir!

388@0

12'den 20. Güne Zıplayış